Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה גיל שהוא עשוי להתחיל לשחק עם חברים וברוב המשחקים אין cross-play בפלטפורמות שונות. 

 

כדאי לבדוק מה יש לחברים

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם
בתאריך 27.12.2021 בשעה 17:02, Liviur כתב:

אם הציפיות הגרפיות לא גבוהות - האוקולוס קווסט כולל המון משחקים בפלטפורמה שלו והוא מכשיר שעומד בפני עצמו

 

 

אני אתחיל לבדוק את העניין, חשבון פייסבוק אפשר לפתוח סתם.

אולי נפרגן לו גם וגם

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 26.12.2021 בשעה 18:39, vogel כתב:

תודה על התשובות

 

אם חייב מנוי כדי שיהיו משחקים בXBOX זה מוציא קצת את החשק. במיוחד שילד ישחק ב2 משחקים מקסימום ואני צריך לשלם כאילו הוא איזה גיימר...

איזה קונסולה יש של VR ? עם משחקים לילדים שיוציאו אנרגיה קצת בפעילות(ראיתי שיש טבעות/שלטים לידיים)

לא ממש חייב מנוי בשביל 2 משחקים.

אבל אפשר לשתף באקסבוקס את ספריית המשחקים שלך עם מכשיר אחר, כך שאם לחבר שלו יש אקסבוקס הם יכולים לשחק במשחקים אחד של השני, זה נחמד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...