Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן קשקאי החדש, בעיה בגיר רציף במבחן carwow


wildlands2019
שימו לב! השרשור הזה בן 810 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בטח כבר הרבה יודעים שסגרתי על הקשקאי החדש, אפילו כבר שילמתי את מלוא הכסף, אחרי הסרטון הזה אני כבר עכשיו מתלבט אם בכלל להמשיך או לבטל לפני שיעבור להם 14 ימים מתאריך העסקה,

הסיבה שבסרטון הזה של CARWOW רואים בדקה 13:40 שיש שגיאת תקלה מהגיר,

מוזר שאיפוס טפל בזה, יכול להיות שמדובר בתקלת חבלי לידה?, מדובר בגיר חדש:

https://www.jatco.co.jp/english/release/2021/20210630_1247.html

 

הבעיה שהחברה הזו למרות שהיא יפנית, יש לה אמינות מחרידה, אני מאוד רוצה את הרכב, הוא מתאים לי כמו כפפה, אך מודה שהתקלה הזו הורידה לי את כל החשק ואני די פוחד לאכול קש מזה לאורך כל התקופה, למרות 5 שנות אחריות, לא רוצה שיפרקו לי גיר ברכב חדש,מה הייתם עושים?!

 

 

מעניין,

קראתי שגם שבמיצובישי ספייס סטאר, אטראז', לנסר, Outlander והאקליפס קרוס שיש בארץ, יש גירים רציפים שלהם, 

לא זוכר ששמעתי יותר מדי רעש על אמינותם? אני טועה?

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באאוטלנדר יש cvt8 גיר עם אמינות מצוינת.

Cvt7 יש במכוניות קטנות שם היו העבר יותר בעיות אבל הם פחתו בשנים האחרונות.cvt7 יש במיקרה דור קודם,אטראז',ספייסטאר,שברולט ספארק,איגניס ועוד.

לדעתי יש יותר בעיות עם גיר רובוטי מאשר עם הגיר הרציף של ניסאן.

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

רכב טוב, אך עם בעיות הגב שלי הרגיש לי לא נוח, והאמת מרגישים כבר שהוא מיושן בעיקר מבפנים,

אך מה שגרם לי לבטל את העסקה זה בעיקר תנוחת הישיבה, כאבי הגב בנסיעת המבחן הרסו לי את החגיגה, הכסא לא היה לי נוח בכלל, ניסיתי למצוא תנוחת ישיבה ופשוט לא הצלחתי למצוא, גם יש לי רגליים ארוכות וההגה לא יוצא מספיק החוצה.

 

לגבי הרעש מהתיבה הרציפה בקשקאי, האמת לא היה מרעיש בכלל, לא יודע מה עשו שם, אך הרכב ממש שקט ואין שום רעש או צרחות בתצואה.

אם הרכב לא היה כזה לא הייתי בכלל מתלבט עכשיו, אך הרכב כל כך טוב והיות ומדובר בתיבה חדשה, אולי מדובר בסתם בעיות חבלי לידה, אולי זה בסה"כ תוכנה, כי בסופו של דבר הוא המשיך לנסוע ברכב אחרי איפוס, אך מעדיף להתייעץ עם מומחים בעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סידרת הרחבת האחריות ל 5 שנים? היא כוללת את הגיר?

יש לך כוונה להחזיק את הרכב מעבר ל 5 שנים? יש לך מספיק זמן לראות מה קורה עם הגיר הזה עד שנגמרת האחריות.  אם יהיה משהו חריג בעניין אמינות הדגם , תחליף את ברכב כאשר הוא עדיין באחריות.

במכון הגירים אמרו לי שלגירים הרציפים של ניסאן ( הדגמים הקודמים ) היה כדאי להתקין קולר חיצוני ולהחליף שמן כל 60 אלף קילומטרים - היו מחזיקים יופי.

נסעתי בקשקאי טקנה.  יופי של רכב, לא נופל מ 3008 גם בכל מה שפיג'ו מצטיינת.

הבעלים של קשקאי החזיק לפני כן 3008 ולדעתו ניסאן עדיפה.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

תודה,

בתקופה האחרונה יצא לי להחליף כמה רכבים ואני רוצה רכב לתקופה ארוכה בלי יותר מדי כאבי ראש,

למרות ה5 שנות אחריות, לא בא לי אחרי שנתיים שהרכב ייכנס למוסך להחלפת גיר, בטח לא ע"י מוסכניקים חובבנים (סליחה אם פגעתי, אך זו המציאות, רוב המוסכניקים בארץ הם פשוט חובבנים), מעבר לזה, בעיות בגיר (כמו בפוקוס למשל) יכולות להרוג את שוק הרכב בעתיד ואז להחליף יהיה לי קשה, ומעדיף להקדים תרופה למכה.

 

לגבי החלפת השמן, זה מה שאני מתכוון לעשות אפילו אם המוסך יטען שלא צריך, יודע מה העלות של החלפת השמן הזה?

לגבי הקולר, השאלה אם זה אפשרי בקשקאי החדש, שכולל שם גם מנוע חשמלי קטן של המערכת המיקרו היברידית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, levy כתב:

אין רעש בגיר רציף שגבוה יותר מגיר פלנטרי להיפך יש לי ויטארה 2016 עם גיר 6 הילוכים של טויוטה שהגיר רועש יותר וזה לא תקלה.

באופן כללי רכב עם גיר פלנטרי יהיה שקט יותר, גיר רציף ישר עולה לסלד גבוה ביחס ללחיצה על דוושת הגז, בגיר פלנטרי הסלד עולה בהדרגה.

לכן יש אופציית ביניים, גיר רציף שמדמה יחסי העברה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתקינים קולר גיר חיצוני ברכב שיש עליו אחריות.

כמה כבר יכולה לעלות החלפת שמן חלקית?  800-1000₪ כולל הכל.

כמה הרכב צפוי לנסוע? אם זה 15-20 אלף קילומטרים בשנה, לדעתי, אתה סתם נכנס לסרטים של החלפת הגיר אחרי שנתיים ( וכנראה אחרי 4 שנים ).

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שמישהו יוכל לתת לך מידע האם הגיר הזה אמין. אם אני לא טועה זה גיר חדש לגמרי של ג'טקו.

יתכן ומדובר על באג כלשהו בתוכנה שיפתר עם עדכון עתידי או שנפתר כבר עם הרכבים שנמכרים היום.

 

עריכה:

ראיתי עכשיו שרשמת שזה גיר חדש ואתה מודע לכך.  באמת שאי אפשר לדעת, יכול להיות שהגיר יהיה אמין ויכול להיות שיסבול מבעיות שונות כמו הדורות הקודמים שלו.

כמו כל דבר חדש, הימור.

בכל מקרה אם יש לך אחריות ל5 שנים פחות הייתי מודאג מזה.

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת החששות שלך מוצדקות לדעתי.

לרכבי ניסאן יש היסטוריה מחרידה של בעיות גיר, והדגם החדש מביא איתו חששות לגיטימיות.

אתה נאחז ב-5 שנים אחריות, ושה אמנם מגבה אותך מבחינה כספית, אך אם יהיו תקלות, יש להתסכל גם בהיבט של טרטור, בזבוז זמן, והישארות ללא רכב בזמני תיקון. 

שאלו גם דברים שיש לתת עליהם את הדעת.

לדוגמא אם חס וחלילה הולך הגיר לאחר שנתיים, ואתה שם אותו במוסך, והוא נתקע שם הרבה זמן כי מחכים לגיר או משהו כזה, אז זו בעיה.

כי רכב חלופי לא בטוח שאחריות מכסה.

ובטח שלא את הזמן שלך.

 

אני אישית הייתי בודק עוד אופציות אם יש לך עדיין דרכי יציאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yulianx כתב:

באופן כללי רכב עם גיר פלנטרי יהיה שקט יותר, גיר רציף ישר עולה לסלד גבוה ביחס ללחיצה על דוושת הגז, בגיר פלנטרי הסלד עולה בהדרגה.

לכן יש אופציית ביניים, גיר רציף שמדמה יחסי העברה.

הויטארה שלי עם גיר פלנטארי גם עולה לסלד גבוה בלחיצה על הדוושה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, levy כתב:

הויטארה שלי עם גיר פלנטארי גם עולה לסלד גבוה בלחיצה על הדוושה

לא קשור לסל"ד,

ברוב רכבים סוזוקי קיימת מין יבבה ממערכת ההנעה - גם בדגמים הישנים יותר כגון ליאנה ו SX4.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה עם האחריות שבפועל כאשר באים למוסך הם מנסים להיפטר מהלקוח או שבמקרים אחרים , משאירים את הרכב אצלם לכמה ימים . טיפול כמו שצריך אין שם . עדיף רכב עם גיר פלנטרי או גיר ידני ולא להיות שפני ניסיון . לא חסרות כאלה בשוק .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 810 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...