Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מופיע לי לפעמים כמו בתמונה, ולפעמים ללא ה ON.

גם כשמישהו יושב לידי לפעמים אין את ה ON,מה זה אומר שהכרית אוויר לא פועלת?

 

תודה מראש

20211128_154932.jpg

MAZDA 3 SPIRIT 2015

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הנורית הזו בעקרון צריכה לדלוק רק בתחילת נסיעה (איזה דקה).

 

מטרתה - להזהיר (עם ה ON דולק) שכרית האוויר של הנוסע פעילה - כך שלא למקם כסא תינוק במושב (שים לב לציור של X על כסא תינוק ליד ה ON ובאותו צבע).  לחילופין (אם ה ON לא דולק) היא מתריעה כמובן שכרית האוויר לא פעילה (טוב אם יש מושב תינוק מקדימה, או החותנת, קצת פחות במקרים אחרים).  לא מכיר את הרכב, אם אם יש את הנורה הזו, מניח שיש בו אפשרות לנטרל את כרית האוויר של הנוסע, והמנורה מבהירה באיזה מצב נמצאים (ON - פעיל.  אחרת - מנוטרל).

 

כשאתה אומר שזה "מופיע לפעמים" - האם הלפעמים מתייחס להתחלת הנסיעה ?  אם כן, וזה תמיד קורה אז זה תקין.

 

יחד עם זאת, לא צריך להיות מעבר אקראי מ ON ל OFF.  אם זה המצב צריך להבין מדוע - נראה שמדי פעם היא מחליטה להתנתק.  נוסך.

 

בכל מקרה לא צריך להיות קשר לנוכחות או אי נוכחות פיזית של נוסע במושב הזה

עריכה אחרונה על ידי dani666
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, dani666 כתב:

הנורית הזו בעקרון צריכה לדלוק רק בתחילת נסיעה (איזה דקה).

 

מטרתה - להזהיר (עם ה ON דולק) שכרית האוויר של הנוסע פעילה - כך שלא למקם כסא תינוק במושב (שים לב לציור של X על כסא תינוק ליד ה ON ובאותו צבע).  לחילופין (אם ה ON לא דולק) היא מתריעה כמובן שכרית האוויר לא פעילה (טוב אם יש מושב תינוק מקדימה, או החותנת, קצת פחות במקרים אחרים).  לא מכיר את הרכב, אם אם יש את הנורה הזו, מניח שיש בו אפשרות לנטרל את כרית האוויר של הנוסע, והמנורה מבהירה באיזה מצב נמצאים (ON - פעיל.  אחרת - מנוטרל).

 

כשאתה אומר שזה "מופיע לפעמים" - האם הלפעמים מתייחס להתחלת הנסיעה ?  אם כן, וזה תמיד קורה אז זה תקין.

 

יחד עם זאת, לא צריך להיות מעבר אקראי מ ON ל OFF.  אם זה המצב צריך להבין מדוע - נראה שמדי פעם היא מחליטה להתנתק.  נוסך.

 

בכל מקרה לא צריך להיות קשר לנוכחות או אי נוכחות פיזית של נוסע במושב הזה

הבנתי אותך, לא יצא לי האמת להתעמק בנושא של מתי היא מופיע אבל כן ה on מופיעה בהתחלה ואז נעלם ונשאר רק ה הכיתוב..

כנראה שזה תקין.

תודה בכל מקרה על העזרה

MAZDA 3 SPIRIT 2015

×
×
  • תוכן חדש...