Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי עד 30k / הסבר בדיקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

אני מעטנין לקנות רכב משםחתי עד 30k, נכנסתי מאופרייט ליס וקיבלתי והציעו לי:

שברולט סוניק סדאן מנוע 1600 ltz 11/2014, טסט לשנה, 148 אלף ק"מ ב 24 אלף ש"ח.

לאחר הקניה מהם הרכב יעבור טיפול (שמן וכו', יש ההערה בבדיקה).

 

מבחינת התאמה אני חושב שהוא מתאים לי.

השאלה היא על המחיר + תקינות הרכב.

יש לציין שהניראות החיצונית לא מעניינת אותי(ראה הערה שלדת מרכב).

חשוב לי לדעת:

1.האם הרכב אמין

2. האם עלות הטיפולים סבירה(400~500 שח בשנה)?

3. האם הבדיקה תקינה ולאחר טיפול תקוםתי אין מה לחשוש או שצריך להשקיע עוד כסף(כמה?) על הרכב ועל מה כדאי?

 

תודה, טל.

שברולט סוניק בדיקה_1.jpg

פורסם (נערך)

שלדת מרכב זו לא רק נראות חיצונית. זאת גם הבטיחות והתחזוקה של הרכב. רכבים שעברו פגיעת שלדה עוברים לרוב תיקוני "קומבינה" בארץ לכן אפשר לצפות לכל מיני  תקלות של חשמל בגלל חיווטים שלא נעשו כמו שצריך, או תקלות בכל מיני מערכות (צינוריות קירור, אוויר או וואקום) בגלל שהמערכות פורקו והורכבו עקום\עם קומבינות כדי להכניס אותם לשלדה העקומה של הרכב. בנוסף אם הגאומטריה של השלדה נפגעה אפשר לצפות לאכילת צמיגים, בלמים ופגיעה באורך חייהם של חלקי מערכת מתלה והיגוי בגל שהן לא נמצאות באיזון.
בגדול מדובר על עסקת מצליח. הסוניק 1600 הינו רכב לא מבוקש ולא אמין במיוחד, מדובר בניסיון לדחוף לך רכב לא אמין עם פגיעת שלדה במחיר שוק של רכב מקביל יד ראשונה במצב טוב.

המלצתי היא חד משמעית להתרחק מהעסקה ומהרכב הנ"ל.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

זו בדיקה של מכון הליסינג. (רשום שהם מזמין הבדיקה). מומלץ לבצע בדיקה מטעמך, ובכנות אם כך נראת הבדיקה של הליסינג, ממליץ לחפש מקום אחר. כתבה שאמורה להרתיע אותך מאד מאד מקנייה שם.

יתרה מכך, במידה ומעוניינים לרכוש ממגרש ליסינג, ממליץ על מגרשים "גדולים" אלדן, אלבר. כנ"ל לגבי טרייד ומגרשי השכרה (מגרשי טרייד של היבואן, מגרשי השכרה גדולים כמו הרץ לדוגמה).

 

לסיכום:

ממליץ לך לנסות את מזלך בשוק הפרטי. בכ"מ, אמליץ לך להתרחק מהרכב שצירפת.

 

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני כשעה, Gavrik כתב:

המלצתי היא חד משמעית להתרחק מהעסקה ומהרכב הנ"ל.

 

לפני 51 דקות, Kooper כתב:

לסיכום:

ממליץ לך לנסות את מזלך בשוק הפרטי. בכ"מ, אמליץ לך להתרחק מהרכב שצירפת.

 

 

תודה רבה, כנראה שלאור המלצותיכם לא אקנה את הרכב.

 

הייתי גם באוטוסנטר(חברת בת של herz) והם הציעו לי קיה ריו סדאן 1400 סמ"ק 2/2013 145 אלף ק"מ.

יד ראשונה שלוש וחצי שנים השכרה, לאחר מכן יד פרטית.

יש היסטוריית טיפולים 4 שנים אחורה.

סוכן המכירות אמר שהמחירון המשוקלל כולם השכרה הוא 30 אלף ש"ח אבל אני לא מצליח לשחזר את זה, המקסימום שהגעתי הוא 25 וזה גם המחיר הוא הציעה לי(אחרי מיקוח קטן, במקור 26).

האם יש חשש כה גדול מהשכרה?

חשש קל לבעית אמינות, אמר שהרכב במקור שלהם אבל אמר שאין לו היסטוריית טיפולים (הרי הוא יכל להוציא עם המוסך שהם עובדים איתו, לא?)

קיה ריו בדיקה_2_קיה ריו בדיקה.jpg

16364594433458918015509904860404.jpg

16364594886283837166073276242504.jpg

16364594999465926785912320842486.jpg

16364595175382680315539274835904.jpg

16364595296567849646702920306899.jpg

פורסם

לא הבנתי איך זה שיש לו היסתוריית טיפולים 4 שנים אחורה ואחרי זה אין לו היסתוריית טיפולים.
בכללי לפי הבדיקה גם הרכב הנ"ל תאונה לא ברור עד כמה משמועתית אבל לא קטנה וגם היה בהשכרה (בהשכרה נהוג להוריד 40+-% ממחיר השוק) והם מציעים לך לרכוש את הרכב במחיר שוק של רכב פרטי מיד2.

מספיק לפתוח יד2 לראות כמה מודעות של קיה ריו עם נתונים דומים אך יד פרטית במחיר הנ"ל כדי להבין שמדובר בעסקה לא כדאית.

פורסם
לפני 34 דקות, עדס כתב:

 

תודה רבה, כנראה שלאור המלצותיכם לא אקנה את הרכב.

 

הייתי גם באוטוסנטר(חברת בת של herz) והם הציעו לי קיה ריו סדאן 1400 סמ"ק 2/2013 145 אלף ק"מ.

יד ראשונה שלוש וחצי שנים השכרה, לאחר מכן יד פרטית.

יש היסטוריית טיפולים 4 שנים אחורה.

סוכן המכירות אמר שהמחירון המשוקלל כולם השכרה הוא 30 אלף ש"ח אבל אני לא מצליח לשחזר את זה, המקסימום שהגעתי הוא 25 וזה גם המחיר הוא הציעה לי(אחרי מיקוח קטן, במקור 26).

האם יש חשש כה גדול מהשכרה?

חשש קל לבעית אמינות, אמר שהרכב במקור שלהם אבל אמר שאין לו היסטוריית טיפולים (הרי הוא יכל להוציא עם המוסך שהם עובדים איתו, לא?)

קיה ריו בדיקה_2_קיה ריו בדיקה.jpg

16364594433458918015509904860404.jpg

16364594886283837166073276242504.jpg

16364594999465926785912320842486.jpg

16364595175382680315539274835904.jpg

16364595296567849646702920306899.jpg

גם פה הבדיקה מטעמם.

מציע לך כפי שהמלצתי קודם, שוק פרטי ובדיקה מטעמך.

היסטוריית טיפולים ודוח סליקה הם בגדר חובה.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
בתאריך 9.11.2021 בשעה 15:02, ליצן צהוב כתב:

אפשר לשאול מדוע אתה "מתעקש" לחפש רכב דווקא בחברות ליסינג?

לא מתעקש, אבל אחרי חודשיים של חיפוש בשוק הפרטי הרמתי ידיים...

×
×
  • תוכן חדש...