Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה (עוד) יכול לגרום לרכב "למשוך" הצידה?


פיני חד
שימו לב! השרשור הזה בן 907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב

 

רכב ללא תאונות, פרונט בסדר, צמיגים בסדר, במהירויות שמעל 80-90 מושך ימינה. לא חזק אבל מורגש ועיקבי. גם בנתיב שמאלי - לא קשור לשיפוע הכביש. פריוס+ 2018.

עוד רעיונות?

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה אומר פרונט וצמיגים בסדר זה לאחר בדיקה במכון פרונטים ואיזון גלגלים בפנצריה (אולי גם צמיגים שחוקים נבדקו?)?

אם הנ"ל נבדקו ונמצאו תקינים אולי מדובר בגנט שקיבל מכה והתעקם. יתכן גם חלק ממכלול ההגה אבל אני מניח שהיו רואים את זה במכון פרונט אם הרכב עלה על ליפט.

 

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את אותה הבעיה, אופל קורסה שהייתה בפרונט כבר 4 פעמים.

הולך היום למישהו שקיבלתי עליו המלצות חמות שאמור להבין עניין. אעדכן אם עזר ואתן פרטים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הנייר, לפני כיוון פרונט, יש לבדוק שכל רכיבי הפרונט תקינים במוסך ורק אז לכוון.

גם אני לפני יותר מעשור נתקלתי בבעיה דומה, בסוף המכון השלישי שביקרתי גילה איזו זרוע עקומה שמנעה כיוון טוב

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, TZR84 כתב:

כשאתה אומר פרונט וצמיגים בסדר זה לאחר בדיקה במכון פרונטים ואיזון גלגלים בפנצריה (אולי גם צמיגים שחוקים נבדקו?)?

אם הנ"ל נבדקו ונמצאו תקינים אולי מדובר בגנט שקיבל מכה והתעקם. יתכן גם חלק ממכלול ההגה אבל אני מניח שהיו רואים את זה במכון פרונט אם הרכב עלה על ליפט.

 

תודה רבה, שאלה מצויינת.

במכון הפרונטים (שהוא גם מוסך כללי) הצבתי בעמדה והאיש בדק מלמטה וויזואלית בלבד וכיוון משהו עם שני כלים ידניים. לא חיברו לגלגלים את כל הקשקושים שלהבנתי מחברים למחשב שיחווה את דעתו. הוא טען שזה בסדר ואולי הצמיגים לא.

הלכתי לפנצ'ריה ולדברי הצמיגאי כל הצמיגים במצב מצויין ואם הייתה בעייה באיזון היו רעידות ולא משיכה, גם הוא לא פירק.

אולי צריך ללכת לאנשי מקצוע פחות עצלנים?

לפני 6 שעות, alexei92 כתב:

יש לי את אותה הבעיה, אופל קורסה שהייתה בפרונט כבר 4 פעמים.

הולך היום למישהו שקיבלתי עליו המלצות חמות שאמור להבין עניין. אעדכן אם עזר ואתן פרטים

אשמח לשמוע. תודה!

לפני 5 שעות, yairw כתב:

על הנייר, לפני כיוון פרונט, יש לבדוק שכל רכיבי הפרונט תקינים במוסך ורק אז לכוון.

גם אני לפני יותר מעשור נתקלתי בבעיה דומה, בסוף המכון השלישי שביקרתי גילה איזו זרוע עקומה שמנעה כיוון טוב

תודה לך. זה מחזק את מה שכתבתי קודם.

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הכל מושלם אז תתכן בעיה שההגה פשוט לא ממורכז באופן מושלם?

זאת אומרת שאתה מכוון את ההגה להיות ישר ובעצם זה יוצר זוית פניה לגלגלים.

לכן בדיקה אם אינה במכון צריכה להעשות כאשר אתה לא אוחז בהגה ושהכביש מושלם.

זוית קטנה בכביש יכולה ליצור סטיה ולכן שווה לסוע את אותו קטע הלוך וחזור כדי לודא שזה לא שיפוע בכביש.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איש הפרונט אמר באמת שהוא כיוון את ההגה שלא היה ממורכז, אבל לא ראיתי הבדל אחרי הטיפול. 

המשיכה קיימת רק כשאני לא נוגע בהגה. 

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים זהים על כל סרן? לחצים תקינים?

 

והשאלה אם נבדק רק פרונט - סרן קדמי - יתכן ויש בעיה באחורי?

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים לדעתי זהים, לחצים מילאתי בשווה. בדיקה אחורית - לא יודע...

אולי באמת צריך ללכת למכון אחר.

האם באמת משיכה לא רלוונטית לצמיגים אלא רק רעידות?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מתחיל בכניסה למוסך קצת יותר רציני ומעלה על ליפט לבדיקת מערכת היגוי ומתלים. אם הכל תקין נכנס למכון פרונט נורמלי ייעודי שהוא לא חלק ממוסך כללי ויש לו ציוד ומחשוב מתאימים לבדוק כמו שצריך ולא בעזרת 2 כלים ידניים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עבר בדיקה יסודית במכון בדיקה וכששאלתי מאוחר יותר לגבי המשיכה הפנו אותי לכיוון פרונט. מכון הפרונט ממוחשב ומקצועי, זה מוסך גדול ומוכר עם כמה מחלקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באחד מהרכבים הקודמים שלי נתקלתי בשתי פעולות שונות שנקראו כיוון פרונט.

אחד במכון פרונטים, ואחד בפנצריה.

בפועל בפנצריה שינו את האורך של מוט הקישור הרוחבי במערכת ההיגוי, וזה סידר את המשיכה של ההגה בזמנו (לא יודע אם פעולה זו אמורה להקרא "כיוון פרונט").

במכון הפרונטים ששם ביצעו בדיקה מקיפה עם המכשירים לא עשו את זה. הייתי ממליץ לבדוק את הנושא.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 19.9.2021 בשעה 13:09, פיני חד כתב:

תודה רבה, שאלה מצויינת.

במכון הפרונטים (שהוא גם מוסך כללי) הצבתי בעמדה והאיש בדק מלמטה וויזואלית בלבד וכיוון משהו עם שני כלים ידניים. לא חיברו לגלגלים את כל הקשקושים שלהבנתי מחברים למחשב שיחווה את דעתו. הוא טען שזה בסדר ואולי הצמיגים לא.

הלכתי לפנצ'ריה ולדברי הצמיגאי כל הצמיגים במצב מצויין ואם הייתה בעייה באיזון היו רעידות ולא משיכה, גם הוא לא פירק.

אולי צריך ללכת לאנשי מקצוע פחות עצלנים?

אשמח לשמוע. תודה!

תודה לך. זה מחזק את מה שכתבתי קודם.

אז היי, הייתי ועשה עבודה מדהימה שלא עשו 3 מוסכי פרונט לפניו. אלי קרמן בבני ברק מומלץ בחום, 5 שנים לא עזבה אותי המשיכה ימינה עד שהוא פתר אותה בשעתיים של עבודה, יצא לבדוק כיוון.. עשה עבודה מאוד מקצועית.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...