Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוניון מוטורס מפסיקה לייבא את רכבי GAC לישראל


bobi
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שנה וחצי אחרי שהתחיל הייבוא, יוניון מוטורס מפסיקה לייבא את רכבי GAC הסיניים לישראל.

בכתבה משתמע כאילו שהיבואן מפסיק את זה בגלל שהרכבים שהיו ללא תקינה אירופאית היו מוגבלים בכמות של 400 רכבים בשנה. כלומר שבשנה וחצי שהם פועלים, כלומר 2 שנות דגם, היה מותר להם להביא 800 רכבים.

אבל למרות מה שכתוב בכתבה, בפועל על פי נתוני משרד התחבורה, נכון לעכשיו נמסרו רק 284 רכבים מסוג GAC GE3 שהוא הדגם החשמלי שיובא לארץ. כך שאפילו את הכמות הקטנה שמותר להם לייבא בשנה, הם לא הביאו. לא התנהלות רצינית מצד היבואן.

 

לכתבה.

https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.10014353

 

מאגר הרכבים בישראל של משרד התחבורה.

https://data.gov.il/dataset/private-and-commercial-vehicles/resource/053cea08-09bc-40ec-8f7a-156f0677aff3

Screenshot_2021-07-20-12-48-50-443_com.android.chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הכתוב בשרשור אחר - המגבלה של ה-400 בשנה, התאפשרה בגלל הוראת שעה (כלומר כמו חוק, אבל בתוקף לשנה) של "ייבוא סדרות קטנות".

החליטו לא לחדש את הוראת השעה, ולכן אין רלוונטיות למספר שנמכר - אין תקינה אירופאית או אמריקאית = אין ייבוא מסחרי, לא אחד לא 10 ולא 400.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פער גדול בין הכותרת שלך לבין המציאות.

ה GE3 הוא רכב בינוני במקרה הטוב, והוא ללא ספק סנונית ראשונה. 

יוניון לא מפסיקים לייבא את GAC אלא משהים את הייבוא, ואפילו בפסקה הגלויה של הלינק רשום שהייבוא יתחדש ברבעון שלישי 2022. 

ליוניון תהיה נוכחות משמעותית בשוק החשמליות, רק שכרגע אין טעם לרכז מאמצים לשיווק הרכב הנוכחי. 

עושים ארגון  מחדש, מסיקים הרבה מסקנות יחד (יצרן + יבואן) המון תובנות, וחוזרים לשוק כשיש באמת מה למכור. 

 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוף שפטרנו מרכב ללא מבחני ריסוק ואבזור בטיחותי גרוע

אנחנו לא שדה הניסויים של סין וכרטיס הכניסה שלהם אחרי זה לאירופה.

שיביאו רכב "ראוי" אזי בשמחה הקהל הישראלי יקבל אותו.

הצלחתם למכור 281 כלי רכב בארץ שלדעתי (כל אחד ודעתו שלו ואפשר לחלוק עלי) זה 281 יותר מידי

עריכה אחרונה על ידי kobi_g
  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 5

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, discoTD5 כתב:

ליוניון תהיה נוכחות משמעותית בשוק החשמליות, רק שכרגע אין טעם לרכז מאמצים לשיווק הרכב הנוכחי. 

 

תהיה להם נוכחות משמעותית כשיהיה דגם חשמלי לטויוטה.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא מפסיקה, פשוט מפסיקה לשווק את הדגם המאוד בינוני הזה GE3 בלי מערכות מתקדמות ובלי טעינה מהירה ללא עמדה ייעודית לדגם כי יש לו חיבור ייחודי. הדגם הזה גם כך הוא סתם "נכיר את המותג". החיבור עם GAC הוא בכדי לשווק את הרכבים החשמליים היעודיים של Aion GAC וזה אכן יקרה בשנה הבאה כולל Aion Y, שלמעשה מחליף את ה- GE3, וגם את Aion V הגדול יותר. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.7.2021 בשעה 13:31, m3x7r3m3 כתב:

לפי הכתוב בשרשור אחר - המגבלה של ה-400 בשנה, התאפשרה בגלל הוראת שעה (כלומר כמו חוק, אבל בתוקף לשנה) של "ייבוא סדרות קטנות".

החליטו לא לחדש את הוראת השעה, ולכן אין רלוונטיות למספר שנמכר - אין תקינה אירופאית או אמריקאית = אין ייבוא מסחרי, לא אחד לא 10 ולא 400.

 

אם זה אכן ככה, אז גם למותג seres אמור להפסק הייבוא.

  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה כנראה מה שיקרה, אלא אם יארגנו לו תקינה, או שמוכרים מה שכבר הגיע לארץ בתקווה שהוראת השעה תחזור עד שיסיימו את המלאי.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, itsik170 כתב:

 

אם זה אכן ככה, אז גם למותג seres אמור להפסק הייבוא.

זה נראה שלא seres ולא gac תכננו בכל מקרה למכור יותר מ 400 רכבים. אף אחד מהם לא הצליח למכור יותר מחצי מהכמות שהם יכולים.

סרס מכרו בסך הכל עד עכשיו 74 רכבים מתוך ה 400 שמותר להם.

וגאק מכרו 284 מתוך 800 שמותר להם בשנתיים שהם פועלים.

מגבלת הייבוא היא לא מה שעצרה אותם מלמכור יותר רכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, bobi כתב:

זה נראה שלא seres ולא gac תכננו בכל מקרה למכור יותר מ 400 רכבים. אף אחד מהם לא הצליח למכור יותר מחצי מהכמות שהם יכולים.

סרס מכרו בסך הכל עד עכשיו 74 רכבים מתוך ה 400 שמותר להם.

וגאק מכרו 284 מתוך 800 שמותר להם בשנתיים שהם פועלים.

מגבלת הייבוא היא לא מה שעצרה אותם מלמכור יותר רכבים.

 

ברגע שכלמוביל ימכרו את הקונה החשמלית במחיר דומה - אף אחד לא יסתכל על הסיניות.

  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, itsik170 כתב:

ברגע שכלמוביל ימכרו את הקונה החשמלית במחיר דומה - אף אחד לא יסתכל על הסיניות.

 

זה מה שנראה לי גם.

מילא אם זה היה זול, אבל כשדגם מאובזר של MG ZS EV עולה 150 אש"ח, עדיף כבר להוסיף עוד קצת להחזיר ההלוואה ולקנות טסלה או איוניק5.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...