Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר ושבוע טוב לכולם!

במהלך סוף השבוע האחרון האתר עודכן לגרסה החדשה של פלטפורמת IPS, אז אולי נתקלתם ב"תגים" חדשים על הסמלונים שלך, ויכול להיות שראיתם גם כמה פיצ'רים שהכרתם נעלמים או כמה באגים חדשים.

 

אז נסכם כאן את השינויים:

מבחינת הדברים ה"רעים" שאנחנו מכירים:

1. כנראה שראיתם שנקודות המוניטין שלכם נעלמו, אנחנו עובדים על להחזיר אותן.

2. גם ה"דרגה" שלכם (נהג שודים וכו') נעלמה. לצערנו, לא נוכל להחזיר אותן במתכונת שהכרתם.

3. אם קיבלתם אזהרה במהלך סוף השבוע, כנראה שהופיע בה טקסט מוזר - זה תוקן.

4. נוספו טקסטים חדשים בכל מיני מקומות, חלקם עדיין לא מתורגמים.

5. אנחנו מכירים את הבעיה עם היעלמות כפתורים בעורך ההודעות. אנחנו על זה.

 

הדברים הטובים/חדשים:

1. בטח ראיתם תגים חדשים ליד הסמלון שלכם - זו מערכת "תגים" חדשה שמחליפה את מערכת הדרגות הישנה. בימים הקרובים נעבוד על לעדכן אותה ולהתאים אותה למערכת הקודמת - וגם נזמין אתכם להציע תגים (בשרשור נפרד, לא פה).

2. התראות - אז נכון שאין אפליקציה, אבל עכשיו אתם יכולים לאפשר התראות מובייל כך שהטלפון שלכם יסמן לכם גם כאשר אתם לא נמצאים באתר או בדפדפן בכלל. 

3. הצגה של "תגובת מנהל" בשרשורים בהם... ובכן, הגיב מנהל :D

מי שרוצה לקרוא עוד על הפיצ'רים החדשים, יכול לעשות את זה כאן (הפיצ'רים שלא צוינו כאן רלוונטיים רק לניהול, לא רלוונטיים או לא יופעלו).

אם אתם רוצים לחפור עוד יותר, מוזמנים לקרוא את ה-Release notes.

 

תודה רבה, ותהנו מהגרסה החדשה.

אם אתם נתקלים בבאגים או דברים מוזרים שלא ציינתי כאן, בבקשה הגיבו בשרשור או שלחו לי הודעה פרטית.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוקר טוב ושבוע טוב.

אתמול ציטטתי הודעה מסוימת. 

מאז מופיע לי החלונית של "צטט 1 הודעה" בכל דף, ללא אפשרות להפטר ממנה.

כמובן שלא ע"י הx הקטן שהחלונית, וגם לא ע"י סגירת הדף/הדפדפן, ופתיחתו מחדש.

גולש רק מהסמארטפון.

 

Screenshot_2021-07-04-09-58-21-247_com.android.chrome.jpg

פורסם
לפני 15 דקות, אורח לרגע כתב:

בוקר טוב ושבוע טוב.

אתמול ציטטתי הודעה מסוימת. 

מאז מופיע לי החלונית של "צטט 1 הודעה" בכל דף, ללא אפשרות להפטר ממנה.

כמובן שלא ע"י הx הקטן שהחלונית, וגם לא ע"י סגירת הדף/הדפדפן, ופתיחתו מחדש.

גולש רק מהסמארטפון.

 

Screenshot_2021-07-04-09-58-21-247_com.android.chrome.jpg

כנ"ל אצלי

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם (נערך)

מצטרף לנושא הציטוט ומחדד,

אצלי זה קורה בכרום,

וזה קרה רק ב"מולטי-ציטוט" בו מופעלת החלונית,

הציטוט הרגיל עובד בסדר.

 

סגירה ופתיחה של הדפדפן לא עזרו.

 

עדכון: 
מחיקת BROWSING DATA ו-COOKIES, ופתיחה מחדש של הדפדפן - עזרו.

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כפתור "שלח תגובה" הפך לבתי נראה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 16 דקות, TDI כתב:

בדסקטופ - הכל נהיה גדול בדקות האחרונות.

סוף סוף איפשרו את האופציה להגדיל את הפונטים (שבערך כולם ביקשו כשעברנו לפלטפורמה הזו), אז הגדלתי אותם קצת.

 

לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

כפתור "שלח תגובה" הפך לבתי נראה.

טופל.

 

לגבי החלון של הציטוט - נראה שלחיצה נוספת על ה"+" שלחצתם עליהם מעלימה את החלון.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

 

לא מצאתי איפה מאפשרים התראות מובייל, יש אפשרות להתראה באתר או באימייל. אייפון אם זה רלוונטי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לצערי iOS לא תומכת בכלל ב-Web Push, אז זה לא יעבוד שם.

 

לשאר האנשים, נכנסים ל: https://carsforum.co.il/notifications/options/

ולוחצים על האופציה המסומנת:

image.thumb.png.cf6fd801f420668ad907f0a398056e25.png

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)

לגבי הדירוג , איך זה יעבוד? האם יהיה דירוג לפי X הודעות כמו שהיה (נהג שודים , וכו')? איך זה עובד?

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם

אנחנו עדיין מתלבטים. המערכת החדשה מאווווווד עמוקה ומאפשרת המון גמישות. 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

יש דרך להסתיר את סוג המנוי בו אני חבר (כמו העשירון העליון של המעגל הראשון), מתחת לסימלון? או שזה "קידום מכירות" ;)

קודם היה צריך להיכנס עוד לפרופיל כדי לראות את זה, ניחא. אם כי גם על זה אפשר לוותר.

Gratitude


×
×
  • תוכן חדש...