Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגן גחון שלי ממש מתפרק

רציתי לשאול איפה אני מוצא אחד חדש? עדיף כמה שיותר זול כמובן.

הבנתי שההתקנה ממש פשוטה וניתנת לעבודה עצמית

תודה

IMG_2021-06-28-11-25-41-421.thumb.jpg.aac38aae296f001bb20882d39c3b223b.jpgIMG_2021-06-28-11-25-12-696.thumb.jpg.b51aa6174d44f7ebd5def1791eedd04f.jpg

פורסם

לא מסוכן לנסוע בלי, זה מגן שבוץ, מים ושאר הדברים לא יעופו בקלות לכיוון המנוע/צמה/רצצועות

חפש בפירוקיות, אם כי הרבה מוסכי מדרכה מפרקים את זה ולא מחזיקים מעצלות וככל שהרכב ישן יותר פוחת הסיכוי למצוא כאלה.

די בטוח שניתן להזמין מחו"ל חדש, אף תחליפי בזול יותר

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 7 שעות, yairw כתב:

לא מסוכן לנסוע בלי, זה מגן שבוץ, מים ושאר הדברים לא יעופו בקלות לכיוון המנוע/צמה/רצצועות

חפש בפירוקיות, אם כי הרבה מוסכי מדרכה מפרקים את זה ולא מחזיקים מעצלות וככל שהרכב ישן יותר פוחת הסיכוי למצוא כאלה.

די בטוח שניתן להזמין מחו"ל חדש, אף תחליפי בזול יותר

תודה רבה.

אם להזמין מחול אתה יודע מה השם המקצועי ומאיפה ניתן?

 

לפני 7 שעות, רפי לין כתב:

בדקתי עם ערן עובדיה, מנהל "בוש קאר סרויס מומחים לטויוטה ולקסוס"

שאמר לי שיש לו.

הם נמצאים ברח' הסדנאות 31 הרצליה, טל' 09-9510548 או 09-9510498.

בברכה  -  רפי לין

תודה רבה אתקשר אליו בראשון בבוקר

 

פורסם

בצע חיפוש - רצוי באנגלית על הרכב - דגם - שנה של הרכב שלך בנוסף למילים:

Skid plate

או

Engine Splash Shield

די בטוח שיש עוד כינויים

 

אם לא זרקת את השאריות של מה שנשאר, ייתכן והמק"ט של הספציפי שלך עוד עליהם

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...