Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

הצמיגים הקדמיים שלי במצב לא טוב, אני חושש שלא יעברו טסט בקרוב. 

עשיתי מעט חיפוש ברשת, ולצערי עקב גודלו של הג'אנט מחיר הצמיגים הוא מאוד יקר. 

לכן אני מחפש את ה Best bang for the buck. הייתי בפנצ'רייה בעיר מגוריי, הוא הציע לי שני צמיגים של Falken ZE310 במחיר של 1000 ש"ח (כולל הרכבה ואיזון). 

 

אם יש הצעה לצמיגים טובים יותר בתקציב הזה, אשמח לשמוע. 

הרכב הוא מאזדה 3 מנוע 2000. מידה (כמו שמופיע ברישיון רכב) - 215/45R18 89W

 

 

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

כאן תוכל למצוא מקומות שיש להם את הצמיג הזה, גם במחירים זולים יותר.

 

אני נוסע על צמיגי פאלקן יותר מעשור ובסה"כ מרוצה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בתאריך 12.5.2021 בשעה 12:36, zvit כתב:

כאן תוכל למצוא מקומות שיש להם את הצמיג הזה, גם במחירים זולים יותר.

 

אני נוסע על צמיגי פאלקן יותר מעשור ובסה"כ מרוצה.


איך הם לעומת TOYO PROXES SPORT ולעומת Hankook K117 ? לא עדיף צמיג ספורט של טויו?

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

היי, 

כיוון שצמיגים מחליפים פעם ב 3-4 שנים, החלטתי למתוח את התקציב ל-700 שקל לצמיג. 

 

ההתלבטות היא בין:

1. Michelin Pilot Sport 3

2. Pirelli P7 

 

איזה מהם הוא יותר שקט ונוח (כמה שפחות להרגיש שיבושים)?

 

והאם יש משהו עדיף עליהם?

 

הבנתי שגם Goodyear טובים, הבעיה שאני מוצא רק Asymmetric דור 2. שזה צמיג ישן. 

 

אשמח לעזרה, תודה! 


@vladclar

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

מה שלא תעשה, אל תתקרב ל P7.
מתוך ניסיון אישי גרוע איתם (תקציר: 3 סבבי איזון בפנצריות שונות, כיוון פרונט, רעידות במהירויות שונות- לבסוף העפתי אותם לאחר 1000 ק"מ והתקנתי PS4 במקום. הרעידות נעלמו כלא היו).

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

×
×
  • תוכן חדש...