Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני לפני התקנת מיני מרכזי אינוורטר בדירה ובאיזור שאני גר יש הפסקות חשמל תכופות.

אני יודע שכרטיס הפיקוד של אינוורטר הוא רגיש, לכן הייתי רוצה לתת לו הגנה.

מה הדרך הטובה לעשות זאת?

פורסם

∆מוצר מעניין מאד!

עד עכשיו הכרתי רק כאלה ש"מתאבדים" בפיקים של מתח.

(גם באזור שלנו יש המון קפיצות מתח ש"משגעות" את כל המכשירים האלקטרוניים).

 

איך נקרא המוצר? Sinotimer? 

אני רוצה לבקש מהחשמלאי שיתקין לי אחד מפירמה מוכרת. אקנה לו בעצמי אם הוא לא מכיר.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

סינוטיימר זו חברה סינית. לא מוצר. לא מכיר את איכותם.
מה שפחות אהבתי במוצר זה זמן תגובה של 200ms בממוצע. רציתי משהו יותר מהיר .עדיין , עדיף זה על שום דבר.

כל המוצרים האלה תחת קטגוריית
Over/Under Voltage Protection Relay
אמזון מכרו אותו ב 25$.









מצאתי גם את זה
https://www.amazon.com/Monitoring-Sequence-JVR800-2-Protection-Protector/dp/B07Q5Z1CGM

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, save כתב:

סינוטיימר זו חברה סינית. לא מוצר. לא מכיר את איכותם.
מה שפחות אהבתי במוצר זה זמן תגובה של 200ms בממוצע. רציתי משהו יותר מהיר .עדיין , עדיף זה על שום דבר.

כל המוצרים האלה תחת קטגוריית
Over/Under Voltage Protection Relay
אמזון מכרו אותו ב 25$.








 

מצאתי גם את זה
https://www.amazon.com/Monitoring-Sequence-JVR800-2-Protection-Protector/dp/B07Q5Z1CGM

 

זאת אומרת שבחזרת החשמל יהיה מעבר של חשמל לבית במשך 200 מילישניות ואז תחל ההמתנה?

פורסם

כן. הזמן מקפיצת הזרם ועד לניתוק יזום. נניח שמגיע פתאום מתח יתר של 400V . מתי המכשיר ינתק ? כל מילישנייה חשובה פה.





×
×
  • תוכן חדש...