Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, Buki כתב:

חובב רכב יכול לנסוע בסוזוקי אלטו

 

לא חותם על זה...

חובב רכב אמיתי, לא יסע בפחנוע כמו אלטו שאין בה שום ערך מוסף (לדעתי).

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו דוגמא להעברת המסר.

 

אפשר להחליף סוזוקי אלטו בכל רכב בנאלי רגיל אחר. 

 

 

פורסם
לפני 4 דקות, menir1 כתב:

 

לא חותם על זה...

חובב רכב אמיתי, לא יסע בפחנוע כמו אלטו שאין בה שום ערך מוסף (לדעתי).


עדיין נוסע באלטו וסובל בכל יום. עוד מעט סוגר איתה שנה.
לא קניתי אותה, היא התגלגלה אליי.
אנחנו נוסעים יחד 40 ק"מ ביום של סבל טהור.

למה אני לא מחליף?
1. אני מתקצמן כי האשפה הזו בסופו של יום לוקחת אותי מהבית לעבודה וזה מרחק קצר.
2. לא מצאתי משהו שעפתי עליו.
3. יש לי כמה משאלות לב אבל אם אגשים אחת מהן זה יהיה רק בסוף השנה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 15 דקות, farkash7 כתב:

לא קניתי אותה,

 

ואם לא הייתה "מתגלגלת" אליך, היית קונה כזאת?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 58 דקות, menir1 כתב:

חובב רכב אמיתי, לא יסע בפחנוע כמו אלטו שאין בה שום ערך מוסף (לדעתי).

חבר שלי חובב רכב ונוסע באלטו ידנית אדומה

אבל הוא גם בחור צעיר, מאמין שכשיהיה יכול, יסע במשהו יקר יותר.

בסוף רכב זו הוצאה וככזו יש שיקול כלכלי ופרקטי.

פורסם
לפני כשעה, menir1 כתב:

חובב רכב אמיתי, לא יסע בפחנוע כמו אלטו שאין בה שום ערך מוסף (לדעתי).

כמו ש@EliC25 רשם, לפעמים זה נובע משיקולי כלכלי.

 

ׂ@menir1 יש בה ערך מוסף - רכב פשוט וזול וגם אולי אמין(?).

 

לפעמים האדם אשר בוחר באלטו(או כל רכב אחר פשוט) פועל בצורה רציונלית, במקום לקנות רכב יותר "מעניין" אבל ישן יותר בשנתון או עם קילומטראז' של מונית ולסבול מרכב שמבלה במוסך ומצריך משכנתא בשביל לתקן.

כי בשלב זה מעדיף להשקיע בדברים אחרים, או פשוט צריך רכב אמין להגיע מ-א' ל-ב'...

 

בקיצור, לדעתי אפשר להיות חובב רכב ולנהוג באלטו ידנית ואפילו אדומה...

  • רעיון טוב! 1

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

פורסם

מעבר למה שכתבו

 

הקקטוס שוקלת כלום וחצי, וביחס למשקל הזה הקג"מ סביר++

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לפי הפרמטרים האלו גם אני לא חובב רכב. נוסע ברכב פרקטי יחסית (חסכוני, אמין, ונוח). לא חזק במיוחד (100 כ"ס ו22 קג"מ לטון) ושומו שמיים גם קוריאני... :) 

פורסם

אין שום פסול ברכב קוריאני, והמג׳נטיס שלך אמנם אפורה, אבל נוסעת סביר - לא מקבילה בשום אופן לאלטו.

 

גם לחסכנים, יש אלטרנטיבות עדיפות 107/C1/סיטיגו/Mii/i10/פיקנטו, לא חסרות מכוניות ראויות שהן גם חסכוניות ואמינות.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 9 שעות, Buki כתב:

זה כי יש טעות נפוצה, הרבה אנשים משום מה חושבים שחובב רכב זה שווה ערך לחובב נהיגה ספורטיבית. 

 

 

אבל זה לא נכון. חובב רכב יכול לנסוע בסוזוקי אלטו כי הוא חובב רכב מהצד הטכני אוהב לטפל בכוחות עצמו בסוזיקי אלטו שלו, התקין בה מערכת ששווה יותר  מהאוטו כי הוא חובב רכב מהצד של Car Audio,  מכיר את ההסטוריה של סוזוקי ואת שמות כל המנהלים כי הוא חובב רכב מהצד של ההסטריה אבל נהיגה ספורטיבית וכוח לא מעניינים אותו. 

 

 

זה לא הופך אותו מחובב רכב ל"סתם מישהו". 

כנראה שאתה לא חייב להיות חובב רכב כדי להיות חובב דיבורים על רכב ולפיכך חובב קארספורום.

 

לנושא השרשור - ההיכרות שלי עם הקקטוס היא משתי תקופות שכירות לא ארוכות, לפחות אחת מהן בדגם שלא שווק בארץ. מה שהפריע לי ברכב הוא סביבת הנהג - לוח מחוונים בלתי קריא ושליטה באמצעות לוח מרכזי ללא כפתורים ייעודיים להרבה פונקציות. מעניין אותי מה דעתם של חובבי הדגם כאן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

^

זה לא שייך, יש חובבי רכב שיסעו באלטו דווקא בגלל שהוא פחון. חפש ביוטיוב את הערוץ של HubNut, שהסלוגן שלו הוא Celebrating the ordinary.

 

ובכלל, ברגע ש"החלטנו" שלא מגדירים חובב רכב כאחד כזה או אחר, אי אפשר לקבוע שמי שנוסע באלטו הוא לא כזה, רק משום שהוא נוסע באלטו. אגב, נדמה לי ש @yulianx בעצמו ספג ביקורת לא קטנה על כך שבחר במיצובישי ספייס-סטאר בזמנו, ואיך אפשר שחובב רכב יסע בדבר כזה.

 

בקיצור, לכל אחד יש את נקודת הגבול שלו. בשבילך זו אלטו, בשביל מישהו אחר זה תיבה ידנית חובה, בשביל שלישי זו BMW M2 פרפורמנס (או איך שלא קוראים לדבר הזה), וכן הלאה.

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

מה שהפריע לי ברכב הוא סביבת הנהג - לוח מחוונים בלתי קריא ושליטה באמצעות לוח מרכזי ללא כפתורים ייעודיים להרבה פונקציות. מעניין אותי מה דעתם של חובבי הדגם כאן.

 

בחיים שלי לא נתקלתי בלוח מחוונים קריא כמו בקקטוס, גם בשמש ישירה.

 

נקי, מינימליסטי, עם ספרות ענקיות.

 

כנראה נסעת עם אורות (מה שגורם לעמעום אוטומטי של הלוח והמסך), וזה פתיר בלחיצת כפתור (יותר מדוייק בהחלקת אצבע)

 

שליטה באמצעות המסך המרכזי - זאת כבר נקודה משמעותית

 

אישית אני אוהב את זה (מינימליסטי אמרנו?) הקונסולה ריקה לגמרי וזה נותן תחושת מרווח.

לכל פונקציות הבטיחות יש כפתור ייעודי (מפשיר אדים, נעילה, איתות חירום)

כל השאר מהמסך, וכמובן שליטה מההגה על בקרת שיוט / קרוז קונטרול  / מוסיקה / טלפון.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לגבי הלוח מחוונים לדעתי מאוד ברור, ספרות גדולות.

אולי התאורת המחוונים לא הייתה גבוהה מספיק?

 

אכן הספייס סטאר לא בדיוק רכב שחובב יקנה, אבל המציאות לפעמים שונה ממה שאנחנו רוצים.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

^

התכוונתי הפוך; אתה בהחלט יכול להיות חובב רכב וגם להתנייד בספייס-סטאר (או באלטו). אפשר לתת שלל דוגמאות נוספות, למשל (בעבר) הקמת מועדון יונדאי גטס, שבשרשור האמור עשו מהם צחוק ולעג, שלא בצדק ( @EliC25, אתה גם היית חלק מהיוזמים של המועדון ההוא, לא?).

 

בקיצור, הכל מקובל (או לפחות אמור להיות).

  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...