Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: סיטרואן קקטוס 2016 התחדשתי :)


yulianx
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

פרולוג אחרי מכירת הקליאו, הדרישה העיקרית הייתה - כוח, רוצה רכב שיעקוף בלי בעיה, לא יפחד מעליות, לא משיוט במהירות גבוהה. כמו כן נוחה כמו הקליאו, אבל גם שיהיה רכב מעניין, שיהיה כיף לנסוע בו, ב

זה כי יש טעות נפוצה, הרבה אנשים משום מה חושבים שחובב רכב זה שווה ערך לחובב נהיגה ספורטיבית.      אבל זה לא נכון. חובב רכב יכול לנסוע בסוזוקי אלטו כי הוא חובב רכב מהצד הטכני אוהב לטפל בכ

חובב רכב לא מחפש רק כוח, הוא מחפש מכונית מגניבה, מקורית, ייחודית שגם נוסעת כמו שצריך. הקקטוס ללא ספק מסמנת V על כל הנ"ל ובנוסף היא מציעה תכנון יעיל, מושבים סופר-נוחים וטונות של אופי.

תמונות שפורסמו בשרשור

מסתבר שלא רק הישראלים הצביעו ברגליים והלכו לקונקורציה, ניסו להחיות עם חיסול הבמפרים בדלתות ושיפור נוחות הנסיעה ( הנוחה ממילא ), גם לא עזר ואחרי שנתיים אמרו די ועברו ל C4 חדשה לחלוטין. בקיצור אין יותר קקטוס וחבל. בכל מקרה תתחדש ואל תשתפך יותר מדי, גם אם יתעורר הצורך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! 

מכונית עם אופי, אני מאד אוהב אותה. ד"א גם דינאמית, אם תתגבר על הרתיעה הראשונית של זוית הגלגול, היא תגלה לך שהיא לא מתרגשת מלתקוף פניות... 

 

 

  • אהבתי 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

אני גם הסתכלתי עליה, ובסוף ויתרתי בגלל שלא אהבתי את העיצוב הפנימי, ופחדתי מהמזגן שחסר לו פתח לנוסע ליד הנהג. אבל אין ספק שחיצונית זה אחד הרכבים הכי יפים ומיוחדים שיש :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כרגיל, סקירה אינפורמטיבית 🙂

תתחדש! אני גם כן מתלבט לגביה בעתיד הלא רחוק. 

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד אהבתי את הקונספט, אבל החלונות הלא נפתחים מאחור (מעבר לחרך) הם דיל ברייקר מבחינתי, כמו גם תפעול המזגן מהמולטימדיה.

 

תתחדש!

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברב המכוניות המודרניות, פתיחת החלונות מאחור גורמת לרעשים בלתי נסבלים, כך שזה שימושי רק במהירויות זחילה.

  • אהבתי 2

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בחירה מעניינת ולדעתי נכונה עבורך (שלא לדבר על התמורה המעולה ביחס למחיר, כן ?).

אצל מי שהוא אפילו לא חובב רכב אלא "סתם אוהב לנהוג", ברגע שנגעת בטורבו - כנראה שכבר לא תחזור אחורה. מקווה שתצליח להתגבר על המשבר היומי\שבועי במעבר בין הספייס-סטאר לקקטוס ;-)
כמו בכל טורבו בנזין, ממליץ לך (בחום) לצמצם את הטיפולים לכל 10K ק"מ לכל היותר.

תתחדש :mm_yeah: 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

 

יש לאבי קקטוס באותו שילוב צבעים, אלגנטי מאוד לטעמי!

ד"א הקקטוס המדוברת נקנתה חדשה ב2015 ונסעה מעל 180 אלף ק"מ ללא בעיות מיוחדות ובתנאים לא פשוטים של נהגים לא מאוד עדינים. 

אני מאוד אוהב את הרכב, בעיני העיצוב שלו נהדר וחינני ומאוד מרענן בנוף הדי שבלוני. 

שלנו עם המנוע האטמוספרי והוא מרגיש לא רע אז אני בטוח שהטורבו ממש זריזה.

 

האמת שאישית תמיד הפתיע אותי עוצמת המזגן מאוד לטובה ובנוסף המחסור בחלון אחורי רגיל לא כזה נורא בעיני, ברכב שלי היום הוא בכלל לא נפתח (3 דלתות) וברכב הקודם בקושי פתחתי אותו גם. 

 

 

  • אהבתי 2

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, איציק נ. כתב:

בחירה מעניינת ולדעתי נכונה עבורך (שלא לדבר על התמורה המעולה ביחס למחיר, כן ?).

אצל מי שהוא אפילו לא חובב רכב אלא "סתם אוהב לנהוג", ברגע שנגעת בטורבו - כנראה שכבר לא תחזור אחורה. מקווה שתצליח להתגבר על המשבר היומי\שבועי במעבר בין הספייס-סטאר לקקטוס ;-)
כמו בכל טורבו בנזין, ממליץ לך (בחום) לצמצם את הטיפולים לכל 10K ק"מ לכל היותר.

תתחדש :mm_yeah: 

 

הספייס סטאר היא של אישתי, רק בסופי שבוע נוהג מידי פעם. 

בעיר היא מרגישה קלילה, אבל בנסיעה בעליות הפער מאוד מורגש מבחינת הבידוד, ביצועים. שנה הבאה גם אישתי תשתדרג.

לפני 4 דקות, gbguy כתב:

תתחדש!

מה הסיבה שרכשת בסוף קקטוס ולא 308? המחיר של שני הרכבים זהה.

לא מתחבר לסלון של ה308, ניראה פשוט מאוד בעיצוב שלו. מעבר לזה שאין ידנית.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעלים גאה מאד של קקטוס 2018 אוטומטית, רכב נפלא שגורם לי לחייך כל פעם כשאני מגיע אליו ונכנס לשבת בו, זריז מאד ובעיקר נוח...מאד נוח.... אני מתפלא שיוליאן סבור שהקליאו נוחה יותר על במפרים, אני התרשמתי אחרת אבל יש לי מעט מאד זמן קליאו (2017) ולא כנהג..

התיבה האוטומטית אמינה אך מעט בועטת, מצד שני דווקא ה"ברוטליות" הזו עם הטורבו והמשקל הקל נותנים דרמה חביבה מאד כשלוחצים על הדוושה ובהחלט גורם לחיוך נוסף..

כמו הרכב הקודם שלי (פיאט פנדה 2014), מדובר ברכב מפוספס בארץ שנותן תמורה מצוינת ולא זוכה להערכה הראויה.

תתחדש!

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלך הקליאו היא מדור 4, ידועה בתור רכב קשיח.

אצלי הייתה דור 3, נוחה משמעותי מהקליאו 4.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...