-
הצטרפו למשפחה
היי, היי אתה (או את) שם!
אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".
אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי.
אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
- התחברו כאן
- או
- הרשמה
-
תכנים דומים
-
מאת סיאטלאן
שלום חבירים רציתי לברר מאיפו מביאים מתאם להחלפת ראדיו דיסק לרכב סיאט מראדיו ישן המקורי לראדיו של רכב סיאט החדש מקורי נא עזרתכם
-
מאת אלונהמ
אחרי בדיקה במוסך הרכב יצא תקין, לאחר בדיקה במרכז הסליקה של חברות הביטוח נראה שהרכב עבר תאונה, אחרי שהצגנו לנציג במוסך הוא ישר לקח דף חדש והוסיף את הסעיפים הנוספים. לפי הסליקה רשום שבעל הפוליסה קיבל 60 אלף על הרכב ומצויין 0 בירידת ערך.
רוצים 67 והמחירון 64 משוכלל, מה דעתכם לקנות או לברוח? והאם ייתכן שיש ירידת ערך אך זה לא מוצג לא לבעל הפוליסה דרך המרכז לסליקה לחברות הביטוח?
-
מאת Michagod
היי, לאחרונה רכשתי סיאט איביזה 2011 דגם ספורט, ובעל הרכב הקודם אמר כמה מילים על המערכת הנוכחית באוטו.
לפי דבריו, הוא החליף טוויטרים וקומפוננטים לרכב, אך אני לא מרוצה מהסאונד הנוכחי.
רציתי לשאול כמה תעלה לי מערכת שלמה לאוטו (רדיו דיסק "טוב" כולל חיבור בלוטוס, סאב, מגבר, טוויטרים וקומפוננטים וכל זה כולל התקנה)
כרגע יש כבל עבה בבגאז', שבעל הרכב המליץ לא להוריד אותו כי הוא טוב למערכת או משהו כזה (במידה ובאמת רלוונטי, אצרף בתגובות את התמונה של הכבל)
אם יש אשכול כזה שנפתח ועזרו לו אשמח לקבל קישור אליו, לא מצאתי אחד כזה.
(פיצול המחירים של החלקים יתקבל בברכה, מכיוון שאתקין את הדברים בהדרגתיות, לדוגמה אתחיל מהרדיו דיסק סאב ומגבר, והתקציב שלי לחלקים האלו הוא בסביבות 1500 שקל)
תודה רבה לעוזרים !
-
מאת yoav911gt2
בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
תופס את מקום שם הדגם מאחור.
למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021, כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
לצפייה במאמר המלא
-
מאת yoav911gt2
בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
תופס את מקום שם הדגם מאחור.
למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021, כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
-
-
נושאים פופולריים
-
נושאים מתעדכנים
-
- 21 תגובות
- 322 צפיות
-
- 2 תגובות
- 21 צפיות
-
- 2,414 תגובות
- 172,903 צפיות
-
- 135 תגובות
- 5,140 צפיות
-
- 0 תגובות
- 15 צפיות
-
עזרה / מוסך טוב לסיטרואן c crooser / מיצובישי אאוטלנדר [תקלה P0725]
מאת isrash, בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
- 5 תגובות
- 104 צפיות
-
- 58 תגובות
- 5,517 צפיות
-
- 3 תגובות
- 37 צפיות
-
- 14 תגובות
- 146 צפיות
-
שאלה לגבי חניה, על סימוני כביש והיעדר תמרור - מה אני מפספס?
מאת ניקו פ., בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
- 4 תגובות
- 75 צפיות
-
- 2 תגובות
- 78 צפיות
-
- 8 תגובות
- 240 צפיות
-
- 42 תגובות
- 1,318 צפיות
-
- 45 תגובות
- 1,145 צפיות
-
- 126 תגובות
- 14,360 צפיות
-
פוסטים מומלצים
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.