Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן אפ, סקודה סיטיגו וסיאט מי


 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

איך הפולקסווגן אפ, סקודה סיטיגו וסיאט מי? בגירסה הרובוטית, כדאי? הגיר מתפקד בסדר? והבנתי שאין להן שוק, האם זה מעיד על משהו?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על אותו הרכב, לסקוקה יש מנוע 1.0 עם 75 או 60 כ״ס, לסיאט ו vw 75.

בארץ לא אוהבים גיר רובוטי חד מצמדי, כי הוא לא נעים ובעל השהיות מורגשות, אנשים העדיפו פיקנטו או i10 עם גיר פלנטרי רגיל וחלק.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי סיאט מי ידנית, רכב איכותי יותר מכל המיני הזולות, צריכת דלק מצויינת ואמינות טובה. מומלץ לרכישה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, TT כתב:

ברשותי סיאט מי ידנית, רכב איכותי יותר מכל המיני הזולות, צריכת דלק מצויינת ואמינות טובה. מומלץ לרכישה. 

אתה יודע.. פח חשוף בסלון, פלסטיק קשיח וחלול, לא בדיוק נבדלת משאר המתחרות מבחינה זו.

לדעתי הפח החשוף אף מרגיש זול יותר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, yulianx כתב:

אתה יודע.. פח חשוף בסלון, פלסטיק קשיח וחלול, לא בדיוק נבדלת משאר המתחרות מבחינה זו.

לדעתי הפח החשוף אף מרגיש זול יותר.

נסה לנסוע בסיאט מי, ומייד אחר כך בסוזוקי אלטו... אתה תבין לבד כמה גדול ההבדל בין השתיים. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האלטו היא דוגמה קיצונית, אבל אם תיקח מיני כמו פנדה, i10 או פיקנטו,זה כבר משהו אחר, במיוחד בגירסה האוטומטית.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, TT כתב:

נסה לנסוע בסיאט מי, ומייד אחר כך בסוזוקי אלטו... אתה תבין לבד כמה גדול ההבדל בין השתיים. 

 

אלטו זאת המיני הכי מיושנת בקבוצה זה לא כוחות.

 

מול פיקנטו או פנדה או i10 לסיאט מיי כבר קשה להתמודד. הפלסטיקה במיי מרגישה קצת איכותית יותר אבל הרכב מרגיש מצד שני מצועצע ואירום לגמרי בגלל ניסיון לחסוך על כל שטות. אין לא שעון סל"ד וחסרים פתחי מיזוג נורמאליים באמצע, ואין חלונות מאחור... לי אישית פנדה או פיקנטו מרגישות כרכב שלם יותר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשנה רכשנו לאבי סיאט מי ידנית עקב צורך ברכב שיביא אותו לעבודה וחזרה + קניות לפעמים (סדר גודל של 20 ק"מ ביום).

אני עשיתי עבורו את סינון הרכבים ומבחינתי כל המתמודדות היו קופסאות שימורים. כלומר, אפס ציפיות. אמין, עם מזגן תודה.

הסיאט מי הפתיעה אותי מאוד בנוחות הנסיעה, ברמות הרעש (הרכב הרבה יותר שקט ממה שהיית מצפה מרכב עם פח חשוף), הכל מהודק, לא מקרקש ומרגיש מאוד מוצק.

גם המנוע בגירסאת ה75 כ"ס מספק יכולת תזוזה לא רעה והרכב אפילו די מהנה לנהיגה לדעתי. בקיצור אותי הוא הפתיע ממש לטובה ואכן נרכשה כזו.

יש להם בבית סוזוקי ספלאש ואת הסיאט המדוברת, הסיאט חד משמעית רכב נעים יותר לכל סוג של נסיעה. הסוזוקי אמנם "יותר רכב" אבל רועשת יותר, פחות נוחה, מקרקשת יותר, פלסטיקה מרגישה דקה ופחות מהודקת. גם בסעיף תא המטען, שמלכתחילה לא ממש רלוונטי לרכבים בסגמנט הזה, הסיאט לוקחת בגדול.

הסוזוקי מנצחת לדעתי רק בסעיף המנוע שעובד כמובן חלק יותר עם 4 צילינדרים מול 3 בסיאט ויותר כ"ס.

וההתרשמות שלי מתורגמת לזה שכרגע הרכב המועדף עליהם באופן מובהק כשהם נוסעים יחד זו הסיאט 😉

עם גיר רובוטי לא הייתי שוקל קניה כזאת בכלל. 

 

*שלא ישתמע פה שאני מהלל יותר מדי, הכל בפרופורציה ביחס לקבוצה וכתלות בתקציב.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ בחום על השלישייה. לי היה ניסיון של שנתיים וחצי עם סיטיגו רובוטית. זכיתי גם לחוות על בשרי מעבר בינה לבין אלטו. אכן נוראית. נוחות הנסיעה (מתלים) בהחלט מפתיעה לטובה. הגיר הרובוטי בסדר גמור כל עוד הנסיעה רגועה. ויש בונוס עצום של צריכת דלק שהקוריאניות אפילו לא יעזו לחלום עליה.

הניסיון שלי היה עם גרסת ה60 כ''ס. בעליות לי-ם לא היתה שום בעיה לעקוף כשצריך, כמובן במחיר של רעש (האמת צליל די חביב למי שבקטע). הרכב גם הפגין אמינות מופתית. בקילומטרז' שבין 50 ל120 שעשיתי פעם אחת הלך סטרטר. וזהו. והכל תוך התעללות ברכב (רכב חברה. טופל במורשה).

 

עריכה אחרונה על ידי elihershko
תיקון
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...