Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כל פעם כאשר מחליפים שמן, צריך לשים אטם חדש ?

הגודל של האטם הוא אחיד או שלכל רכב יש מידה שונה ?
קל למצוא אותם בחנויות חלפים ?

פורסם
לפני 5 שעות, trademark כתב:

יש רכבים שדורשים החלפת בורג כי האטם מובנה בבורג עצמו.

על איזה רכב מדובר?

קיה פיקנטו.
בטיפולים במוסך כל פעם החליפו.
כעת אני רוצה לעשות טיפול בעצמי.

פורסם
לפני 49 דקות, tribel כתב:

אם לא סגרו עם פטיש אוויר אז אפשר למחזר לפחות פעם אחת.

הבנתי, אז צריך חדש.
הם קלים להשגה ?  לכל רכב מידה משלו ?

פורסם

 

לפני 11 שעות, beatman1 כתב:

שלום,

כל פעם כאשר מחליפים שמן, צריך לשים אטם חדש ?

הגודל של האטם הוא אחיד או שלכל רכב יש מידה שונה ?
קל למצוא אותם בחנויות חלפים ?

1.כן.

2.לא, יש כמה מידות. 

3. כן. בכל חנות חלפים כשאתה קונה שמן ופילטר, תבקש את האטם הזה. לרוב ידעו לתת לך את המידה הנכונה לפי דגם. 

 

עולה איזה 5 שקל או שבכלל לא ייחבו אותך מעבר למחיר השמן והפילטר. 

 

 

פורסם
לפני 9 שעות, Buki כתב:

 

1.כן.

2.לא, יש כמה מידות. 

3. כן. בכל חנות חלפים כשאתה קונה שמן ופילטר, תבקש את האטם הזה. לרוב ידעו לתת לך את המידה הנכונה לפי דגם. 

 

עולה איזה 5 שקל או שבכלל לא ייחבו אותך מעבר למחיר השמן והפילטר. 


תודה!

×
×
  • תוכן חדש...