Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

מחפש לקנות שואב אבק חדש, תמיד רציתי שואב אבק רטוב יבקש למקומות קשים.

מתעניין בשואב של ספוט קלין, כן הוא יקר אבל ראיתי שמאוד קומפקטי ונייד.

רציתי לבקש חוות דעת עליו אם יש למישהו אותו, או המלצה לשואב אחר באותה קטגוריה.

אגב, השואב יודע לשאוב רק לכלוך ללא שימוש במים?

 

תודה!

פורסם (נערך)

כמעט כל ערוץ דייטילינג בחו"ל משתמש בו. כל הביקורות שראיתי עליו נותנים לו ציון 100 ויש מלא ביקורות עליו.
אני חושב שיותר משתמשים בו לבדים למקרים מאוד ספציפים רק למושבים ובד... אם אתה מחפש שואב אבק הייתי הולך על דייסון נייד שלא דורש חיבור לחשמל בניגוד ל SPOT CLEAN.. גם לפי השם אתה רואה שהוא יותר טוב לניקוי של SPOTS ולא משטחים גדולים.

עריכה אחרונה על ידי Jon bones jones
פורסם

יש לי את המוצר הזה בדיוק.

רכשתי ב KSP כשהיה במבצע ב 850 שקל! שזה היה המחיר שניתן היה לקנות באמזון גרמניה (בגלל התקע EU, האתר האנגלי שולח עם תקע אנגלי והאמריקאי בכלל עם מכשיר של 110V שלא מתאים לכאן)

השתמשתי כבר מספר פעמים. יש עקומת לימוד מסויימת, בהפעלה הראשונה נותרו כתמים כי לא עבדתי נכון, לא הברשתי את חומר הניקוי מספיק זמן/עמוק לתוך הריפוד. במעבר שני יסודי יותר אחרי צפיה בכמה סירטונים הבנתי את הטעויות שעשיתי ויצא מעולה. ניקיתי כורסאות בהירות עם ריפוד אלקנטרה! כמות המיים השחורים שיצאו בכל מעבר ( שני סבבי ניקוי, בהפרש של 3 שעות) היתה מחרידה, אבל המראה לאחר מכן שווה כל שקל ואת הזמן שהשקעתי בתהליך. מאז עשיתי רק maintenance clean כל 3 שבועות (כי הילדים/אורחים לא "מתחשבים" בצבע הריפוד :) ) 

 

מבחינתי שווה את ההשקעה. 

לפני 4 שעות, Jon bones jones כתב:

כמעט כל ערוץ דייטילינג בחו"ל משתמש בו. כל הביקורות שראיתי עליו נותנים לו ציון 100 ויש מלא ביקורות עליו.
אני חושב שיותר משתמשים בו לבדים למקרים מאוד ספציפים רק למושבים ובד... אם אתה מחפש שואב אבק הייתי הולך על דייסון נייד שלא דורש חיבור לחשמל בניגוד ל SPOT CLEAN.. גם לפי השם אתה רואה שהוא יותר טוב לניקוי של SPOTS ולא משטחים גדולים.

יש פיות צרות ורחבות, אין כל בעיה לעבוד עם שטח רחב או גדול, שטיחים ,ספות, תא המטען ברכב. 

 

תראה כאן https://www.bissell.eu/products/spot-cleaner-accessories.html

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לא מצאתי בטווח מחיר של מתחת ל1000 ש"ח.
בסוף רכשתי מרשת גדולה במחיר מופקע של 1200 ש"ח.
איפה אפשר לרכוש פיה קצרה בארץ? או רק מחו"ל?

 

פורסם

היבואן https://www.bissell-il.co.il/

 

תנסה לבדוק.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...