Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בביחרת רכב קומפקטי לזוג צעיר - תקציב 30-40K


motek
שימו לב! השרשור הזה בן 1143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מנסה לעזור לזוג חברים למצוא רכב מתאים בשבילם, אשמח לקבל יעוץ מחכמי הפורום בעניין.

מדובר ברכב ראשון, ישמש בעיקר לנסיעות בינעירוניות. תקציב 30-40 אלף ש"ח.

 

מה שחשוב:

בקרת שיוט - חובה.

חסכון בדלק ועלויות אחזקה נמוכות.

רכב קטן (יחנה בת"א), אבל חשוב שיהיה נוח ומרווח ל- 2 אנשים.

בטיחות - די חשוב.

אמינות - כמובן.

מולטימדיה נורמלית ומודרנית עם אנדרואיד / אפל קארפליי - לא די ברייקר, מקסימום מתקינים בנפרד, אבל רצוי מקורי.

 

כרגע חשבנו על:

רנו קליאו 16-17, מאזדה 2 שנתון 15-16, אופל קורסה 16-17, יונדאי i20/i30 שנתון 15-16, הונדה ג'אז 16, פורד פיאסטה 16-17

בקיצור, יש יותר מדיי אופציות, אשמח אם תוכלו למקד אותי כמה שיותר.

 

כמובן תודה רבה לעוזרים!

 

 

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקציב שלך לא מאפשר לקנות רכבים מהשנתון שציינת.

לדעתי פיגו208 מודל 2015 עם מנוע טורבו אופציה טובה, אולי בתוספת 2/3 אלף לצורך מבחר גדול יותר.

הרכב נוח, זריז אך צריך לחפש ברמת אבזור אקטיב ולא אקסס בשביל בקרת שיוט.

 

שחכתי לציין, לרכב רצועת טיימינג בעייתי, לכן לבדוק האם הוחלפה במסגרת הריקול, אם לא הייתי מחליף בשביל ראש שקט.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, יש סיבה שהפיג'ו 208 מתאימה יותר לדעתך מהאחרות בקטגוריה? אני חושב שעלויות אחזקה יהיו זולות יותר ביפניות דווקא, לא?

אשמח לדעות והמלצות נוספות.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמורה ביחס למחיר, והעובדה שהיא תהיה יחסית חדשה לתקציב, אין בעיות מיוחדות מעבר לרצועת טיימינג.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, לאחר קצת מחקר באמת נראה שהפיג'ו 208 אחלה אופציה. אני רק לא מצליח להבין מה ההבדל בין active ל- active pro.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, motek כתב:

תודה, יש סיבה שהפיג'ו 208 מתאימה יותר לדעתך מהאחרות בקטגוריה? אני חושב שעלויות אחזקה יהיו זולות יותר ביפניות דווקא, לא?

ביצועים עדיפים ונוחות עדיפה על חלק מהמתחרות היפניות והקוריאניות.

עדיפה מבחינה טכנולוגית על חלק מהן, כשיונדאי i20 למשל (קוריאנית, לא יפנית) נמכרה עוד עם מנוע 1.4 אטמוספרי וגיר אוטומטי 4 הילוכים, הפג'ו הציעה שילוב הרבה יותר חזק ומודרני יותר עם מנוע 1.2 טורבו וגיר אוטומטי 6 הילוכים.

הביצועים יהיו טובים מרוב דגמי הסופר מיני היפניים, אולי המאזדה 2 תהיה ברמה דומה מבחינת ביצועים, בהנחה שמדובר על הדור הנוכחי (טרום מתיחת הפנים).

 

עלויות תחזוקה זה גם לא הכול ואפשר גם אולי להוזיל עלויות תחזוקה מבלי לחסוך על הרכב, על ידי טיפול במוסך שמתמחה ברכבים צרפתיים (כמו גבע) במקום לטפל במורשה של היבואן למשל.

למרות שנוצרה סטיגמה על היפניות ועל הקוריאניות שהן זולות בטיפולים, זה תלוי גם איפה מטפלים. המחירים ששמעתי לגביי הונדה במוסך מורשה יבואן יותר גבוהים ממה שהייתי משלם על טיפול גם בלי הנחה, אצל אחד היבואנים שנחשבים יותר יקרים (צ'מפיון) על רכב מקבוצת VAG.

אז כדאי לבדוק כל מקרה לגופו.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שעלויות התחזוקה בגבע זולות במיוחד. ל208 צריך גם שמן מנוע מיוחד בתקן המתאים שהוא לא זול כול כך.

 

הייתי מגדיר את עלויות הטיפולים של ה208 באמצע יש זולות יותר ויש יקרות יותר.

 

העניין הוא שה208 הכי חסכונים מבין האופציות שהצעת (מלבד הקליאו אבל היא נפסלת על אמינות)

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה חברים. מה אומרים על אופל קורסה 1.4 עם התיבה הרובוטית? נראה רכב חסכוני ומאובזר. דעות בהשוואה ל208 ?

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופל קורסה של אותן שנים מאוד מיושנת ולא נחשבת לרכב טוב בקטגוריה שלה. היא לא נוחה לא חסכונית חלשה וכו... הרובוטית היא בכלל שיקוץ שמיותר אפילו לחשוב עליו. את האוטומטית כן אפשר לבחון.
הפלוס היחיד שאני חושב שעומד לצידה זה מנוע מיושן אך אמין 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורסה נכנסת בתקציב בשנתון גבוה יותר מה- 208. 2016 לעומת 2015. היא חלשה, זה כן, אבל פחות חשוב. והגרסא הרובוטית חסכונית מאוד ולכן חשבתי ספציפית עליה. למה מיותר לחשוב עליה?

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הרובוטי לא מעביר הילוכים חלק, כמו שאמרתי המנוע חלש, הנוחות לא מבריקה, הבידוד רעשים לא מבריק, ההתנהגות לא טובה במיוחד וכו... מדובר פשוט ברכב נחות כמעט מכל בחינה אפשרית. בשביל להרוויח שנה אתה מוותר פו על המון.

 

אגב היא גם לא חסכונית יותר מ208

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מוריד את היונדאי I20 מהרשימה, מיושנת קופצנית וצמאה, היתרון היחיד שיש לה הוא רף אמינות גבוה, לא בטוח שזה שווה את ההבדל בתנאי המחיה עם הרכב.

הI30 שתכנס בתקציב תהיה ישנה יותר, צריך לשים לב שב2016 החלו להגיע הרכבים עם גיר רובוטי שנחשב לא שיא היצירה ברכבים שאלו, הוא פחות נעים מזה של קונצרן פולקסווגן ופה ושם נרשמו גם תלונות על בעיות בגירים האלו. 

לקורסה מנוע אמין אבל עד כמה שזכור לי גם היא עם גיר רובוטי, עדיף להתמקד ברכבים עם גיר פלנטרי, הוא אמנם מעלה את צריכת הדלק אבל בלי הקלאצים שצריך להחליף אחת לכמה שנים ההפרשים מצטמצמים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבמקרה הזה, המתמודדות הראויות היחידות ל208 הן מקונצרן פולקסווגן (איביזה ופאביה). אני לא נרתע מהן בגלל עניין הגיר, אני בעצמי מחזיק בלאון ויודע שהשד הזה לא כלכך נורא כמו שעושים ממנו. מצד שני, אני גם לא רואה סיבה טובה לתעדף פאביה או איביזה על פני ה- 208, לא מוצא שום ערך מוסף לצרכים שציינתי ולכן כנראה אמליץ להם על 208, שבה אין בעיות בגיר ולא מחלות אחרות כידוע לי.

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שפביה ( יותר נוחה מהאיביזה) או 208 הם המתמודדות העיקריות בתקציב הזה. 

כל הרכבים שציינת בהתחלה הם לא כל כך חסכוניות בדלק.

לדעתי כדאי לעשות נסיעת מבחן על שניהם. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...