Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הכוונה לגיר רובוטי? למה מפחדים ממנו


car4me24
שימו לב! השרשור הזה בן 1197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 12 דקות, vadim6385 כתב:

 

צריכה להיות? 90% מהרכבים בארץ אוטומטיים, ו90% מהנהגים שהוציאו רישיון על גיר ידני ב20 שנה האחרונות, ראו גיר ידני פעם אחרונה בטסט.

 

שום דבר לא חייב. לאישתי אין רישיון והיא נושעת בתח"צ. אבל זאת הגבלה, קשה לדעת מה מצפה לך בעתיד. אני לא נהג מקצועי, אבל חייב רכב בעבודה. עד לפני שנה וחצי היו לנו קונקטים, עם רישיון אוטומטי לא הייתי מקבל את העבודה. בהשכרת רכב לחופשה באירופה יש מבחר יותר גדול של ידנים והם הרבה יותר זולים. על תענוג לנהוג ברכב ידני באלפים, דולומיטים או צפון יוון אני לא מדבר כי זה כבר אישי.

לפני 12 דקות, vadim6385 כתב:

 תיבת הילוכים (במיוחד אוטומטית) זה מכלול הכי מורכב ברכב, ובדרך כלל הראשון שמתחיל לעשות צרות.

 

אולי זה ניסיון שלך עם DSG, אני החלפתי מצמד של I-SHIFT אחרי 12 שנים ויותר מ250K ק"מ. אתה רוצה כל  הרשימה של תיקונים ב12 שנים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, yulianx כתב:

@zaf

ומה לגבי המכטרוניק?

תקלות בקר ההילוכים מה שקוראים המכטרוניק, היו בעיקר בתחילת הדרך. אותם בקרים נהרסו כתוצאה מחום בעיקר. סוג של עקומת לימוד של היצרן . אני לא אומר שגם כיום לא מתגלות בעיות בבקר, אבל חלקן הגדול יותר הוא "תוכנתי" כלאמר "לימוד" של הבקר . זה שמכונאינו המהוללים חסרי כל הבנה בתכנה ופועלים "על בטוח" לא מוסיף לעניין. לא כל עדכון תכנה לבקר מחייב החלפת מכלול. כמו שלא כל קריאה שגוייה של חישן מחייבת החלפה, אילו רק המכונאים היו יודעים לאתר בעיות חיבורים. שלא לדבר על ניסוי וטעייה בפתרון תקלות מסויימות. 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסופו של דבר, ללקוח משנה העלות.

ולא חסר בעיות עם המח גיר ברובוטי של רנו, dsg.

אולי היום יש פחות בdsg אך הם היו איתנו לא מעט שנים מאז שהתיבה יוצרה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, zaf כתב:

ומחירי החלפת מצמדים די קרובים בהשוואה בין מצמדים לידני או ל"רובוטי" .

 

כמה עולה להחליף מצמד ב-DSG? לא מזמן החלפתי מצמד בסיוויק רובוטית וזה לא היה זול, כי רק מורשים היו מוכנים לבצע את העבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, yulianx כתב:

בסופו של דבר, ללקוח משנה העלות.

ולא חסר בעיות עם המח גיר ברובוטי של רנו, dsg.

אולי היום יש פחות בdsg אך הם היו איתנו לא מעט שנים מאז שהתיבה יוצרה.

אכן. במיוחד בארצנו המהוללת . המחיר קובע הכל. אבל הפחד עולה על הכל, משהו מובנה באופי הקולקטיבי שלנו. 😉

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפחד במקרה הזה מבוסס על עובדות. לכן מבין לגמרי אנשים שסולדים מהרובוטי.

במיוחד אחרי שהם קןראים את זה:

תביעות לגבי dsg.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, אבל עדיין מלבים את הלהבות גם כשהן מתחילות לדעוך. 

אישית אני הטרחן שמסביר יותר לפרטים את הנושא למי שמתיעץ איתי לגבי כלי רכב.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yulianx כתב:

ולא חסר בעיות עם המח גיר ברובוטי של רנו, dsg.

הרובוטי של רנו זה EDC. לא DSG.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה משנה השם של מערך המצמדים - DSG,EDC,TCT העיקרון זהה, מכלול מצמדים כפול.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, dorsht כתב:

הרובוטי של רנו זה EDC. לא DSG.

הכוונה שלי הייתה שהיו בעיות גם בגיר של רנו וגם בdsg של הגרמניות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיות לא בגיר, "הן בנהג" 😃 העניין כולו זה שחיקת  מצמדים מוגברת. חלק נובע מתכנה לא אופטימלית שלא "לומדת" את הנהג, וחלק מצורת הנהיגה. לא נצליח לחנך את הנהג הישראלי שלא למחוץ את דוושת הגז בכל יציאה מהמקום. ואף יצרן לא יתכנת את הבקר להתנהג כlaunch control  בכל לחיצה כזו. גם האתגר של ישיבה על הבלמים על פני מרחק וזמן ארוכים.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי ישמע בגרמניה וצרפת אין נהגים כאלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, mikyl כתב:

בטוח שאין? לא מזמן קיבלנו קארוק בעבודה - איזה אכזבה. רכב לא רע. אבל אתה באה לעקוף, לוחץ על הגז ומקבל לאג. נהגתי בגולפים וA3 ידניים, לא שמתי לב לשום דבר דומה.

 

קודם כל, כשאתה עסוק בלהחליף ידנית, אתה לא שם לב ללאג של החלפת ההילוך, כי אתה עוסק באותו רגע. מהירות החלפת הילוך היא עניין מדיד, ואנחנו יודעים כמה זמן זה לוקח.

כמובן שאם אתה מוריד הילוך עם "קיק דאון", יענו... מחליט להוריד הילוך, לוחץ גז לנקודה ממנה התיבה מורידה הילוך, ואז מקבל את ההאצה שלך, יותר מהיר, אולי, להוריד ידנית קודם, בתיבה ידנית. אולי. אז תוריד ידנית קודם, תיבה אוטומטית לא מונעת ממך את זה.

דבר אחרון, אתה יכול גם להעביר למצב ספורט, ותקבל העברות מהירות יותר.

וזה בלי שדברתי על איך תיבה אוטומטית מבצעת כמה העברות רציפות במהירות שאתה לא יכול. אתה חייב לבחור את ההילוך המתאם להוריד אליו מראש.

 

אין שום דרך לטעון שתיבה אוטומטית מודרנית היא איטית יותר מהעברה ידנית, גם אם נדמה לך שאתה סופר מהיר.

אני מעביר הילוכים יפה מאוד, דופק לך מחמישי לשלישי 5 אלף טורים, עם עקב-בוהן, בלי לחשוב. אני לא קרוב למה ש-DSG עושה, לא במהירות ולא בדיוק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...