Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

צריך עזרה באיתור תקלה שאני מנסה לפתור כבר שבועיים כניראה שיש קצר במערכת ניסיתי כמעט כל דבר אפשר מישהו נתקל אולי? 

האוטו מניע אבל כל הנורות דולקות, תחסכי תגובות כמו איפוס, תקלה במצבר , תקלה במפתח

 

פרס כספי לפותר

תודה 

8DD46A07-A5D1-4B3A-AE50-E00D3FD372A7.jpeg

AA99D662-092E-4BDA-A4EC-3C345A2E27D3.jpeg

9FFF921B-1C60-4317-B068-E94D2E61133F.jpeg

E9368B03-9ED0-4393-B38F-E73351476DD6.jpeg

6DAEDFDC-459B-4A7F-A127-1218281083EF.jpeg

7A08210A-2630-4B53-8E8F-B27512FB4869.jpeg

2CE7E84B-49A4-426D-A00D-6082A98B117E.jpeg

AC38A627-8C80-409B-809D-529E68D9F67C.jpeg

DADC5A4C-8CCB-4CFE-A697-D67F258E3436.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Q50s
פורסם

שכפלת מפתח לאחרונה?
ברכבי ניסן ישנה תקלה כאשר תהליך שכפול לא הסתיים מושלם,מופיעה תקלה כזו-שאין לה משמעות פרט לאזהרה בלוח שעונים
אם כן,מחיקת המפתחות וקידוד מחדש יפתור את הבעיה


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
בתאריך 14.12.2020 בשעה 21:20, OranRoer כתב:

שכפלת מפתח לאחרונה?
ברכבי ניסן ישנה תקלה כאשר תהליך שכפול לא הסתיים מושלם,מופיעה תקלה כזו-שאין לה משמעות פרט לאזהרה בלוח שעונים
אם כן,מחיקת המפתחות וקידוד מחדש יפתור את הבעיה


Sent from my iPhone using Tapatalk

נפתרה התקלה 

תקלה נפתרה: ראדר קדמי - ששולט על הבלימה אוטונומית, סטייה מנתיב, וקרוז היה מקצר

  • שנתיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...