Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית היברידית - יונדאי איוניק או טויוטה קורולה


jumbos
שימו לב! השרשור הזה בן 1233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מבין על איזה ישיבה גבוה יותר בנירו אתם מדברים,

באמת לא בא להתווכח, 

אך אני בנירו הרגשתי כמו במשפחתית רגילה, נקודה, לא ג'יפון או suv ואפילו לא קרוב.

 

אפילו בסיריון אני מרגיש גבוה יותר.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

זה יותר בגלל הליסינג, וחלק קונים על עיוור כי רואים יותר על הכביש, התנהגות ישראלית טיפוסית,

תבדוק בעצמך,

אני בדקתי,

אנשים פרטיים קונים גם לא היברידי ובכמויות, מכירות הקורולה מסתכמות ב2500 פרטיות והשאר כ6000 לחברות וליסינג,

איוניק 2000 פרטיות ועוד 6800 ליסינג וחברות,

ה3 עד כמה שהיא יקרה מכרה 1200 פרטיות,

אוקטביה כבר מיושנת עם 1400 פרטיות,

רנו מיגאן כ1400 פרטיות וזה רק עם מנוע דיזל בהיצע.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, wildlands2019 כתב:

לא מבין על איזה ישיבה גבוה יותר בנירו אתם מדברים,

באמת לא בא להתווכח, 

אך אני בנירו הרגשתי כמו במשפחתית רגילה, נקודה, לא ג'יפון או suv ואפילו לא קרוב.

 

אפילו בסיריון אני מרגיש גבוה יותר.

 

אני עם נירו אחרי לא מעט משפחתיות וכן לא הרבה יותר גבוה אבל קצת כן, לטעמי כמו שצריך,
אני ממליץ לקחת היברדית גם לנסועה נמוכה היא חסכונית להפליא (גם האיוניק וגם הנירו - קורולה לא היה לי) סה"כ נוחות סבירה (לטעמי הנירו יותר נוחה) ואמינות להפליא,

הרבה יותר ממנועי טובו קטני נפח, וגם הסחירות (כרגע) של ההיברדיות מצויינת.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^
זה יותר בגלל הליסינג, וחלק קונים על עיוור כי רואים יותר על הכביש, התנהגות ישראלית טיפוסית,
תבדוק בעצמך,
אני בדקתי,
אנשים פרטיים קונים גם לא היברידי ובכמויות, מכירות הקורולה מסתכמות ב2500 פרטיות והשאר כ6000 לחברות וליסינג,
איוניק 2000 פרטיות ועוד 6800 ליסינג וחברות,
ה3 עד כמה שהיא יקרה מכרה 1200 פרטיות,
אוקטביה כבר מיושנת עם 1400 פרטיות,
רנו מיגאן כ1400 פרטיות וזה רק עם מנוע דיזל בהיצע.
 

נמסרו עד היום מעל ל-14000 קורולות, כש-3500 מהן הגיעו ביבוא מקביל.
הטויוטה היא הנמכרת ביותר בישראל, גם ללקוח הפרטי.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

לא בדקתי כמה נמסרו עד היום, בדקתי לשנת 2020 בלבד, גם באחרות נמסרו עד היום הרבה יותר.

ולא אמרתי שזה לא הרכב הנמכר ביותר, אך רוב המכירות זה ליסינג, ולא פרטי,

אם הלקוח הפרטי קונה אותה לא אומר שהוא קונה נכון, ידוע שרוב הישראלים טפשים ורצים כמו רוב עדר הליסינג,

זה אפילו הזכיר לי חבר שהתעקש ללכת על הקורולה בגלל ה"עדר" , קנה אותה ואחרי כחודש חטפה מכה וכרכב חלופי לקח מאזדה 3, ואז שאל אותי למה לא אמרתה לי שיש רכב כזה איכותי הרבה יותר מהקורולה,

היה בא לי להעיף לו סטירה, רץ אחרי העדר שמק שקנה הכי נכון , אך ברגע שבדק רכב אחר מה שלא עשה לפני הבין שרוב העדר לא קונה מה שהוא רוצה אלא מה ששוק הליסינג מכתיב. 🥴

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם על איוניק אפשר לומר עדר. אישית תמיד הולך נגד הזרם, מחפש מה שלא נפוץ, בטח לא רכבים שיש בכמויות בליסינג.

 

במקרה של קורולה זה לא רק עניין של עדר, זה רכב מבוקש (מעבר לאמינות) על ידי אוכלוסיה שנשארת נאמנה למותג

גם שיש חלופות טובות יותר. הם פושוט  קונים טויוטה כי לא מעניין אותם משהו אחר. (זה לא עדר, אלא אורך חיים שלא ניתן לשנות)

 

כמו שיש לי שכנים בסביבה  שקונים רק טויוטה היילקס (בכמויות) או ראב4. הם פשוט הולכים לסוכנות, שמים כסף וסוגרים עניין.

הם  לא בודקים אלטרנטיבה אחרת. זה מה שנקרא  שם שהולך בפני עצמו, כל הרינונים השליליים על טויוטה כאן 

 לא משפיעים על רוב צרכני הרכב.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עצמו לא רע, ומי שיקנה אותה לדעתי קונה רכב טוב ולא טעות,

הבעיה שלי היא שכאשר מישהו מתעניין ברכב משפחתי הם רצים להמליץ על הקורולה בטענה שזה הרכב הכי טוב חד משמעית, ועוד מציינים שזו עובדה, "הנה, זה הרכב הכי נמכר",

לדעתי עדיף שיסייגו לחכמה שתיקה, כי שוב, אם הם קנו קורולה סבבה, אך זה שהם לא בדקו אם יש משהו טוב יותר וקנו אותה בגלל "העדר" ממש לא אומר שהיא הכי טובה, דוגמא טריה, חבר שלי שלקח את ה3 כרכב חלופי, פשוט speechless.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא טענתי שטויוטה רכב הכי טוב, בהחלט לא, יש רכבים טובים ועדיפים עליו. (נהגתי על כמה, אני יודע)  עדיין בכל מצב נתון אעדיף טויוטה

למה, עניין של הרגל (יש הבדל לעדר) אפילו בן משפחה שלי (צעיר) הפתיע אותי שאמר לי קנה לי טיוטה. שאלתי אתה רציני?

כן מעדיף את הרכב הזה. אני כמובן מניע אותו לרכוש רכב אחר. (סקודה או קיה)

 

אתה רואה, אפשר לאהוב טויוטה, וגם להיות רציונלי. (לא כולם עדר)

 

אגב עדר, דווקא כאן אני רואה את זה באופן יותר אגרסיבי, בכל מצב נתון , ולא משנה מה שואלים, פיג'ו עולה ראשונה. (זה עדר,עם רועה)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yogev20 כתב:

 

אגב עדר, דווקא כאן אני רואה את זה באופן יותר אגרסיבי, בכל מצב נתון , ולא משנה מה שואלים, פיג'ו עולה ראשונה. (זה עדר,עם רועה)

ה 3008 עולה כל פעם מחדש כיוון שזה הרכב הטוב בקטגוריה בפער לא קטן, זה לא המקרה בקורולה שכל מה שמאפיין אותה זה בינוניות ופניה למיין סטרים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, yogev20 כתב:

כל הרינונים השליליים על טויוטה כאן 

 

לא הבנתי איזה רינונים שליליים יש על טויוטה.

 

אוקיי, אז קורולה פחות מהנה לנהיגה, ופחות מיוחדת (למי שזה חשוב לו), אבל אני עדיין לא מבין איפה נופל מי שקונה קורולה. סך הכל רכב שבנוי להתאים לרוב האנשים.

 

אני מבין את אלה שקונים טויוטה אחרי טויוטה. בסך הכל זה מה שמתאים להם, אז אין סיבה שלא. גם לא רואה בעיה עם להיות חלק מהעדר מהבחינה הזאת. לא שדוחפים לך מוצא גרוע במחיר מופקע או משהו.

סך הכל רכב טוב שמשרת את המטרה שלו. ולמי שרוצה להיות מיוחד, יש דברים אחרים. מה מפריע לכם בזה, לא ברור.

 

לי אישית אין בעיה שיהיה לי רכב שיש עוד מאות אלפים ממנו על הכביש. יש לי דברים אחרים שאני יכול להתבלט בהם, אין לי בעיה שחתיכת פח עם ארבע גלגלים לא יהיה אחד מהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתחיל להבין שיש אנשים שונים ממך, תבין שלחלקנו רכב זה לא רק "פח על ארבע גלגלים" (שכחת אולי, זה פורום לרכבים)

זאת אהבה, תשומת לב לפרטים הקטנים, ניקיון, ריח טוב בפנים, מראה חיצוני מוקפד, ועוד דברים קנים לכאורה, שעושים את השהיה ברכב למהנה.

 רכב זה תחביב בפני עצמו, לא רק פח שלוקח אותך ממקום למקום, ברגע שתפנים את הדברים, יהיה לך ולנו יותר קל לנהל דיון ענייני.

 

רינונים, טויוטה זה מוקצה כאן בכל שרשור כמעט. אני רואה את זה בכל דיון. טויוטה זה בטח לא הרכב הכי טוב, יש לו יתרונות כמו חסרונות

אך השלילה הגורפת, אין לה מקום למרות שיש רכבים יותר מהנים. (מכיר מניסיון ארוך שנים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yogev20 כתב:

רינונים, טויוטה זה מוקצה כאן בכל שרשור כמעט. אני רואה את זה בכל דיון. טויוטה זה בטח לא הרכב הכי טוב, יש לו יתרונות כמו חסרונות

אך השלילה הגורפת, אין לה מקום למרות שיש רכבים יותר מהנים. (מכיר מניסיון ארוך שנים)

 

וזה שטויוטה זה מוקצה כמעט בכל השירשור כאן, זה לא שלילה גורפת?

 

יש לקורולה יתרונות וחסרונות, אבל אני באמת לא מבין מה כל כך נורא באוטו הזה, שצריך לשלול אותו על סף (היו לי שתי קורולות, ולמשפחה יש פריוס).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...