Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 3.12.2020 בשעה 21:55, מרק10 כתב:

 

לדעתי אתה טועה. בדוק בספר הרכב.

 

ראה תמונות להמחשה.

11.jpg

Untitled.jpg

ראיתי בספר רכב אבל זה לא תואם למדיד. מצורפות תמונות

 

בתאריך 3.12.2020 בשעה 08:45, shakedi כתב:

נוגע למדידת שמן, סביר להניח שזה נעשה דרך מחשב הרכב, לפחות בC3 עם מנוע שבבסיסו דומה למנוע בפיקאסו המדיד הפיזי חסר כל ערך, אין עליו שנתות ברורות והוא מתוכנן בחורה כזאת שכששולפים אותו הוא נמרח בשמן ככה שמאוד קשה לבין מה המצב שם מעבר לאם יש שמן או אין... 

בכל מקרה כשמזמינים את הרכב הוא כביכול מודד שמן וכותב OIL OK אם המצב תקין. 

זה רק אם יש פחות או יותר?

בתאריך 3.12.2020 בשעה 09:29, pasat04 כתב:

לפי הנחיית היצרן

איך אני יודע מה ההנחיה? הספר היחיד שיש לי הוא ספר לנהג ובו לא מוזכר

WhatsApp Image 2020-12-06 at 20.06.01.jpeg

WhatsApp Image 2020-12-06 at 20.06.01 (1).jpeg

פורסם

@מרק10 אני מסכים איתך, המדיד הזה מאוד דומה למה שיש ב-C3 שהזכרתי, ושם כמו שכתבתי המדיד כמעט ולא קריא מכיוון שהצינור המוביל שלו מתוכנן בצורה כזאת שהמדיד ״נמרח״ כששולפים אותו לבדיקה וכולו יוצא מרוח בשמן... צרפתים. 

 

@עדי-אל ב-C3 המדיד יודע לדווח רק על גובה שמן תקין וגובה לא תקין.  

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
×
×
  • תוכן חדש...