Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הקורולה ההיברידית היא ה-Prius Killer?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שבאמת הורגת את הפריוס לדעתי זאת יונדאי איוניק.

שניהם רכבי האצ'בק היברידיים בלבד, אבל האיניק נמכרת בכמויות גבוהות יותר.

בגלל זה יוניון מוטורס הביאו גרסה מוזלת לפריוס שמתחילה היום ב-145 אלף שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 13 שעות, itsik170 כתב:

מי שבאמת הורגת את הפריוס לדעתי זאת יונדאי איוניק.

שניהם רכבי האצ'בק היברידיים בלבד, אבל האיניק נמכרת בכמויות גבוהות יותר.

בגלל זה יוניון מוטורס הביאו גרסה מוזלת לפריוס שמתחילה היום ב-145 אלף שקלים.

מה כולם אוהבים באיוניק חוץ מהצריכת דלק?

 

פורסם
Just now, yoav911gt2 כתב:

שווי שימוש זול בליסינג, אמינות טובה, אבזור בטיחותי מצוין, בקיצור כל מה שמצפים מאוטו שנוסע מA לB. 

אבל שמעתי שהטיפולים שלה די יקרים, זה לא הופך את זה ללא משתלם?

פורסם

אין צורך לצוטט הודעה אחת מעליך.

רוב האיוניק הולכות לליסינג, משער שכיום גם המצב של הפריוס דומה. 

לא יודע כמה הטיפולים של האיוניק יקרים, יכולים להיות הבדלי מחירים גם במוסכים בתוך הרשת. בכל מקרה החסכון בדלק חוסך לך אלפי שקלים,

גם אם אני אלך על טיפול יקר ב1400 שקל החסכון בדלק עדיין משתלם. 

 

×
×
  • תוכן חדש...