Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 3.9.2021 בשעה 12:50, moshe1379 כתב:

התחדשתי בגולף 2008 ועברתי פה על השרשור למצלמה חדשה.

די החלטתי לקנות את הDDPAI Z40 הדו כיוונית.

 

1. שמתי לב שבחנות שלהם באלי אין במלאי את הדו כיוונית,  זה הרבה זמן ככה?

2. מה אני צריך לדעת מבחינת מתאמים וחיבור לחשמל ברכב בהקשר לדגם שלי? האם צריך איזה שהוא קיט חיצוני? אנחנו מבצעים את ההתקנה לבד.

3. ראיתי שיש לה מצב חנייה, למישהו יש ניסיון עם זה ואיך זה עובד מבחינת חשמל?

3. מה המחיר הריאלי שלה אחרי קופונים וכאלה?

 

תודה רבה


אז במקרה הזמנתי את המצלמה המדוברת ממש כשהיא יצאה בעלי אקספרס.
הזמנתי את הדו כיוונית + קיבלתי כרטיס זיכרון זבל במתנה.
-המצלמה מגיעה עם כבל טייפ סי בצד אחד ובצד השני USB (כבל ארוך).
-המצלמה האחורית מגיעה גם עם כבל ארוך (מאוד).

ההתקנה הייתה די פשוטה, הייתה לי VIOFO A119 V2 ופשוט העברתי כבלים בפאנלים והם מוסתרים יפה, רק שלא הצלחתי להסתיר יותר מידי במצלמה האחורית, אולי אשנה את  המיקום שלה בעתיד.

בקרוב אזמין את המתאם שלה למצב חניה.
בעיקרון הוא מתחבר לתיבת פיוזים ברכב, בזמן חניה (רכב כבוי) הוא מאט את קצב צילום הפריימים של המצלמות וכך חוסך בסוללה. צריך את המתאם הספציפי של המצלמה בשביל שזה יעבוד ככה.
אם אתה מעוניין פשוט בצילום רגיל, כל מתאם גנרי שעובד כשהרכב כבוי יתאים.

הצלחתי לקנות אותה עם קופונים ומבצע השקה ב73 דולר כולל משלוח.
 

פורסם

לא במיוחד, כל המחירים הזולים שנכתבו כאן עד כה היו בימי מבצע עם קופונים וגם בגלל שזאת מצלמה חדשה תמחרו אותה בהתאם בשביל שירכשו אותה.

 

הפער הוא בערך 10$ לגרסה הדו כיוונית בלי ה-GPS
https://s.click.aliexpress.com/e/_Ata7Ki

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

קופון 99SD16 נותן 16$ בקנייה מעל 150$
קיים גם קופון 6$ של החנות שיורד אוטומטית בסיכום הזמנה. תוסיף את הקופון ותהיה הנחה מכובדת.
https://s.click.aliexpress.com/e/_dWAn8Vx
אמור לצאת $145.06, מחיר ממש טוב

 

יש גם לA129 הגרסה הרגילה,
קופון 99SDB13 נותן 13$ בקנייה מעל 130$.
https://s.click.aliexpress.com/e/_dYMLdFT
יוצא $118.92 גם מחיר מעולה למצלמה.

בתאריך 6.9.2021 בשעה 11:11, moshe1379 כתב:

המחיר כרגע לddpai דו כיוונית 91 דולר לא כולל הקיט לפיוזים.. 

נשמע יקר לא? 

מי שמעוניין בDDPai Z40 גם לה יש מחיר אטקרטיבי ביותר,
עם קופון 99SD6 המחיר שלה יוצא 48.06$ לקדמית.

https://s.click.aliexpress.com/e/_ADxH8s


לדו-כייונית להשתמש בקופון 99SD09, ייצא 82.99$

https://s.click.aliexpress.com/e/_9y45tg

עריכה אחרונה על ידי FiS

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 7.9.2021 בשעה 16:34, FiS כתב:

...

מי שמעוניין בDDPai Z40 גם לה יש מחיר אטקרטיבי ביותר,
עם קופון 99SD6 המחיר שלה יוצא 48.06$ לקדמית.

https://s.click.aliexpress.com/e/_ADxH8s


לדו-כייונית להשתמש בקופון 99SD09, ייצא 82.99$

https://s.click.aliexpress.com/e/_9y45tg

נראה שהכל חוץ מהמצלמה הקדמית בלבד בלי GPS אזל מהמלאי כרגע, ובנוסף הקופונים שנתת אינם תקפים עוד. אם יהיו לך קופונים נוספים, אשמח שתשתף. תודה.

 

אגב, קניתי את המצלמה הזאת, והכל בסדר חוץ מהאפליקצייה שרוב הפעמים שאני מסנה להתחבר דרכה למצלמה לא עובדת. האפליקציה פשוט מעלה לי הודעה שאני צריך להתחבר למצלמה דרך הוויפיי, כשאני כבר מחובר אליה. לפעמים זה כן עובד, אבל אין לי מושג למה לפעמים כן ולפעמים לא. מישהו יודע?

הסובארו שבסמלון למכירה

פורסם

זה היה מבצע וקופונים זמניים עד אתמול ובגלל זה הם לא תקפים יותר.
 

ציטוט

 

אגב, קניתי את המצלמה הזאת, והכל בסדר חוץ מהאפליקצייה שרוב הפעמים שאני מסנה להתחבר דרכה למצלמה לא עובדת. האפליקציה פשוט מעלה לי הודעה שאני צריך להתחבר למצלמה דרך הוויפיי, כשאני כבר מחובר אליה. לפעמים זה כן עובד, אבל אין לי מושג למה לפעמים כן ולפעמים לא. מישהו יודע?

 


אמנם רק אתמול קבלתי את הZ40 ועוד לא יצא לי להתעסק איתה,

אבל ניסית לסגור את הנתוני רשת\אינטרנט סלולרי בטלפון? 
מהמצלמות של VIOFO אני יודע שזה לפעמים מפריע. 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

תדביק על המדבקה הסטטית, יהיה קל בהרבה להסיר את המצלמה מהשמשה במקרה הצורך.
אין סיבה שהמדבקה תיפול

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אפשר להסתפק ב64GB,  זה סדר גודל של 6-9 שעות הקלטה בכל מצלמה, זה מספיק כל עוד אתה לוחץ ושומר במקרה הצורך.

 

לך על 128GB אם התקציב מאפשר

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

במידה ואתם מזמינים כרטיס זכרון למצלמת רכב, ממליץ בחום ללכת כרטיסים מסדרת Endurance, עמידים יותר לחום שמקבלים על השמשה.

למשל, הכרטיס הזה מאמזון, יש גם ב-KSP.

עריכה אחרונה על ידי SaarG
פורסם (נערך)
בתאריך 22.8.2021 בשעה 12:56, FiS כתב:

ה-Z40 עדיפה על ה-A500S.

 

מדוע? איזה יתרון יש ל Z40 על ה A500S (70mai pro plus בשמה הרישמי) ? 

ולפי מה שקראתי ה-A500S אף עשויה לקבל עדכון מתישהו שיאפשר פקודות קוליות כמו ב- 70mai Pro הרגילה, ומניסיוני עם ה Pro הרגילה הדבר הזה מהווה יתרון, לדעתי. 

עריכה אחרונה על ידי Coresh
פורסם
לפני שעתיים, nameuser כתב:

הa119 viofo מציקה ומבקשת לפרמט בכל תחילת נסיעה. איזו מצלמה תתחבר לאותו חיבור ותהיה עמידה יותר? מניח שצריך גם viofo.

מה דגם המצלמה? V2/V3 או גרסה ישנה יותר?

ניסית לאפס את המצלמה ולאתחל את הכרטיס זיכרון?

 

לפני 10 דקות, Coresh כתב:

 

מדוע? איזה יתרון יש ל Z40 על ה A500S (70mai pro plus בשמה הרישמי) ? 

ולפי מה שקראתי ה-A500S אף עשויה לקבל עדכון מתישהו שיאפשר פקודות קוליות כמו ב- 70mai Pro הרגילה, ומניסיוני איתה הדבר הזה מהווה יתרון, לדעתי. 

הZ40 זולה בהרבה ומציעה איכות צילום טובה יותר (לפי מפרט טכני) אבל בתכלס לא יורגש הבדל משמעותי.

 

בנוסף הZ40 מבוססת על קבל חשמלי שעמיד יותר לאורך זמן ולתנאי חום, ל-A500 יש סוללה פנימית.

 

בכל המצלמות של 70mai נדרש לקנות קיט חנייה בשביל שיוכלו לפעול במצב חנייה, למרות הסוללה הפנימית. 

לכן אין ממש ייתרון מיוחד ל70mai מאז אותו עדכון שמצריך את חיבור הקיט בשביל המצב חנייה.

 

כפי שרשמת, אם אתה מחפש פקודות קוליות אז הa500 יכולה להתאים.

בתכלס מבטיחים לעדכן את הפיצ'ר הזה מהיום שהמצלמה הושקה ועדיין לא קרה.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

@FiSאיזה עדכון גרם לכך שדרוש קיט חניה כדי שהמצלמה תפעל במצב חניה? זה חדש לי, 

אני עם גרסת Firmware אחרונה ב 70mai pro והמצלמה מצלמת במצב חניה, יש לי התראות על הקלטות שהתבצעו במצב חניה כשאני נכנס לאוטו. 

עריכה אחרונה על ידי Coresh

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...