Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

@Nissan Skyline GTR,

אם דיברת על עריכה, אז גם לערוך סרטונים אפשר, אבל זה לא הנושא,

בכל מקרה אלכס לא המליץ על A118C כאחת שטובה בלילה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהו יכול להמליץ בבקשה על תוכנה לעריכת הסרטונים?

חשוב לי שהתוכנה תהיה פשוטה ונוחה לשימוש כי אין לי נסיון עם התוכנות בסגנון הפוטושופ.

תודה.

Hyundai IONIQ

פורסם (נערך)

האלן,

 

תודה על כל המידע שפה!

 

מתלבט בין שני דגמים:

1) VIOFO A118C

2) MINI 0805

 

על ה-A118C יש בהחלט הרבה באזז פה בפורום.

 

בנוסף, על מה מבין שתי המצלמות הנ"ל שאבחר בו:

אני רוצה שהמוסך(לא מתמצא מספיק) יחבר לי את הכבל ישירות אל חשמל הרכב (ה-18V שלי קצת רעוע):

מספיק לקנות את זה?

http://www.ebay.com/itm/12v-car-lighter-socket-dvr-phone-piggy-back-miniblade-fuse-hardwire-30cm15a-fuse-/262292199658?hash=item3d11d558ea:g:U1QAAOSwYaFWdJ~W

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי shabydog
פורסם (נערך)

את זה ספציפית לא כדאי לך לקנות, תשים לב למחיר המשלוח...

בכל מקרה, אם תכנס לערוץ היוטיוב שלי לסרטון של הa118c ותלחץ הצג עוד, יש שם רשימת מוצרים שצריך לקנות בכדי לחבר את המצלמה לתיבת הפיוזים.

 

אם אתה הולך להתקין את זה במוסך, אתה יכול לוותר על הקונקטורים, בטוח יש להם.

אבל פיוזים 3 אמפר ומפצל פיוזים בטוח לא יהיה להם.

 

ממליץ לך לקפוץ גם לסרטון של הvico power plus, יש שם הסבר לגבי מפצלי הפיוזים.

 

 

קישור לערוץ:

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

וואלה.

צודק ב-100%

תודה

 

תוספת:

אתה מתכוון למפצל פיוזים הזה?

http://www.ebay.com/itm/32V-Car-Standard-Add-A-Circuit-Fuse-TAP-Adapter-Blade-Fuse-Holder-ATO-ATC-/162000848997?hash=item25b800c865:g:6TkAAOSwYlJW2JKh

 

ולפיוז כזה בדיוק?

http://www.ebay.com/itm/2-PCS-3-AMP-3A-Regular-ATO-APR-ATC-Blade-Fuse-Toyota-Honda-Scion-Subaru-Mazda-/400758282061?hash=item5d4f0e174d:g:s6gAAOSwgkRVUUUB&vxp=mtr

עריכה אחרונה על ידי shabydog
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שלום לאלופי הDVR.

סליחה על העצלנות שלי לקרוא את כל השרשור, 500 עמודים זה לילה שלם.

עד עכשיו הייתי מצלם עם הסמארטפון את הדרך, עכשיו נשבר המתקן הסיני שמחזיק אותו ונמאס לי.

אני מעוניין במצלמה באיכות הכי סבירה שניתן למצוא עד 150 ש"ח (כולל משלוחים והכל). יש חיה כזו?

תודה רבה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

50 ש"ח זה עוד שליש לתקציב, לא מעט. בכל אופן תודה, אני אצפה.

יש עוד המלצות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כן, יש שם גם הסבר קצקצר, באותו סירטון. לגבי הg1wcb, מדובר באותו מצלמה, עם אותו מעבד וחיישן צילום. במחיר יותר זול, 160₪.

אני פחות ממליץ עליה בגלל שאיכות הבנייה שלה פחות טובה מהa118c, אין סוללת RTC, ויש יותר סיכויים ליפול על מצלמה שלא תתפקד טוב.

הקישור אליה נמצא גם בהצג עוד.

 

אני משתמש בה כשנה וחצי, בלי בעיות כלל. אבל יש אנשים גם בפורם ובגם בפורמים אחרים שנופלים על מצלמה שלא עובדת כמו שצריך.

לשיקולך.

פורסם

http://www.vicovation.com/default.asp?lang=eng

 

מצלמות איכות מהמותג המוביל VICOVATION ,מבוססות על קבל על במקום סוללה פנימית כמו ברוב מצלמות הדשבורד .

הקנייה ישירות מהיבואן הרשמי:

http://www.vicovation.com/page.asp?IDno=8&lang=eng

 

מחירים מיוחדים לחברי הפורום :

מרקוס 2- 600 ש"ח.

מרקוס 4 פרמיום פק- 750 ש"ח.

משלוח מהיר דרך UPS בתוספת 50 ש"ח.

איסוף עצמי מיבנה.

חמישה תשלומים שווים בכרטיס אשראי. אחריות 12 חודשים , החלפה בחדש במקרה של תקלה .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...