Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש לי רנו קליאו אוטומטית 1.6 בנזין

רציתי להחליף שמן גיר

ראיתי שיש פתח ניקוז בגיר

לא מצאתי איפה ממלאים בחזרה את השמן

בנוסף האם יש משהו נוסף שצריך לבצע אחרי המילוי של השמן?

תודה רבה לכל העונים:)

פורסם
לפני 10 שעות, Buki כתב:

תסתכל פה, רכב אחר אבל הגיר הוא אותו גיר והתהליך אותו תהליך.

 

 

 

 

 

ממש תודה על התשובה.

הסתכלתי במדריך

אצלי זה טיפה שונה

יש בורג ריקון מלמטה 

אבל אין בורג קטן כמו אצלו (אולי יש צינור בפנים אבל לא יודע ולא ממש מבין בזה)

אולי יש מדריך טיפה יותר מכוון לרכב שלי?

 

 

פורסם

זה לא שונה אצלך. יש כוסית מדידה עם בורג בפנים, אולי נראה טיפה אחרת מבתמונות של איציק אבל אותו עיקרון.

תצלם את הבורג ותעלה לפה.

 

 

פורסם
לפני 1 שעה, Itamar12391239 כתב:

אבל אין בורג קטן כמו אצלו (אולי יש צינור בפנים אבל לא יודע ולא ממש מבין בזה)

אולי יש מדריך טיפה יותר מכוון לרכב שלי?

יש שני וריאציות אפשריות לשנורקל הזה.

הסוג הראשון שהיה נפוץ בדגמים המוקדמים הכיל בורג ריקון ושנוקל ממתכת, הם היו מוברגים אחד בתוך השני וניראו מבחוץ כמו בורג בתוך בורג. פתיחת בורג הריקון דרשה בוקסה קטנה יותר (19ממ), ופתיחת השנורקל דרשה בוקסה משושה במידה גדולה יותר (27 ממ). כפי שמתואר במדריך של איציק.

הסוג השני כולל בורג ריקון ממתכת ושנורקל מפלסטיק. במקרה הזה לא רואים את השנורקל מבחוץ כלל. יש לפתוח את בורג הריקון, ואז להכניס פנימה מפתח אלן (נדמה לי T25  או T30) ולהבריג החוצה את השנורקל. זה ככל הניראה המבנה אצלך.

שאר התהליך זהה לחלוטין.

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 46 דקות, Igalz כתב:

מפתח אלן (נדמה לי T25  או T30) 

תיקון קל, זה אלן 8 שם בכוסית המפלס.

 

T30 זה טורקס :-)

 

 

×
×
  • תוכן חדש...