Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: מיני מבחן הונדה גאז.


yulianx
 שיתוף
עוקבים 14

פוסטים מומלצים

שלום

ביצעתי נסיעת מבחן ברכב לפני כ 3 שבועות,

יש שוני והבדל גדול לטובה מהדגם הקודם, שהיה עצל יותר בנסיעה, עם מזגן חלש בימים חמים.

כיסאות נוחים, מזגן חזק יותר מהדגם הקודם.

צורה חיצונית  מקדימה חמוד , מאחור סיתמי משהו, מהצד אפשר להתרגל,

רק לג'נטים הקלים עם הכאילו טסות קשה להיתפס בעין בצורה יפה, מוזר.

בנסיעה בעיר הרכב שקט מאוד, אין מנוע בנזין בפעולה ויש גם שקט מהצמיגים.

עליה על במפרים ומהמורות לא מציק בקבינה.

בנסיעה בכביש מהיר , הרכב שקט, ורק בלחיצה בריאה על דוושת הגז מנוע הבנזין מתעורר ועוזר בהאצת הרכב.

בסך הכל מגיב יפה, ורוב הזמן שקט.

מעצבן שגם בדגם הזה הורידו את גלגל הספייר הקטן, והשאירו ערכת ניפוח .

צריכת דלק אמורה להיות 22 ק"מ לליטר ,

אבל המחיר טיפה יקר , די מתקרב למחיר ששילמתי לפני שנה על היונדאי i 30 2019, שקניתי לפני שנה.

לג'אז יש קהל לקוחות ברובו קבוע, ועל זה סומך היבואן,

רק חבל שבדרך לשם הרכב התייקר ב 14 אלף שקל מהדגם הקודם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הונדה גאז תמיד התאפיינה בשלושה יתרונות: אמינות, מרווח, ושמירת ערך. מאפיינים אלו כניראה החשובים ביותר ללקוח שכן אם נתבונן על הסופר מיני הנמכרת ביותר ב-2019 נגלה שזאת הטיוטה יאריס, בקום ה-3 סוזוקי בלנו

אחד מתאי הנוסעים המכוערים שראיתי בשנים האחרונות במיוחד מסך מגע הזה במרכז הדשבורד נראה כמו משהו שהדביקו בשנייה האחרונה. בעע...   שילמדו מסיטרואן כיצד מעצבים תא נוסעים מקורי, מעניין, יפה ושימו

לי לא הייתה בעיה עם כיוון פתחי המיזוג, לדעתי המרחק שלהם רגיל.

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 18.9.2020 בשעה 17:33, avi60769 כתב:

מעצבן שגם בדגם הזה הורידו את גלגל הספייר הקטן, והשאירו ערכת ניפוח .

צריכת דלק אמורה להיות 22 ק"מ לליטר ,

 

גם לי אין גלגל רזרבי (זה דגם 2019), וצריכת דלק אצלי: 20+ ק"מ לליטר. אני מאמין, שבדגם זה אפשר לעשות יותר קילומטרים לליטר.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחד מתאי הנוסעים המכוערים שראיתי בשנים האחרונות במיוחד מסך מגע הזה במרכז הדשבורד נראה כמו משהו שהדביקו בשנייה האחרונה. בעע...

 

שילמדו מסיטרואן כיצד מעצבים תא נוסעים מקורי, מעניין, יפה ושימוש. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על עניין היופי והעיצוב, לא כל כל התחברתי.

אבל הרכב הזה מאוד מיוחד במינו, לפחות לגבי כל מה שנמצא תחת מכסה המנוע.

ואני אסביר.

ב-להבדיל מרכבי בעלי הנעה "היברידית טהורה", כלומר מנוע הבנזיו בא לעזור לחשמלי ולהיפך, ולמעשה שניהם ביחד מניעים את הרכב, בסופו של דבר, בהונדה אימצו את "נוסחת החשמל נטו".

כלומר הרכב מונע על ידי כוח מנוע החשמל בלבד. מנוע הבנזין נמצא שם בעיקר כדי להטעין את הסוללה, ובמקרה של לחיצה מאוד חזקה על הגז, הוא מסובב סוג של "גנרטור" בסיבובים גבוהים מאוד, כאשר זה מספק זרם חשמלי, ישירות למנוע החשמלי.

אז מכל החפירה וההקדמה שניסחתי,{מקווה שהבנתם את הפואנטה}, התוצאה הסופית היא, חיסכון ניכר בדלק, שקט מופתי בקבינה, ומומנט גדול מתי שצריך אותו.

תוסיפו לזה גיר שמתנהג כמעט כמו גיר אוטומטי מן השורה, ולא נתקע אי שם במרומי סקאלת הטורים,[שמשום מה נעדרת באופציית החלפת המסכים, כי מן הסתם היצרן החליט שהיא לא רלוונטית? לא ברור], החלפות ההילוכים שמורגשות, וגם נשמעות, גודל הכללי של הרכב וניצולו מבפנים, כולל המושבים המודלריים מאחורה, וקיבלתם סופר מיני מעולה אבל יקרה. מאוד. 

ויש אנשים שמחכים ליאריס ההיברידית החדשה. השמועות מדברות על מחירים זהים לאלה של הגיאז. בערך 4000 פחות מהדגם של הגיאז המאובזר ביותר.

לפחות על הנייר או על סמך חוות דעת , על גיאז, ההונדה לוקחת כאן בהליכה. 

בטויוטה טוענים, {על פי הקטלוג} ל-45 ק"ם לליטר. נקודה מעניינת, שיהיה שווה לבדוק אותה לעומק, כאשר הרכב יגיע למבחני הדרכים אצלנו. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שקט כול עוד לא נוסעים לכביש הררי.

אז ההרגשה שאתה ברכב עם גיר רציף ויש רעש.

 

הוא גם לא חזק כמו שאפשר לחשוב.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, SchnitzelLova כתב:

שילמדו מסיטרואן כיצד מעצבים תא נוסעים מקורי, מעניין, יפה ושימוש. 

לא תודה, לנהל מזגן דרך מסך מגע..., בהונדה הנדסת אנוש בסדר גמור.

בכל מקרה, זה גרסה ראשונה, יעבור מתיחת פנים, ונראה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא כולם מתחברים להפעלה של כול המערכות דרך הצג בסיטרואן, בגאז דווקא הנדסת אנוש נוחה, אם כי לי בסיטרואן זה לא הפריע.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היא אולי נוחה, אבל נראת מזעזע. מסך מגע הזה במרכז הדשבורד נראה כאילו איזה מהנדס בהונדה שכח את הטלפון שלו ברכב. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 דקות, SchnitzelLova כתב:

לא ממש יעזור למי שכבר שילם את ה-120 אלף שקל על הרכב. 

אבל אני בטוח, שרכב זה יותר חסכוני מטויוטה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מהיאריס החדשה?

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...