Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i20 משנת 2014 - בעיות בהתנעה קרה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י AlonSpinner,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי i20 משנת 2014 ויש לו בעיות בהתנעה שאני מפחד שיתפתחו.

בבוקר או אחרי העבודה (ישב כמה שעות) קשה לו להתניע - כמה שניות עד שהמנוע 'תופס'.
בין סידורים (ישב חצי שעה) הרכב מתניע רגיל.

במוסך מורשה חיזקו לי את הכבלים על המצבר אבל זה לא פתר את הבעיה.

יש למישהו רעיונות?

פורסם

אחרי שהרכב עמד זמן ארוך, נסה לפתוח ולסגור סוויץ למשך כמה שניות 3-4 פעמים לפני הנעה. 

אם מתקבלת הנעה קצרה לאחר תהליך שכזה, כניראה שהבעייה בשסתום אל חזור של משאבת הדלק.

  • מעניין 1

יום טוב גם לך

פורסם

לבדוק תקלות, מצב מצתים ,התפייחות תאי שריפה (אם אתה לא נוסע הרבה עם נסיעות קצרות לרוב) וגם יש אפשרות לדלק לא תקין. 

ממליץ לבצע את הבדיקה הבאה, לנסות להניע בבוקר מבלי להתעקש על התנעת המנוע. לפרק מצתים לבדוק את מצבם, האם רטובים בדלק? 

פורסם
לפני 1 שעה, AlonSpinner כתב:

סלח לי על הבורות, אבל מה זה אומר לפתוח ולסגור סוויץ'?

פתיחת סוויץ היא סיבוב מפתח למצב on, שזה שלב אחד לפני סטרטר. 

סגירת סוויץ היא העברת מפתח למצב off, שזה המצב בו אתה יכול להוציא את המפתח מהסוויץ. 

פתח סוויץ ל3 שניות, סגור סוויץ. חזור על זה 3 פעמים ואז תניע.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 16 דקות, netanel1014 כתב:

אחרי התהליך שיגאל פירט לך עזר אני מציע שתבדוק גם פילטר דלק.

כיצד אתה מציע לו לבדוק את הפילטר?

בכל אופן, רכב שנוסע בשוטף, הפילטר שלו מספיק טוב לצורך הנעה. למעשה גם אם תחסום את הפילטר לגמרי הרכב יניע לכמה שניות כל עוד יש לחץ דלק במערכת.

יום טוב גם לך

  • פיתרון
פורסם
לפני 23 שעות, Igalz כתב:

אחרי שהרכב עמד זמן ארוך, נסה לפתוח ולסגור סוויץ למשך כמה שניות 3-4 פעמים לפני הנעה. 

אם מתקבלת הנעה קצרה לאחר תהליך שכזה, כניראה שהבעייה בשסתום אל חזור של משאבת הדלק.

עשיתי מה שאמרת - ההתנעה היתה קצרה! אלוף תודה :)

אבקר במוסך השבוע אעדכן אחרי תיקון/החלפה של השסתום אל-חזור במשאבת דלק

  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 שעה, Igalz כתב:

כיצד אתה מציע לו לבדוק את הפילטר?

בכל אופן, רכב שנוסע בשוטף, הפילטר שלו מספיק טוב לצורך הנעה. למעשה גם אם תחסום את הפילטר לגמרי הרכב יניע לכמה שניות כל עוד יש לחץ דלק במערכת.

הכוונה לבסדוק מתי החליפו לו.

פורסם
בתאריך 13.9.2020 בשעה 11:40, Igalz כתב:

כיצד אתה מציע לו לבדוק את הפילטר?

בכל אופן, רכב שנוסע בשוטף, הפילטר שלו מספיק טוב לצורך הנעה. למעשה גם אם תחסום את הפילטר לגמרי הרכב יניע לכמה שניות כל עוד יש לחץ דלק במערכת.

ניתקלתי במקרים של מסנן דלק סתום שהפריע רק בהתנעת הרכב. 

די נדיר, כי לרוב יש עוד סמפטומים ברכב, אבל אפשרי. 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...