Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

אח של אשתי, נהג ברכבי ללא מלווה בשעה שתיים לפנות בוקר , ונתפס.

הגיעו כמה שוטרים, ובסופו של סיפור נכנס אחד השוטרים לאוטו ונסע לתחנת המשטרה, תוך הבטחה שמחר הרכב יחזור. 

למחרת  גיסי הלך למשטרה,  וקצין הוציא לרכב צו איסור מנהלי ל 30 יום. 

מישהו התקשר לשאול את הקוד כדי להסיע את הרכב לחניון.

כל זה סופר לי לאחר מעשה, כי אני לא בארץ.

 

נראה לי מוזר, שמגיע שוטר ולוקח את הרכב עוד לפני שקצין הוציא צו מנהלי, וגם אם הוציא צו מנהלי, למה נוסעים לי באוטו. אני אחראי להביא אותו לאן שאני מחליט. אף אחד לא שלח אישור שהרכב אוחסן איפה שהוא, ומתי.

האם לפנות למשטרה? לעורך דין?

למה זה נעשה הצורה חאפרית כזו.

 

עריכה אחרונה על ידי יאן גולד
פורסם

כנראה שלא היה אף נהג אחר מטעם אחיך שיכל לקחת אחריות על הרכב ולהביא אותו לתחנה. המשטרה אינה נוהגת להשאיר רכבים של נהגים שביצעו עבירה ואינם מורשים להמשיך בנהיגה, בצידי הדרך ודי בצדק בעיני. ההסעה לחניון מתבצעת בד"כ ע"י גרר מורשה, ולא בנסיעה של הרכב המוחרם. אני מניח שביקשו את הקוד כדי להניע את הרכב ולהעמיס אותו על גרר/לשחרר את הילוך ל-N /משהו בסגנון. 

ברגע שקצין משטרה החרים את רכבך, אתה כבר לא אחראי עליו, אלא משטרת ישראל, ולאחר הגעת הרכב למגרש אחסון - המגרש אחראי.

 

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

בעצם הנהיגה חסכו לכם מאות ש"ח על גרירת הרכב.

בעקבות פסיקה של ביהמ"ש לתעבורה באר-שבע, אשר ניתן ע"ע כבוד השופט אלון אופיר, המשטרה צריכה לתת לבעל הרכב לבחור את אפשרות הגרירה  ואת מגרש ההחסנה(הוזלת עלויות בעל הרכב).

לידיעתך, הנך יכול להגיש בקשה לביהמ"ש לשחרור הרכב טרם חלפו ה-30 ימים.

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 2 שעות, kompy כתב:

לידיעתך, הנך יכול להגיש בקשה לביהמ"ש לשחרור הרכב טרם חלפו ה-30 ימים

השאלה תוך כמה זמן אני יקבל תשובה 

פה בארץ עם הסחבת בין כך יעבור הזמן

פורסם

מישהו יודע איך מחשבים את השלושים יום של ההחרמה,

 האוטו נכנס לחניון ב 18.8 ויש בחודש אוגוסט 31 יום, אם אני סופר ב 30 יום גם את היום שנכנס וגם את היום שיצא זה יוצא ב 16.9

זה באמת ככה? 

 

תודה רבה.

 

פורסם

היום הראשון לא נספר האחרון כן.

 

לגבי ההליך מדובר בהליך מהיר אם יודעים את הדרך

 

ועכשיו פגרת בתי המשפט מקשה קצת על ההליך.

  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כאן הפרטים:

https://www.gov.il/he/Departments/Guides/police_vehicle_confiscation?chapterIndex=3

תכל'ס במרכז הארץ, מחירי האחסנה די אחידים (סביב 30 ש"ח ליום).

בנימה כללית יותר- קשה לי להאמין שמשטרת תנועה ביצעה אכיפה במגרש חניה פרטי. אלא אם כן, היה דיווח למשטרה על נהג לא מורשה. יש יחידה מיוחדת שעוסקת באכיפה כזו.

  • מעניין 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 23 שעות, fatboy1340 כתב:

כנראה שלא היה אף נהג אחר מטעם אחיך שיכל לקחת אחריות על הרכב ולהביא אותו לתחנה. המשטרה אינה נוהגת להשאיר רכבים של נהגים שביצעו עבירה ואינם מורשים להמשיך בנהיגה, בצידי הדרך ודי בצדק בעיני. ההסעה לחניון מתבצעת בד"כ ע"י גרר מורשה, ולא בנסיעה של הרכב המוחרם. אני מניח שביקשו את הקוד כדי להניע את הרכב ולהעמיס אותו על גרר/לשחרר את הילוך ל-N /משהו בסגנון. 

ברגע שקצין משטרה החרים את רכבך, אתה כבר לא אחראי עליו, אלא משטרת ישראל, ולאחר הגעת הרכב למגרש אחסון - המגרש אחראי.

 

מהניסיון שלי אם נהג לא מורשה להמשיך בנסיעה משאירים את הרכב בצד או במקום מסודר הכי קרוב.

  • מעניין 1
פורסם
נכון, לא חניה פרטית, חנה צמוד למדרכה וקידם את האוטו מטר אחד.
תבדוק את מקור אמינות הדברים.
מקווה בשבילך שאלו דברי הנהג ולא האשה

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לפני 1 שעה, 2pac כתב:

מהניסיון שלי אם נהג לא מורשה להמשיך בנסיעה משאירים את הרכב בצד או במקום מסודר הכי קרוב.

על איזה נסיון מדובר? אני הייתי שותף כבר לא מעט פעמים למבצעי אכיפה שנגמרו בהחרמת רכבים, ולהשאיר רכב בצד הדרך זו האופציה האחרונה בהחלט. בעדיפות ראשונה -נהג מורשה מטעם בעל הרכב, שניה- גרר/נהיגה ע"י שוטר.

  • רעיון טוב! 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

×
×
  • תוכן חדש...