Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה בקלות? שנתיים חיפשתי root לfire8 2017 ולא היה כלום

ואיך הגישה לאקוסיסטם של אמזון זה יתרון יחודי? אפשר להוריד את האפליקציות שלהם על כל מכשיר

וזה בטח לא מסך לקרוא ממנו

פורסם

התקנת גווגל פליי סופר פשוטה. עובד לי מצויין על הfire 7 שלי.

הנה ההוראות https://www.howtogeek.com/232726/how-to-install-the-google-play-store-on-your-amazon-fire-tablet/

 

הגישה לאקו סיסטם של אמזון היא יתרון כי הם מאפשרים רכישה ומינוי על מגזינים בהנחה לרוכשי המכשיר שלהם (אם אני לא טועה חלק ממנויים היו ב-6 חודשים ראשונים במחיר של חודש אחד - אבל זה היה מזמן אז אל תתפוס אותי במילה).

.We apologise for the inconvenience

פורסם

שווה גם לציין שהאמזון פייר אלו טאבלטים מאוד זולים יחסית לקונפיגורציה (בהנחה שאתה לא רוצה קשקוש סיני על כל המשתמע גם מבחינת איכות בניה וגם מבחינת פרטיות) ושמקבלים עדכונים (אבטחה , מערכת הפעלה וכו) בצורה דיי סדירה.

 

סה״כ - לטאבלט זול - לדעתי אחד המוצלחים (הקפיצה הבאה לדעתי - זה האייפד הבסיסי - שלפחות פה - אפשר כמה פעמים בשנה לתפוס אותו בסייל של 250 דולר שזה לרוב מה שאני עושה כשאחד הדרדקים או המבוגרים רוצים טאבלט / שדרוג - ואז מוכר את הישן ב150 :) )

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...