Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין קיה Xceed לסקודה קאמיק


ADI660
שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 2 שעות, green כתב:

דווקא גיר ה- dsg בגירסתו הנוכחית מכויל איטי בכלל ואיטי יותר מהגיר של יונדאי קיה, כנראה לצורך הגברת אמינותו.

 

מספיק לחפש בגוגל מבחני רכב השוואתיים בין יונדאי i30 לפולקסווגן גולף 1.5 ולראות שרושמים בהם את הנ"ל.

 

אני לא סומך בעיניים עצומות על מה שנרשם במבחני רכב ואולם הביקורת הזאת חזרה גם במבחני רכב אחרים.

 

בכל אופן כוח לא יהיה חסר באף אחד מהרכבים הללו ולא על זה הייתי מבסס את החלטתי.

 

 

 

הגיר של פולקסווגן מעט יותר איטי ביחס לגרסאות קודמות שלו אבל הוא מהיר פי כמה ביחס לגיר של יונדאי/קיה ואת זה אני אומר אחרי נהיגה בשפע של דגמים עם הגירים האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב תודה רבה,

באקסיד מעוניין בגרסת הפרימיום בגלל נושא הבטיחות. מניח שרוחב הצמיג לא ניתן לשנוי ולכן גם רמת הרעש.

כמי שנדרש להדחק לחניות באיזור המרכז, האם  15.4 ס"מ באורך עושים הבדל או שזה זניח בעיניכם?

לגבי הנירו בנסיעה היה שקט כפי שהיברידי יודע להיות, אבל הרגיש טיפה כבד.

האם מבחינת עלות טיפולים ותיקונים או רמת שרות ידוע לכם על הבדלים משמעותיים בין הסקודה לקיה?

בכל מקרה אמור לנסות את הקאמיק בימים הקרובים.. מקווה שההתנסות תסייע בהכרעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין מידות הרכב- תמיד יש את החניות שיהיה חסר לך את ה15 ס"מ האלו.

 

אבל לא רק ביחס לאקסיד. כל רכב. אפילו פולו. לכן זו שאלה שתצטרך לענות עליה מנסיונך.

 

יותר משמעותי בעיניי- קוטר הסיבוב של הרכב. אם קוטר הסיבוב קטן- כך יהיה יותר קל לתמרן במקומות צפופים.

 

קוטר סיבוב גדול ידרוש ממך יותר תמרוני חניה בחניה גבולית.

 

איזה רכב יש לך כיום?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך יודעים מהו קוטר הסיבוב ומהו הקוטר הרצוי?

"עלית עלי" בעבר הלא רחוק נסעתי בהונדה סיוויק מהדור הקודם שמחלתי לה על כמה ס"מ בגלל האהבה ואיכות הנסיעה. רכב שני בבית הוא לקסוס משפחתית שנושאת תו נכה ולפיכך לא סובלת מקשיי חניה (מדרכות וכו). 

בינתיים, עד שארכוש רכב חדש נוסע בקיה פיקנטו שמנצחת כמובן בכל חניה בעיר... ועוררה את המשאלה לרכב שיש לו קצת התחשבות גם בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.7.2020 בשעה 13:25, ADI660 כתב:

איך יודעים מהו קוטר הסיבוב ומהו הקוטר הרצוי?


המידע מופיע במפרט הטכני (איפה שרשומים הנתונים טכניים של מנוע, גיר וכו') שבקטלוגי הרכב.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...