Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, green כתב:

דווקא גיר ה- dsg בגירסתו הנוכחית מכויל איטי בכלל ואיטי יותר מהגיר של יונדאי קיה, כנראה לצורך הגברת אמינותו.

 

מספיק לחפש בגוגל מבחני רכב השוואתיים בין יונדאי i30 לפולקסווגן גולף 1.5 ולראות שרושמים בהם את הנ"ל.

 

אני לא סומך בעיניים עצומות על מה שנרשם במבחני רכב ואולם הביקורת הזאת חזרה גם במבחני רכב אחרים.

 

בכל אופן כוח לא יהיה חסר באף אחד מהרכבים הללו ולא על זה הייתי מבסס את החלטתי.

 

 

 

הגיר של פולקסווגן מעט יותר איטי ביחס לגרסאות קודמות שלו אבל הוא מהיר פי כמה ביחס לגיר של יונדאי/קיה ואת זה אני אומר אחרי נהיגה בשפע של דגמים עם הגירים האלה.

פורסם

שוב תודה רבה,

באקסיד מעוניין בגרסת הפרימיום בגלל נושא הבטיחות. מניח שרוחב הצמיג לא ניתן לשנוי ולכן גם רמת הרעש.

כמי שנדרש להדחק לחניות באיזור המרכז, האם  15.4 ס"מ באורך עושים הבדל או שזה זניח בעיניכם?

לגבי הנירו בנסיעה היה שקט כפי שהיברידי יודע להיות, אבל הרגיש טיפה כבד.

האם מבחינת עלות טיפולים ותיקונים או רמת שרות ידוע לכם על הבדלים משמעותיים בין הסקודה לקיה?

בכל מקרה אמור לנסות את הקאמיק בימים הקרובים.. מקווה שההתנסות תסייע בהכרעה.

פורסם

לעניין מידות הרכב- תמיד יש את החניות שיהיה חסר לך את ה15 ס"מ האלו.

 

אבל לא רק ביחס לאקסיד. כל רכב. אפילו פולו. לכן זו שאלה שתצטרך לענות עליה מנסיונך.

 

יותר משמעותי בעיניי- קוטר הסיבוב של הרכב. אם קוטר הסיבוב קטן- כך יהיה יותר קל לתמרן במקומות צפופים.

 

קוטר סיבוב גדול ידרוש ממך יותר תמרוני חניה בחניה גבולית.

 

איזה רכב יש לך כיום?

פורסם

איך יודעים מהו קוטר הסיבוב ומהו הקוטר הרצוי?

"עלית עלי" בעבר הלא רחוק נסעתי בהונדה סיוויק מהדור הקודם שמחלתי לה על כמה ס"מ בגלל האהבה ואיכות הנסיעה. רכב שני בבית הוא לקסוס משפחתית שנושאת תו נכה ולפיכך לא סובלת מקשיי חניה (מדרכות וכו). 

בינתיים, עד שארכוש רכב חדש נוסע בקיה פיקנטו שמנצחת כמובן בכל חניה בעיר... ועוררה את המשאלה לרכב שיש לו קצת התחשבות גם בזה.

פורסם
בתאריך 18.7.2020 בשעה 13:25, ADI660 כתב:

איך יודעים מהו קוטר הסיבוב ומהו הקוטר הרצוי?

 

בודקים במפרט הרכב או מודדים בפועל.

פורסם
בתאריך 18.7.2020 בשעה 13:25, ADI660 כתב:

איך יודעים מהו קוטר הסיבוב ומהו הקוטר הרצוי?


המידע מופיע במפרט הטכני (איפה שרשומים הנתונים טכניים של מנוע, גיר וכו') שבקטלוגי הרכב.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...