Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

wildlands2019

3008 החדש די אמין אך האם מנוע 1.2T פיורטק עדיין בעייתי?

Recommended Posts

נתקלתי באתר הזה:

https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/peugeot/3008-2017/good/

 

ונראה באמת שהרכב מעולה ואין תלונות בעיקר מאלה שקנו אחד לא עם המנוע ה1.2, יש כאן כמה תלונות שרובן ממנוע ה1.2T הקטן, מישהו שמחזיק במנוע כזה נתקל בבעיות האלה?

למרות שאני רואה מידי פעם תלונות כאן בפורום על המנוע הזה בעיקר מבעלי 208.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור על סמך מה הגעת למסקנה הזאת. הדיווחים באתר שציינת הם דיווחים בודדים של לקוחות שפנו לבעל האתר להתייעצות. על סמך 4 דיווחים בודדים, לא מגיעים למסקנות.

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 מדובר בתלונות על מקרים בודדים שאינם בהכרח זהים, קצת קשה להגיע מאלו לכותרת אליה הגעת. בכל מקרה המנוע הזה מופיע ובתפוצה נרחבת בכל הדגמים ( לרבות החדשים ביותר ) שמוכר היצרן הזה על בנותיו, אופל וסיטרואן, יש לי הרגשה שהוא עושה זאת בין השאר מכיוון שהוא לא בדיוק חושב כמוך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנועים לא מפסיקים ללכת אבל לפי דעתי זה בעיקר טיפול שלא על פי הוראות יצרן


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • רעיון גרוע 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מבסס את הקביעה שלך?


Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק ב208 1.2 פיורטק מטופל בזמן על פי הוראות יצרן - הרכב אחרי האחריות עומד על 124 אלף ק״מ. הרכב הזה התחיל להתפרק עוד במסגרת האחריות. הבעיה במוסכי היבואן היא שכשיש תקלה הם מנסים להתנער ממנה, כשמבקשים לבדוק מהם חלק מסויים הם תמיד טוענים שבמידה ומפרקים את החלק הזה חייבים להחליף אותו גם אם נמצא תקין(כמובן החלק עולה גם מחיר הזוי, אבל אפשר להתמקח בסופו של יום אם אתה עקשן ולא תמים וזורם איתם על הקומבינה, עובדים כמו בשוק) לא מעניין אותם מה כתוב בפורום או מה כתוב בחו״ל - מבחינתם הכל בסדר. המנוע הדפוק הזה לא בנוי להחזיק הרבה. 

עריכה אחרונה על ידי sashatelaviv

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מצער המקרה הפרטי שלך, אבל הוא לא אינדיקציה לאמינות ולשרידות של המנוע הזה ככלל. בעובדה קיימים כאלו שעברו קילומטראז' גבוה מזה שלך וטרם השיבו נשמתם לבורא, אפילו מרגישים לא רע ( יש אצל בתי 208 עם 150K ק"מ, יש פה חבר עם 308 שעברה אם אני זוכר נכון סביב 300K ). היחס של היבואן הוא כנראה מחורבן, רשלני ומקומם ויכול בהחלט להיות שאותו יחס הוא שהביא אותך למקום הזה בו אתה נמצא ועדיין בין זה לבין הקביעה במשפט הסוגר אצלך, אין יותר מדי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 55 דקות, רועי5 כתב:

מאוד מצער המקרה הפרטי שלך, אבל הוא לא אינדיקציה לאמינות ולשרידות של המנוע הזה ככלל. בעובדה קיימים כאלו שעברו קילומטראז' גבוה מזה שלך וטרם השיבו נשמתם לבורא, אפילו מרגישים לא רע ( יש אצל בתי 208 עם 150K ק"מ, יש פה חבר עם 308 שעברה אם אני זוכר נכון סביב 300K ). היחס של היבואן הוא כנראה מחורבן, רשלני ומקומם ויכול בהחלט להיות שאותו יחס הוא שהביא אותך למקום הזה בו אתה נמצא ועדיין בין זה לבין הקביעה במשפט הסוגר אצלך, אין יותר מדי.

 

גם הרכב של בתך עם 150k והרכב של החבר עם ה308 שעברה 300K - אגב שלעולם לא הוכיח שזהו הק״מ שהרכב עבר למרות שביקשו ממנו מספר פעמים להוכיח זאת והוא הבטיח תמונות וכנראה ה״גרור קובץ לכאן, או בחר קובץ להעלאה״ לא עבד לו - אלו לא אינדיקציה לאמינות ולשרידות של המנוע הזה. 

 

עדיין לא ראיתי דגם עם המנוע הזה למכירה שעבר את ה150K עם היסטוריית טיפולים נקייה של רק טיפולים שגרתיים. 

אבל כן ראיתי הרבה רכבים שבקושי עברו את ה100K שאנשים מנסים להיפטר מהם במחיר ריצפה עם מלא בעיות בהיסטוריית הטיפולים כולל החלפות מנוע במסגרת האחריות.

 

 

״המקרה הפרטי המצער שלי״, הוא לא רק מקרה אחד, קיימים המון מקרים כאלו!

בזמן האחריות כשהייתי מסתובב הרבה במוסך המרכזי של פג׳ו התחברתי לאחד העובדים שנמצא כל היום בתוך המוסך ורואה מה קורה שמה(לא שייך לשירות יועץ או מוסכניק), הייתי שואל אותו מה נסגר עם הרכב ומשתף אותו בזה שאני מתכנן להחזיק אותו הרבה מאד זמן, הוא היה מצחקק ואמר לי שהרכבים האלו מתחילים להכנס למוסך אחרי האחריות בתדירות יותר גבוהה וימליץ לי שאתחיל לחשוב על איך להעיף את הרכב אחרי תקופת האחריות. 

 

לעולם לא האמנתי לסטיגמות ולא רציתי גם להאמין לעובד הזה, אבל כנראה שהסטיגמות לא צצות משום מקום. 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sashatelaviv

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לרצועת התזמון המתפוררת (במנועים שיוצרו עד מרץ 2017), אין בעיות ידועות במנוע הזה.

מה שכן, פוטנציאל הנזק של הרצועה הבעייתית יכול להגיע עד החלפת מנוע במקרה של הרעבת שמן.

המנוע הזה משודך לכל דגמי הקונצרן (חוץ מה-508 וה-DS7) בכמויות ולא ידועות בעיות נוספות איתו. לאחר שהיצרן פתר את בעיית הרצועה, מדובר במנוע מוצלח.


Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

sashatelaviv

+1

 

בינתיים לא קיבלנו שום הוכחה, ועדיין 150K זה לא רע אך ממש לא כמו 300K.

 

אני באמת לא מסיק מסקנות מכמה תלונות פה ושם וגם לא מנסה לחבוט באמנותו של מנוע/יצרן כזה או אחר, אך מה שאני מנסה להגיד, הוא שאני שומע המון תלונות גם בארץ וגם מחו"ל על זה שהמנוע הזה בעייתי, אוכל שמן, שובק חיים מוקדם מדי, וכו...

 

בהתחלה הייתי בטוח שכל הרעש הזה בגלל מנועים קטנים מוגדשים, ואחרי זה התחלתי לראות מנועים מוגדשים כאלה בנפח 1.0 ו1.2 שמגיעים לקילומטראג'ים מכובדים, כמו של VAG ואחרים, ועובדה עליהם לא שומעים שום תלונות בכל הגלובוס, לעומת זאת, מנוע ה1.2 פיורטק כן, וגם לא מעט, השאלה הכי גדולה כאן, למה היבואן/יצרן שותקים, הרי מדובר במנוע כל כך נפוץ/מוצלח/יעיל, למה PSA לא משקיעה טיפה מאמץ בשביל לשפר את התדמית על המנוע הזה, שלפחות נכון לכרגע רק מתדרדרת, להבדיל מהמנועים האחרים שיש לה, הדיזלים וה1.6 טורבו שבינתיים באמת משקפים תמונה של מנועים חזקים עמידים ואמינים.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מרבית הסיפורים קשורים לרצועת התזמון הבעייתית שהייתה בשימוש עד מרץ 2017. 

אני מסכים שהיבואן נקט לא בחכמה בזה שגלגל עיניים והכחיש שיש בעיה ברצועה כאשר קיימים TSB של היצרן. 


Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, sashatelaviv כתב:

 

גם הרכב של בתך עם 150k והרכב של החבר עם ה308 שעברה 300K - אגב שלעולם לא הוכיח שזהו הק״מ שהרכב עבר למרות שביקשו ממנו מספר פעמים להוכיח זאת והוא הבטיח תמונות וכנראה ה״גרור קובץ לכאן, או בחר קובץ להעלאה״ לא עבד לו - אלו לא אינדיקציה לאמינות ולשרידות של המנוע הזה. 

 

עדיין לא ראיתי דגם עם המנוע הזה למכירה שעבר את ה150K עם היסטוריית טיפולים נקייה של רק טיפולים שגרתיים. 

אבל כן ראיתי הרבה רכבים שבקושי עברו את ה100K שאנשים מנסים להיפטר מהם במחיר ריצפה עם מלא בעיות בהיסטוריית הטיפולים כולל החלפות מנוע במסגרת האחריות.

 

 

״המקרה הפרטי המצער שלי״, הוא לא רק מקרה אחד, קיימים המון מקרים כאלו!

בזמן האחריות כשהייתי מסתובב הרבה במוסך המרכזי של פג׳ו התחברתי לאחד העובדים שנמצא כל היום בתוך המוסך ורואה מה קורה שמה(לא שייך לשירות יועץ או מוסכניק), הייתי שואל אותו מה נסגר עם הרכב ומשתף אותו בזה שאני מתכנן להחזיק אותו הרבה מאד זמן, הוא היה מצחקק ואמר לי שהרכבים האלו מתחילים להכנס למוסך אחרי האחריות בתדירות יותר גבוהה וימליץ לי שאתחיל לחשוב על איך להעיף את הרכב אחרי תקופת האחריות. 

 

לעולם לא האמנתי לסטיגמות ולא רציתי גם להאמין לעובד הזה, אבל כנראה שהסטיגמות לא צצות משום מקום. 

 

 

 

 

 

 

מסכים, לא האוטו של בתי, לא אוטו אחר מהווים אינדיקציה, בדיוק כפי שהאוטו שלך לא מהווה אינדיקציה למצב ההפוך. שנינו, מה לעשות ניזונים מסיפורים בכל הנוגע לכלי רכב שאיננו מכירים אישית ולכן האינדיקציה היחידה הרלבנטית, לפחות להבנה המוגבלת שלי היא העובדה שהיצרן הזה ממשיך לייצר כמעט את כל הדגמים שלו עם המנוע ה"מחורבן" הזה. מעריך בזהירות שלו המצב האמיתי היה תואם את מה שאתה חושב, היצרן היה נזהר מלחסל את סיכוייו כיצרן מוביל באירופה. גם התיאור שלך תואם להפליא מצב דברים לפיו רשלנות וחוסר איכפתיות של היבואן הם הגורם המרכזי לתקלות שהאוטו שלך חווה היום. זו ללא ספק התייחסות מחפירה של היבואן וחבל.

  • אהבתי 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חבר בקבוצה אנגלית בפייסבוק של 3008,5008 ,האנגלים כמעט ולא רוכשים את מנוע הבנזין 1.6,ורוכשים את הרכבים רק עם מנוע דיזל ורבים מאד עם מנוע בנזין 1.2,ואני מדבר על מאות שרשורים שקראתי בקבוצה.

 

כמובן שמדובר בקבוצה גדולה יחסית ולמרות זאת למעט פה ושם תלונות על צריכת דלק גבוהה לא נתקלתי בתלונות על המנוע,להיפך,ישנם הרבה שבחים למנוע תוך ציון שהוא מתפקד יפה מאד גם עם רכב כבד כמו ה5008.

 

יש לי גם  נסיון רב וחיובי עם שני רכבים עם מנועים כאלה אבל כמובן שזה לא מדד לכאן או לכאן כי אי אפשר לעשות סטטיסטיקה עם שתי דוגמאות.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Ron.P

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו 3008 1.2 במשפחה, ואין בעיות בינתיים, ולפניו היה לנו 1.2 אטמוספירי וגם היה ללא בעיות אבל לובינסקי בהחלט התבזו בטיפול בבעיית הרצועה, פשוט לקרוא את השרשורים של אנשים פה ולראות איך יבואן שאמור לעבוד בכל הכוח לשפר תדמית האמינות הרעועה של המותג העיקרי שלו מנסה לקלקל בכל הכוח את מה שנשאר מתדמית האמינות, למזלם הרכבים מאוד אסתטיים ומוצלחים שאנשים עדיין חושקים בהם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לנו יש 3008 1.2 כבר שנה וחצי, עד עכשיו 0 תקלות, רכב מצויין.


בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...