Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דברים שאתם אוהבים/שונאים ברכב שלכם


Arteko
שימו לב! השרשור הזה בן 1439 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 44 דקות, ariel000 כתב:

סקודה יטי 2012.

 

אהבתי:

גיר ידני.

צבע מעניין.

פתחי מיזוג אחוריים.

גגונים לאורך הרכב.

 

לא אהבתי:

במשך 8 שנים, לא הצלחתי למצוא תנוחת ישיבה נוחה.

במשך 8 שנים לא הצלחתי למצוא זווית נוחה לכיוונון המראות.

תא בדלתות, תא קטנטן באמצע, תא כפפות קטן, תא קטנטן קטנטן על הדשבורד וזהו...היה חסר מקום לאחסון.

הרצפה של תא המטען, שנאתי אותה, הרגישה לי כאילו זרקו חתיכת דיקט וזהו, כיסיתי בשמיכה בשביל לא לראות את זה.

צריכת דלק, 1:10-11.

אין חיישן גשם.

לא מאובזר.

תא מטען קטן.

 

נשמע שלאורך 8 שנים אתה רוצה להחליף רכב

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bmw m5 competition

אוהב:

תא נוסעים מפנק

גיר לא מהעולם הזה

לחיצה קטנה ואתה נדבק למושב

עיצוב חיצוני של מכונת קרב אבל לא מוקצן 

 

לא אוהב:

שאין לי כסף לקנות אחת כזאת

  • מצחיק 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו קליאו 0.9

 

אוהב:

גיר ידני

עיצוב חיצוני

מאובזרת מאוד

די מהנה ומתנהגת באופן יחסי 

נוחה להתנהלות עירונית (זה משהו שלא מיוחד ספציפית אליה, זה כל הקטגוריה של מיני וסופר מיני)

חסכונית בנסיעה בינעירונית

 

לא אוהב:

לא חזקה בצורה שמציקה לי לפעמים. (בעיקר בולט בנסיעות מחוץ לעיר)

 

הגה רך מדי ומת.

 

המזגן לא מאוד מקרר אבל זה פחות מפריע לי אישית (לא מת על מזגן במצב מקפיא), מה שמפריע לי זה שהוא לוקח כוח משמעותי מהרכב, מרגישים ממש שהרכב מסורס בגלל המזגן.

 

יחסית קשיחה. שיבושים על הכביש מציקים

 

שותה דלק בעיר. אין קסמים כנראה שזה נכון לכל רכב בנזין אבל בכל זאת היתה לי תקווה כשקניתי אותה שזה לא יהיה כזה רע.

 

אינטריור יותר מדי אפור וחסר צבע. ברור לי שאיכות חומרים גבוהה ברכב של 70 אלף לא נקבל אבל גם היונדאי i10 של אבא שלי עם איכות חומרים רעה וכן יש קצת צבע לפחות בפנים. 

 

 

בסכ״ה באמת אחלה של רכב שעונה על כל הצרכים היומיומיים שלי אישית. אם לא היה נכנס לי ג׳וק מסויים לא הייתי רואה סיבה מוצדקת להחליף אותה גם שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה קורולה Sun 2011

אוהב : עיצוב , נוחות , צריכת דלק סבירה כוח מנוע

לא אוהב : עיצוב פנימי מיושן ומדכא , מושבים קצת נוקשים , רק 2 חלונות חשמל מקדימה , אין חווית נהיגה רכב משעמם

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קליאו 2018 1.2 טורבו בנזין 

אז מה אני אוהב בה :
1. יש לה לוק סקסי 
2. זריזה ומהירה 
3. חסכונית 
4. אוהב את רעש השריקה של הטורבו ואפשר לעשות לה סטייג' 1
5. אחיזה מעולה
6. מושבים נוחים יחסית

 

מה פחות : 
1. לא הכי מרווחת מאחור
2. גלגל רזרבי - מקווה שלא אצטרך להחליף תקוע מתחת לאוטו 
3. אין מצלמת רוורס 

4. הגיר הרובוטי במצב ידני - למה למען השם, ואני חוזר שוב למה למען השם,  כדי לעלות מראשון לשני והלאה צריך למשוך את הידית למטה ולא למעלה ??? אין בזה שום הגיון - אבל גם לזה מתרגלים 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנסר 1.8 2008 (קומפורט)

 

אוהב:

נראות בקדימה, פחות באחורה (4 דלתות :( )

גיר רציף, שיוט על 100 בלי להרגיש את המנוע.

יותר כוח מהרכבים הקודמים שהיו בבעלותי.

 

לא אוהב:

גיר רציף, בעקיפות בעיקר.

רעשי רוח מוגזמים והעובדה שבעלייה לכביש מהיר אני אוטומטית חייב להגביר את המוזיקה בגלל הרעשים.

האוטו *מפוצץ* בסימני פתיחת דלתות ושפשופים שנגרמו כתוצאה מהישראלי המכוער. מאז שקניתי את האוטו אני מקפיד לחנות כמה שיותר רחוק ועדיין הסימנים ממשיכים להתווסף.

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב- סיאט איביזה 2014

אוהב- את המראה, שילוב מנוע+גיר

לא אוהב - את המחזיק כוסות. שמו אותו במיקום הכי גרוע בערך שאפשר לחשוב עליו והמחזיק כלכך עמוק שכל כוס שני שם פשוט נבלעת שם.

לא שימושי בעליל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיוויק 2012 (התצורה שהתחילה באותה השנה)

 

אוהב:

ידנית

האצ׳בק

(על פניו שני פרמטרים לא ייחודיים לרכב הזה. אבל במקומותינו שילוב לא נפוץ)

חסכונית יחסית

ניצול טוב של מבנה הרכב מבחינת מטען ונוסעים. תא מטען גדול, magic seats)

קיבלתי שירות יוצא דופן במוסכי היבואן.

 

לא אוהב:

צורה חיצונית. הדור הקודם היה מגניב ויפה. שלי ניחא. הדור הנוכחי מחריד. אז אני עדיין שמח בחלקי.

אבזור על הצד הדל

המושבים והבפנים מתיישנים לדעתי מהר יותר מהמקובל בהונדה.

תא מנוע בלתי נגיש. הכוונה לקושי ממשי להחליף נורות דרך. וקושי לבדוק מפלס נוזל ברדיאטור

נתקלתי בשתי בעיות אמינות חריגות ודי משמעותיות. הן טופלו באופן מלא אבל עדיין ניתן היה לצפות מהונדה ידנית שתהיה יותר אמינה.

 

(התעצלתי בעבר וגם כעת לתאר את הצרות ואת השירות המדהים שקיבלתי. אמצא אנרגיה בהמשך. כל אחד ראוי לשרשור בפני עצמו. בעיקר כי מדובר לדעתי בעניינים נדירים)

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Tomer Anidjar כתב:

4. הגיר הרובוטי במצב ידני - למה למען השם, ואני חוזר שוב למה למען השם,  כדי לעלות מראשון לשני והלאה צריך למשוך את הידית למטה ולא למעלה ??? אין בזה שום הגיון - אבל גם לזה מתרגלים 

 

זה הרבה יותר הגיוני ממה שאתה רוצה שיהיה, כי כך התנועה שלך הידית הולכת עם העברות המשקל - אחורה בהאצה, קדימה בהאטה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, RK כתב:

 

זה הרבה יותר הגיוני ממה שאתה רוצה שיהיה, כי כך התנועה שלך הידית הולכת עם העברות המשקל - אחורה בהאצה, קדימה בהאטה.

כלומר זה דומה לצבא הצרפתי להתקדם קדימה אבל ברוורס :) 

טוב לדעת ותודה :)  
 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזכרתי.

 

סקודה יטי 2012, כבר כתבתי אבל שכחתי מהדבר ה כ י מעצבן ברכב.

שאתה מכוון את מראה שמאל, מראה ימין זזה לפי קנה מידה כלשהו.

זה מ ע צ ב ן!!!!!

ש נ א ת י את זה!!!!!!

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוקוסטיישן 2013 ידני

 

אהבתי:

גיר ידני

נוח (בנהיגה רגועה) וכיפי לנהיגה (בנהיגה עליצה)

ממושמע - גם להגה וגם לדוושות

אחיזת כביש מצוינת

מרגישים את הכביש ואת הגלגלים בישבן

אמין

ממשק משתמש פשוט וקלאסי

מושב אחורי רחב - מאפשר שלושה מגביהים לילדים קטנים

חגורות בטיחות קלות לסגירה - ילד בן 3 ומעלה חוגר את עצמו בלי בעיה

 

לא אהבתי:

חסר הילוך שישי

מרחב ברכיים בקמצנות, גם לנוסע ליד הנהג וגם מאחורה (ואני בסה"כ 1.70)

מתג הפעלת אורות נוטה להיתקע בברך

הראש נוטה להיתקע בקורה A (או שהקורה נוטה להיתקע בראש - שאלה של השקפה)

מחסור חמור בתאי אחסון, למרות השימוש הנדיב בפלסטיקה. אין מקום לטלפון (למעט נוקיה 3100), אין מקום לדיסקים, וגם לא לקסטות. אז באיזו תקופה תיכננו את תא הנוסעים? לא ברור.

הוא לא יחיה לנצח. בבוא היום לא יהיה לי משהו ידני לקנות.

 

 

סוויפט 2017 ידני (הצורה הקודמת, לא החדשה)

 

אהבתי:

גיר ידני

זריז בתוך העיר

חסכוני בדלק

קל לחנות איתו

אחיזת כביש לא רעה

אמין

הוא לא יחיה לנצח. בבוא היום אוכל לקנות משהו יותר מוצלח

 

לא אהבתי:

מושב לא נוח

מרעיש בנסיעות בינעירוניות

הנוסע ליד הנהג חייב לשלב ידיים כדי לא להפריע לנהג להעביר הילוכים

משענת ראש נוטה קדימה מדי ועושה כאבי גב (קניתי בפירוקיה משענות נוחות יותר והחלפתי)

מערכת שמע ALPINE ממש לא מוצלחת (התקנה מקומית)

ההתקנות של היבואן באיכות מזעזעת (לפחות בסניף בחיפה)

הילוכים מאוד קצרים, בבינעירוני צריך הילוך שישי ואפילו שביעי (שלא קיימים)

בנסיעה מהירה בגשם הטיפות נמרחות על השמשה שבדלת ולא רואים כלום במראות הצד

באופן כללי יש תחושה זולה ושחוסכים עליך בכל דרך אפשרית

 

דייקנות היא הכישרון לנחש בכמה הצד השני יאחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה RAV4 פרימיום פלוס 2009

 

אוהב: 

תא מטען גדול, הגלגל רזרבי נמצא על הדלת

נראית טוב עם התוספות המקוריות (גג נפתח, מגן קדמי, מגנזיום ומדרגות)

אין תקלות 

תצרוכת דלק סבירה יחסית למנוע 2.0 בנזין

4X4 

 

לא אוהב:

זה לא לנדקרוזר

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.6.2020 בשעה 07:56, Tomer Anidjar כתב:

קליאו 2018 1.2 טורבו בנזין 

אז מה אני אוהב בה :
1. יש לה לוק סקסי 
2. זריזה ומהירה 
3. חסכונית 
4. אוהב את רעש השריקה של הטורבו ואפשר לעשות לה סטייג' 1
5. אחיזה מעולה
6. מושבים נוחים יחסית

 

מה פחות : 
1. לא הכי מרווחת מאחור
2. גלגל רזרבי - מקווה שלא אצטרך להחליף תקוע מתחת לאוטו 
3. אין מצלמת רוורס 

4. הגיר הרובוטי במצב ידני - למה למען השם, ואני חוזר שוב למה למען השם,  כדי לעלות מראשון לשני והלאה צריך למשוך את הידית למטה ולא למעלה ??? אין בזה שום הגיון - אבל גם לזה מתרגלים 

 

 

השריקה של הטורבו זה תענוג בקליאו(גם במהירות אפסית הוא נשמע בקלילות), גם הזווית ישיבה הנמוכה ובכללי איך שהרכב עוטף את הנהג מעודד לכיף - גם השליטה מההגה בשלט מאחורי ההגה הרבה יותר נוח מאשר על ההגה אתמול.

 

הגיר והגלגל זה המוזרות הצרפתית המצחיקה שלה(לימדתי את הנציג של הליסינג בחברה הקודמת שלי וכמה פאנצ׳רמאכרים איך לסדר את הגלגל+לאפס את הtpms) , בין היתר בחגיגה זה מחשב רכב שמציק לנהל(אם כי לוח שעונים פשוט מגניב).

 

גולף טרנדליין 2018:

אוהב:

- המושבים פשוט מעולים, המרווח מעולה

- אנדרואיד אוטו פשוט עובד מעולה ומושלם

- הגימור של הרכב מושלם

- מנוע-גיר מצויינים

- בקרת שיוט אדפטיבית מעולה

- חווית נסיעה(שקט,מתלים) פשוט מצויינת

- auto-hold

 

פחות אוהב:

- התקנות מקומיות פשוט דפוקות(מוביילאי שעובד פח, חיישני רוורס שנשרפו בהם נורות)

- אין מסך צבעוני בלוח מחוגים רק מכרומטי והוא לא יודע עברית

- אין ידית בזווית נוחה לסגור את התא מטען אם אני עם שקיות

- התא שבין הידית הילוכים למזגן יש חלק שפשוט מאוד חד מאוד - פעם נחתכה לי שמה האצבע וזה היה מאוד לא נעים.

 

  • רעיון טוב! 1

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1439 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...