Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דעה: הלוואי שהקופר החשמלית של מיני תצליח. אבל היא כנראה לא


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1420 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול בבוקר השיקה דלק מוטורס את המיני הקופר החשמלית, ואני ממש (באמת באמת) רוצה שהיא תצליח, אבל כבר יומיים לא מצליח להתנער מהדמיון לרכב חשמלי קטן אחר שדלק השיקו ולא בדיוק המריא.

מה דעתכם? יש לה סיכוי? יש למכוניות חשמליות בינימיות (לא לגמרי מכוונות חסכון כמו ה-ZS או הזואי ולא מפלצות יוקרה וטכנולוגיה כמו האיטרון וה-i-Pace) בכלל איזשהו פוטנציאל בישראל?

מה לדעתכם צריך להיות במכונית כזו שיגרום לסכר החשמלי להיפרץ? איך לדעתכם תיראה ה"יונדאי איוניק" של המכוניות החשמליות? הראשון שאומר "יונדאי איוניק חשמלית" נחסם מהאוף טופיק. 

בואו נדבר על זה. אולי מישהו יקרא את זה ויתחיל להזיז דברים בכיוון.

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי יש לה סיכוי יותר טוב מהI3, כי היא נראית כמו מיני רגילה ולא כמו משהו לא אופייני ליצרן. 

מצד שני זה לא קרוסאובר מוגבה שנמכר עכשיו כמו לחמניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר ברכב שהוא נישה בתוך נישה והסיכוי שלו להצליח באמת נמוך.

 

ולגבי רכב חשמלי להמונים, אפשר לקחת דוגמה מהמהפכה שהתחילה סוזוקי אלטו.

אם יתחילו למכור רכב מיני חשמלי הכולל: טעינה מהירה, טווח אמיתי של 250 ק"מ, אביזרי בטיחות מתקדמים, מזגן חזק, מקום ל4 נוסעים, יכולת מסויימת לצאת לשיוט נוח מחוץ לעיר, עיצוב מודרני, אחריות מורחבת לסוללה ומחיר של 60k שקל יהיה אפשר להתחיל לדבר על שינוי מגמה.

מכשול נוסף שעדיין קיים הוא המחסור בעמדות טעינה מהירות ובירוקרטיה בהתקנת עמדת טעינה בבניין משותף.

 

 

 

 

 

 

 

 

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוטה להאמין שמי שקונה מיני קופר בשביל האופנה - לאו דווקא ישקיע סכום במיני קופר היקרה (S\SE) וקונה קופר סטנדרטית,

מנגד מי שמבין את היכולות נהיגה והכיף שהרכב נותן בנהיגה בעלת אופי ספורטיבי ובעל תקציב מאפשר - כן יחפש את הS/SE וישקיע מדרגה נוספת,

אבל - עם טווח כזה, לנהג הספורטיבי תגמר הסוללה באמצע הטיול, וכנראה שלא תספיק ליותר מ2 מקצים במסלול (כולל נסיעה הלוך) עד שיעלה על הגרר חזרה הביתה, אז... למה שיקנו אותה? לא רואה שום סיבה חוץ מגימיק, הרכב לא פונה לשום קהל יעד.

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"239 אלף שקלים, ותציע טווח של 235 ק"מ"

תחזיק קורקינט חשמלי בתא המטען בשביל המשך הדרך.

235 ק"מ נשמע כמו רכב חשמלי מלפני 10 שנים.

לא הבנתי איך הם מגיעים למחירים האלה, כמעט ואין מיסוי אז איך זה יותר יקר ממיני ריגילה?

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה שום בעיה ברכב חשמלי עם טווח 235 ק"מ מוצהר, כנראה 170 אמיתי עם מזגן. 

יש אנשים ואני ביניהם, שנוסעים 30-40 ק"מ ביום רגיל ו 80 ק"מ ביום חריג. 

אני כן רואה בעיה עם רכב חשמלי לטווח הזה במחיר של יותר מ 70-80 אלף ש"ח. 

 

  • רעיון טוב! 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מי ההזוי (סליחה על התיאור) שיקנה אותה על פני רכב מיני רגיל. כאילו זה נטו בנאדם שמאוהב בגימיק או ברעיון שהוא ירוק, חוץ מזה הרכב הזה הוא כמעט רק חסרונות מול הגרסאות הרגילות.

 

אז כן במקרה הזה אני לא רואה איך זה מצליח.

 

ומותר לי לצאת נגד הכותרת של הנושא ולאמר שאני לא ממש מחזיק להם אצבעות שהם יצליחו מבלי שיצלבו אותי?

 

גם בגלל שאין סיבה שאחזיק אצבעות למוצר לא ממש מוצלח שמתומחר במחיר גבוה מדי וגם בגלל שאני לא ממש מתרגש מהעתיד החשמלי (הבלתי נמנע אני יודע)

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיני החשמלית היא עבודה בעיניים. לקחו את המכלולים של BMW i3 ושמו בתוך מרכב של מיני. גם ב-2014 המחיר של ה-i3 היה מופרז, אבל התמחור שלהם כיום פשוט הזוי ולא רק בישראל. המיני החשמלית עולה בארה״ב רק $5000 פחות מטסלה מודל 3 בגרסאת הבסיס שהיא יותר גדולה, יותר מהירה, עם טווח הרבה יותר גדול ויותר חסכונית.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ההחדרה לתודעה של רכבים חשמליים צריכה להיעשות בשני אופנים מקבילים:

רכבים עירוניים בתקציב נמוך ופיזור משמעותי של תחנות טעינה.

זה שהטווח הנוכחי של הרכבים מספיק ל-80% מהצרכנים ממש לא מספיק.

החסם הפסיכולוגי שיש לך רכב עם טווח נסיעה מסויים ובמידה ועברת אותו אתה לא יכול סתם לתדלק אותו ולנסוע, אלא למצוא עמדת טעינה זמינה (ולא משנה שכנראה וזה לא יקרה אף פעם) הורגת את המכירות.

לגבי המחיר - אחרי שיהיו מספיק עמדות טעינה, המחיר הנמוך ימשוך מספיק קהל.

אח"כ יהיה מקום לכל הרכבים האיזוטריים והיקרים יותר.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי למשל טווח כזה היה מספיק 90% מהזמן (את הפלאג אין שלי בעלת טווח חשמלי של 20-25 ק״מ גג, לא תידלקתי בבנזין מסוף פברואר...).
הבעיה הגדולה היא התשתיות שפשוט לא מספקות כרגע, כאשר אני כן רוצה לנסוע איתה לאילת למשל, שזו בעיה שלא קיימת באירופה.

המיני הזו מתומחרת יקר בצורה קיצונית ויהיה מעניין לראות באמת כמה ימכרו.
באופן אישי אני מחכה לפיז׳ו e2008 שעל הנייר לפחות היא מועמדת חזקה להחליף את הקליאו הנוכחית של אשתי.


Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, פבל כתב:

איך לדעתכם תיראה ה"יונדאי איוניק" של המכוניות החשמליות? הראשון שאומר "יונדאי איוניק חשמלית" נחסם מהאוף טופיק. 

 

רציתי לענות 'יונדאי איוניק חשמלית' אבל באמת קוראים לה קיה נירו פלאג אין, ואני אסביר.

 

הנירו פלאג אין הושקה לפני מספר ימים, היא התייקרה לעומת הנירו הרגילה בכ - 5000 עד 10,000 ש"ח. 

אם אני מסתכל ממבט של ציי רכב, במספרים הגדולים, ארגונים יכולים לקחת אותה במקום נירו רגיל בתוספת זניחה של כסף.

שווי השימוש לעומת זאת יהיה נמוך בכמה מאות שקלים לעומת הנירו הרגיל. ההנחה על שווי שימוש בהיברידי היא 500 שקלים, וברכב פלאג אין ההנחה היא 990 שקלים. תוסיפו לזה האפשרות לנסוע כמה עשרות ק"מ רק על חשמל, ולמרבית האירגונים יכול להיות כאן חסכון מעניין, שבעיקר מתחיל את המעבר לרכבים נטענים.  

היא גם תהיה הרכב שירגיל אנשים לחבר את הרכב לרשת החשמל הביתית בסוף יום עבודה למי שאפשר. 

כבר היום ארגונים גדולים מתחילים להתקין עמדות טעינה פרטיות בחניונים פרטיים של מקומות העבודה.

השינוי כבר כאן. 

אם האיוניק החשמלית היתה נמכרת בפער לא גדול מהאיוניק החשמלית, יש מצב שהיא היתה מייצרת את השינוי הגדול. כרגע עדיין לא. 

 

החלום שלי, להסב את הלנדקרוזר להנעה של כמה עשרות ק"מ רק על חשמל, כמו הנירו פלאג אין. 

 

  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה כרגע התעניינות מסויימת במיני, אבל בעיקר בייבוא אישי במחירים הרבה יותר נוחים. דלק כבר מזמן לא מעניינת אף אחד בתחום ברכבים החשמליים בגלל המחירים שהיא קובעת. מצד שני, בתחום הייבוא האישי הייתה לא מעט פעילות של הI3 למיניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין טעם להחדיר רכבים חשמליים באופן כללי.

היום כבר עובדים על מנועים מבוססי מימן וחשמל שטובים יותר גם מבחינת טווח ובסופו של דבר גם מבחינת זיהום אוויר.

עד שתהיה (אם תהיה) תשתית מספיק טובה לרכב חשמלי בארץ, הרכבים האלה כבר יצאו לשוק וכנראה שירמסו את החשמליים.

חוץ מזה, אני לא חובב של מנועים חשמליים באופן כללי. אני חלילה לא מאחל להם להיכשל, אבל אני מאחל שמנועי הבנזין לא יהפכו להיסטוריה כל כך מהר.

בנוגע למיני קופר המדוברת, המחיר מוגזם והתמורה מועטה. זה נכון גם לגבי הרגילות אבל כאן זה מאוד מוגזם.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1420 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...