Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

 

הרכב שנת 2018 עבר 64,000 ק"מ בעלות ליסינג.

שוקל לרכוש את הרכב אבל חושש מאוד מהתאונות שעבר.

האם קיים שאסי לפי ממצאי הבדיקה?

האם כדאי לעבור לרכב הבא או להמשיך ולקחת אותו לבדיקה?

 

טל.

WhatsApp Image 2020-05-17 at 10.02.32.jpeg

עריכה אחרונה על ידי BRAVO_SX
פורסם

בס"ד

הבדיקה מוזמנת על ידך או שזו בדיקה שניתנה לך ע"י חברת הליסינג?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם (נערך)

הבדיקה הזאת מוזמנת ע"י פסיפיק רכב ותחבורה או בשמה המוכר יותר ליס 4 יו. (או קרסו, אותו דבר).

הנייר שעליו כתובה הבדיקה הנ"ל שווה ערך לנייר טואלט. 

גש למכון בדיקה מטעמך ותגלה איזה קסם שהבדיקה שתעשה תהיה עם רג'קטים כלשהם.

גם רכבים יחסית מאוד חדשים יצאו עם ריג'קטים קלים במכוני הבדיקה לטובת כסת"ח (לדוגמה: "רעשים מהמנוע").

 

**עריכה - שמתי לב עכשיו  לריג'קט של התאונה שהרכב עבר. עדיין, אין סיכוי שלא יכתבו כמה דברים בסעיפים שמעל.

עריכה אחרונה על ידי GuyGeva
פורסם

הפגיעה כשלעצמה לא נראית דרמטית. יותר בכיוון הלא נעימה.

אבל כמו שאמרו מעלי, לא הייתי סומך על בדיקה שלהם בשום מצב.

  • מעניין 1
פורסם

1. קח לבדיקה מטעמך. אין כל טעם בבדיקה של חברת הליסינג (לא ברור לי איך המחדל הזה שהוא לא פעם על גבול הפלילי עדיין קיים). 

2. יש לא מעט רכבים מהדגם הזה, רובם יוצאי ליסינג. תוכל למצוא אחת נקייה לחלוטין. רכב יקר ואין טעם להתפשר. 

פורסם

תבקש גם היסטוריית טיפולים מלאה ככה שאם המנוע ייתפס לא יעשו בעיות להחליף אותו ביבואן גם אחרי שלוש שנים .

 

 בעקרון היה להם ריקול שקט של מנועי 2.4 ליטרים. מעל 1.7 מיליון מנועים כולל סורנטו 2018. מנוע יכול למות פתאום.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...