Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, שמי חננאל, אני חדש בפורום.

עשיתי טיפול 10000 לפיאסטה שלי. שימו לב היא הדגם החדש והחזק מ2013 ואילך.

מה אתם אומרים על המחיר?

גבוה \נמוך\ מתאים?

עצה טובה לגבי הטיפול?

האם חשוב בטיפול לקחת חלפים מקוריים?

המוסך מורשה משרד התחבורה ולא מורשה פורד.

העלתי תמונה של הקבלה.

IMG_20191222_201915 (1).jpg

פורסם

בס"ד

 

ברוך בואך, לגבי המחיר, לפי הבנתי מדובר במורשה?, בכל אופן, המחיר הוא טוב, להבא, תחסוך את תוסף הדלק, סתם השחלה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

קודם כל תודה על התגובה. המוסך מורשה משרד התחבורה, לא מורשה פורד. זו כוונתך שכתבת מורשה?

פורסם
קודם כל תודה על התגובה. המוסך מורשה משרד התחבורה, לא מורשה פורד. זו כוונתך שכתבת מורשה?
בס"ד

 

הכוונה במורשה, זה מורשה יבואן.

בטיפולים פשוטים, גם מורשה משרד התחבורה זה די והותר.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
רותם,השמן הזה עומד בתקן או שהיה כדאי להשתמש במוטורקאפט ?
בס"ד

 

מדובר בשמן פשוט ואין לי מושג אם הוא עומד בתקן, מה שכן אני יודע, זה שהמחיר שתמחרו אותו הוא גבוה, מוטורקראפט עולה לאדם מהישוב 130 ש"ח לערך(למוסך זה יותר זול.).

סביר מאוד להניח שהמוטורקראפט מתאים יותר, למרות למורשה יש נטיה לדחוף אותו לכל סוגי המכוניות..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

לדעתי יש שמנים עם תקן תואם עדיפים על המוטוקראפט וזאת מכיוון שהמוטוקראפט הוא רק סמי סינטטי לעומת יצרנים טובים אחרים שמציעים סינטטי מלא.

פורסם

למוטורקראפט 5-30 שנפוץ בארץ אין בכלל את התקן WSS-M2C913 שפורד דורשים, כך שזה לא השמן הכי מתאים...

 

 

פורסם
הצחיר של העבודה סביר בהחלט. מחיר החלפים פה גבוה ולהבא כדי לחסוך עלויות תיווך תקנה את החלפים בעצמך ותיגש רק שיתקינו.

מאור, תסתכל שוב בחשבונית.

המחירים הם של חלפים מקוריים של פורד,אתה בטוח שהם יקרים ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הפילטר שמן המקורי והשמן של זיק והפלאגים לא זולים אבל זה בגלל עלויות התיווך של המוסך על החלקים..גם על זה הם מרוויחים מין הסתם. אם היה קונה בעצמו החלקים היה יוצא זול יותר לדעתי הפרש של בערך 100 שח פלוס מינוס. גם כלקוח שקונה בפרטי הטא יקבל בכייף עוד 10 אחוז הנחה על החלקים המקוריים בחנות אולי אפילו 15 אחוז. ושוב...לא מתערב בעלויות המוסך זכותו המלאה של המוסך לגבות כמה שגבה אלא רק מייעץ איך לחסוך עוד כמה שקלים..

פורסם

תודה רבה לכל המשיבים!

הבנתי כמה דברים,תקנו אותי אם לא הבנתי:

1. מחיר העבודה טוב.

2. מחיר החלפים גבוה מעט.

3. הדרך לחסוך היא פחות בלעבור מוסך אלא לקנות חלפים בעצמך.

4. הפער שארוויח אם אקנה חלפים לבד, הוא באיזור 100 שח אולי קצת יותר, אבל לא 150 שח ומעלה.

פורסם

ניראה שהבנת נכון. בטיפולים קטנים שכאלה הפערים הם קטנים יחסית אבל לי לפחות הם כן ממשמעותיים..כל שקל חשוב. בטיפולים גדולים אתה עלול לגלות הפרשים גם של כמה מאות.

×
×
  • תוכן חדש...