Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים, קיבלתי אתמול את הרכב החדש שלי (סובארו BRZ), בינתיים הרכב 'גדול' עלי אבל בקרוב זה יתאזן ;)

 

השאלה שלי: למה כשאני מפעיל את הוייז דרך ה-אנדרואיד אוטו מפה מתעדכנת פעם ב-15 דקות? מה אפשר לעשות?

כבר חשבתי להשתמש בוייז בצורה הרגילה (דרך הסמארטפון) בלי להקרין אותו על המסך של הרכב, אבל אז אני לא אוכל לחבר את הספוטיפיי לרמקולים של המכונית (כי החיבור נעשה בקבל USB, לא בבלוטות')...

 

בקיצור מצב קצת מוזר, מה אפשר לעשות?

 

תודה לפותרים :lol::lol::lol:

פורסם

נראה לי שהבעיה באנדרויד אוטו.

אצלי הוא עובד תקין (ברז חדשה גם כן)

 

Sent from my Motorola Dynatac 8000x using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

תנסה להתקין מחדש אנדאואיד אוטו, הבעיה כנראה איפשהו שם.

 

אם לא תרצה, תחבר רגיל דרך BT, השתמשתי בהתחלה ככה עד שהתקנתי AA, והספוטיפיי עבד מעולה דרך הרמקולים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אין בעיה כזאת אצלי. בכללי ה AA לא מושלם ואני חווה תקיעות של ווייז לעיתים אבל הן באות לידי ביטוי בניתוק או מסך שחור (ואז נדרש להפעיל מחדש את הטלפון או את המערכת באוטו) ולא בעדכון איטי של המפה.

 

1. חשוב להשתמש בכבל USB המקורי של הטלפון, ה AA מאוד רגיש לאיכות / סוג הכבל.

2. נסה להסיר את AA ולהתקין את הגרסה העדכנית מ apk mirror. וודא שהיא האופטימלית לטלפון שלך (יש שתי גרסאות עם אופטימיזציות ל chipsets שונים, תוכל לחפש ברשת מה מתאים לך יותר).

 

כבר חשבתי להשתמש בוייז בצורה הרגילה (דרך הסמארטפון) בלי להקרין אותו על המסך של הרכב, אבל אז אני לא אוכל לחבר את הספוטיפיי לרמקולים של המכונית (כי החיבור נעשה בקבל USB, לא בבלוטות')...

 

לא הבנתי את הבעיה עם ספוטיפיי, הוא עובד מצוין גם בחיבור בלוטות כמו כל נגן מדיה. הסאונד מגיע למערכת של הרכב ואפשר להעביר שירים עם הפקדים המובנים.

 

תתחדש ותהנה מהרכב 8)

פורסם

לא תמיד הכבל המקורי של הטלפון מספיק "איכותי" - אצלי ב-208, רק לאחר שרכשתי כבל של אמאזון (לפי הממלצות כמו כאן:https://www.androidcentral.com/best-usb-c-cables-android-auto), התחלתי להנות מחוויית שימוש מצויינת ב-AA. לפני זה, ערכתי כל מיני טקסי וודו שלא תמיד עזרו...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...