Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי במכונה גיר שצריך למלא בו שמן castrol sp 150. אשמח לדעת איזה עוד חברות מייצרים שמנים בעל אותו תקן.

 

יש ברשותי שמן גיר 80-90 האם אפשר לשים אותו?

פורסם

תריץ חיפוש בגוגל: castrol alpha sp 150 equivalent

מוצגות מספר תוצאות עם טבלאות השוואה. בחן היטב תכונות החומרים של התחליפים. בנוסף, מציע כנראה לדבוק בענין שמן מינרלי/סינטטי ולא לשנות תכונה זו ללא המלצה של יצרן הגיר.

פורסם

השמן עומד בין היתר בתקנים:

DIN 51517 Part 3 - AGMA 9005 - E02 - David Brown S1.53.101 Type E

ראה

https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/93AEBD1D6B6901AA8025841D00354ED3/$File/BPXE-A9G2WQ.pdf

 

שמן פזעמל סופר עומד בתקנים האלה.

http://pazlub.co.il/?catid=%7B301805CE-7C55-4BA9-B61E-BDE01391780F%7D&itemid=%7BD41F5FF4-B0D7-463E-A232-98FA6E81A6FF%7D

 

דרגת צמיגות: ISO 150

×
×
  • תוכן חדש...