Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ceyal

היה שלום אאוטלנדר. ברוך הבא אריה 5008. (וקצת הגיגים)

שימו לב! השרשור הזה בן 321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

ארבע (4) שנים עברו בטיל.

ואיתם גם 3 אאוטלנדרים.

2015 הביאה איתה את הדור הראשון של האאוטלנדר החדש. בואו, נודה על האמת. הוא היה די זוועתי.

אין בידוד, אין מנוע, אין גיר (משהו רציף שמכיר רק סל"ד סרק ו 4000). המתלים מצידם היו מכויילים על הצד הרך והמתאבד של הסקלה.

אתה נכנס לסיבוב חד ויוצא ממנו בנתיב אחר.

אבל המציק מכל היה האבזור הדל והעיצוב המיושן כמו גם חומרי הפנים שנראו לא משהו בכלל.

למרות זאת האאוטלנדר זכה להסטריה מטורפת בתור שבעה מושבים ראשון שהיה גם קרוסאובר, גם זול יחסית למתחרים (שלא היו אם נודה על האמת), וגם אחד כזה שבאמת אפשר לרדת איתו לשטח מעט יותר מאתגר משבילי קק"ל. סופסוף גם בעלי המשפחות הגדולות יכלו "ג'יפ".

 

שנתיים לאחר מכן, הגיע אלי האאוטלנדר 3, עם מתיחת פנים משמעותית.

היא כללה מתיחה עיצובית-טמבונים חדשים, מגן קדמי חדש, יחידות תאורה חדשות, כיסוי דקורטיבי להתקן הכוסות ו.. גם קצת מתחת למכסה המנוע.

מתחת לעור, הגיר הרציף קיבל תוכנה חדשה לגמרי שדי הצליחה לדמות גיר אוטומטי רגיל עם 6 יחסי העברה.

המתלים הוקשחו, והמזגן הפך לקצת יותר גיבור.

אבל מה שהיה משמעותי יותר היה הבידוד. סופסוף ניתן היה לדבר ולשמוע ברכב מעל 3000 סל"ד.

 

שנה עברה, שנת 2018 הגיעה. מישהו בעבודה חמד את הרכב שלי. תרמתי אותו בשמחה כי על הפרק עמד לו האאוטלנד החדש 4. וגם הפעם היתה עוד מתיחת פנים.

(יש לי הרגשה שמישהו שם במיצובישי יושב עם האצבע על הדופק ומשחרר את המתיחות בדיוק כשאני צריך להחליף רכב)

המתיחה הזאת הביאה בכנפיה את הקדמה.

לא עוד צפצפה מבית מובילאי. הפעם נוספה בקרת שיוט אקטיבית, בלימה אוטונומית, ומערכת להתראה על סטיה מנתיב.

עוד הקשחה לבולמים, עוד בידוד וגם צמיגי 18 שהגיעו לטובת הבלינג.

עכשיו האאוטלנדר סופסוף עמד בגבורה וכמעט יכל להביט עין בעין עם מובילות הקטגוריה.

כמעט. כי בכל זאת, התנהגות הכביש נשארה בינונית, העיצוב הפנימי והחיצוני נשאר מיושן, וגם בגזרת המנוע והגיר לא ממש היתה ישועה.

גם האבזור נותר בעיקר, מערכת מולטימדיה.

 

2019 הגיעה, ואיפשהו הגיעה הזדמנות לעבודה חדשה. וכשמגיעים לעבודה חדשה, אנחנו חולי ההגה בודקים קודם כל מה אפשר לקבל בגזרת הרכב.

הפעם חיכה לי האריה הצוחפתי.

ה 5008 ברמת גימור פרימיום, עם מנוע ה PURE TECH החדש - 180 כ"ס ותיבת הילוכים חדשה מבית אייזין עם 8 יחסי העברה, משהו שעל פניו אמור לשדרג את ה 5008 ולעשות אותו קצת יותר טוב. קצת יותר חזק, קצת יותר זריז וכן, קצת יותר יפה.

 

כי לובינסקי החליטו לפנק את האריה פרימיום החדש בפינוקים שהיו עד היום שמורים לגרסת ה GT הבכירה בלבד.

פגוש קדמי חדש, תאורת לד מלאה הכוללת גם פנסי ערפל לד שנדלקים בפניות, תא מטען נפתח חשמלית עם חיישן המזהה שבועטים בו, הקשחה קלה של המתלים (הקשוחים ממילא) ו(כנראה)שדרוג מערכת השליטה דרך המסך שעכשיו עובדת מהר מאד ובלי השהיות.

 

מאחר ואני זה שביצע את נהיגת המבחן על ה 5008 ברמת הגימור פרימיום כשהגיע לארץ עבור המגזין של קארזפורום, מאד הסתקרנתי לבדוק מה המשמעות של החלפת יחידת ההנעה והגיר ועד כמה זה מורגש בנהיגה יומיומית.

אז ככה.

 

קודם כל - תאורת הלד.

מדובר במערכת תאורה מצויינת. חזקה מאד (כ 2600LM לעומת 800 עם תאורת הלוגן) שמתעצמת ל 4000LM כשהמהירות עוברת את ה 120 קמ"ש. קל הרבה יותר לנהוג בכביש חשוך ובשעת הצורך, חיישן יעודי מעביר את התאורה לאור גבוה (ומחזיר לנמוך אם מגיע רכב ממול או מלפנים).

 

המנוע - 1.6 ליטר, עם טורבו שמוציא 180 כ"ס המגלחים כמעט שניה שלמה במיאוץ הקלאסי של 0-100 מה שמעמיד את התוצאה על 8.3 שניות יפות. במיוחד לקרוסאובר. במיוחד ל קרוסאובר שבעה מושבים. מד המהירות יעצר באיזור ה 220 קמ"ש.

המומנט עלה מעט לקצת יותר מ 25 קג"מ ויחס הדחיסה נשאר על 10.5.

הגיר האוטומטי בעל יחסי העברה קצרים ומצליח להשאיר את המנוע השרירי בתחום רצועת הכח שלו בכל הילוך, מהירות ולחיצה על הדוושה.

המשמעות היא שה 5008 נמצא תמיד עם הרבה כח בקנה שרק ממתין ללחיצה.

אין מצב שאתה לוחץ ולא מקבל. בכל הילוך, בכל זמן. ואם צריך, הגיר יכול להוריד גם 4 הילוכים במכה. אין משחקים.

רעש המנוע לעומת זאת, נשמע יותר ברחבי תא הנוסעים. לא מציק וגם שרירי ונעים לאוזן, אבל הייתי מעדיף קצת יותר שקט.

 

המתלים הוקשחו מעט יותר, והם מטפלים היטב בתוספת הכח של המנוע ועל הדרך גם עשו את ה 5008 עוד יותר כיפי לנהיגה.

שוב, כייפי זה משהו שנועד לתאר את החוויה הזאת מול קרוסאוברים אחרים. אין כאן נסיון להשוות את ה 5008 למשהו ספורטיבי באמת, אבל התנהגות הכביש של ה 5008 טובה יותר גם מהרבה משפחתיות, גם כאלו הממותגות "ספורטיביות" על ידי מחלקת יח"ץ כלשהי.

הנוחות נפגמה מעט בנהיגה עירונית איטית של עד 50-60 קמ"ש אך מעבר לזה, ובנהיגה מהירה, הרכב יציב ומשרה יותר בטחון.

הגיר יודע לסגל מצב ספורטיבי אם הוא מזהה לחיצה חזקה על הדוושה, ומשהה העברות הילוכים. יש גם כפתור "ספורט" שאין לי מושג מה הוא עושה.

וכמובן כמצוות האופנה, ישנם משוטי העברת הילוכים מאחורי ההגה לטובת נהיגה ידנית אם חפצה נפשכם.

בהתחלה זה נחמד אבל בחיאתקום, 8 הילוכים..אתה לא מספיק להגיע ל 8 וכבר צריך להוריד בחזרה כי הגעת לרמזור הבא. בסוף זה מעייף. אז חוזרים לאוטומט.

 

האמת שלפעמים אתה נסחף ונכנס למוד חוליגן. זה קורה במיוחד מול אוקטביות שהנהגים שלהן מגרדים מתחת לכובע המצחיה הלבן ומנסים להבין מה זה הדבר השחור הגדול הזה שנעלם להם אפילו כשהם לחצו עד הסוף על הקינגדום!. . יכולת טובה מאד לשמור על הקו בפניות הופכת אותך לחוליגן על מלא, עד שאתה שם לב לשקיות החלב והילדים שמתעופפים בחלל הרכב ואז אתה נעצר.

 

גם גרסת האקטיב המיועדת לציי רכב, מצויידת בשילוב הזה של גיר/מנוע וקיבלה בנוסף כניסה והנעה ללא מפתח.

 

בשורה התחתונה?

 

אין ספק ששינוי המנוע והגיר היו מהלך מצויין של פיג'ו והם רק השביחו את התבשיל הצוחפתי הזה. כרגע, ברמות המחירים האלו, לטעמי, אין לו שום מתחרים ראויים בסגמנט אם לוקחים בחשבון את המחיר, האבזור, מרווח הפנים וחוויות הנסיעה הכוללת.

זה משתקף במיוחד במחיר גרסת האקטיב ורואים את זה בציי הרכב שמתחילים להתחמש ב 5008.

20190715_123145-01.jpg

20190715_233344.jpg

20190719_152305.jpg

20190719_153350-01.jpg

20190719_153856-02.jpg

20190719_152504-01_LI.jpg

20190719_152238-01_LI.jpg

עריכה אחרונה על ידי ceyal

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ללא ספק המיצובישי ניראה כמו רכב בן 20 לעומת התפלץ של פיז'ו, ממש שיחקו אותה עם העיצוב


משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפעם הרדיו עובד כמו שצריך?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, בחירה מעולה, רכב מדהים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הפעם הרדיו עובד כמו שצריך?

וויתרתי על החבילה של לובינסקי. מתחבר עם אנדרואיד אוטו שעובד מצויין .

אבל הרדיו מזמר לו כל הזמן. צריך לשים אותו בהשתק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה מדהים, תתחדש.

מה מחיר סגירה ללקוח פרטי?

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נראה מדהים, תתחדש.

מה מחיר סגירה ללקוח פרטי?

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

האמת שאין לי מושג. נרכש דרך מחלקת ציי רכב ממקום העבודה.

ותודה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שחור עם צ'קלקה שטס כמו נמר אכן מבריח חובשי מצחיה בכל מצב.

מה מחיר הרכב?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר המחירון כ 213k לאחר רישוי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברכות,תודה על הסקירה :)

שמח בשבילך שנפטרת מנבלת האאוטלנדר :p (ועוד שלושה סוגים לאורך 4 שנים,ממש עבודה שניה :D)

 

דבר עם כלמוביל או מיצובישי עצמם,אולי ייתנו לך פיצוי כלשהו :p

 

וברצינות - סע בדרכים טובות :) (האישה ממזמן מזמרת על ג'יפ...כנראה ששנה הבאה יצא לפועל)


GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ! מעניין לאן נעלם אאוטלנדר האגדי.......


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצל לובינסקי. מזמין.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ברכות,תודה על הסקירה :)

שמח בשבילך שנפטרת מנבלת האאוטלנדר :p (ועוד שלושה סוגים לאורך 4 שנים,ממש עבודה שניה :D)

 

דבר עם כלמוביל או מיצובישי עצמם,אולי ייתנו לך פיצוי כלשהו :p

 

וברצינות - סע בדרכים טובות :) (האישה ממזמן מזמרת על ג'יפ...כנראה ששנה הבאה יצא לפועל)

שמע, כדי להיות אמיתי, אאוטלנדר הוא בחירה לא רעה כשלעצמו.

עד היום הוא היה הבחירה הטובה ביותר כתמורה לכסף.

היום ה 5008 אקטיב עולה כמעט אותו הסכום. אז אין טעם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האאוטלנדר, כמו עוד רכבי מיצובישי, הוא מסטיק שמותחים אותו עוד ועוד (והוא מצליח לא להקרע). הפג׳ו זה כבר רכב חדש לחלוטין, עם אבזור ביצועים ונוחות בליגה אחרת.

סע בכיף.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ! ממש יפיוף. הריפוד הבהיר הורס בריאות ולא מומלץ לבעלי לב חלש עם הרבה ילדים. דיברת עם הבחור שרצית לדבר איתו?


יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...