Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היה שלום אאוטלנדר. ברוך הבא אריה 5008. (וקצת הגיגים)


ceyal
שימו לב! השרשור הזה בן 1714 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צריך לבדוק מקסי ואת 5008 על הכביש תכלס ולראות הבדלים, על הנייר לא חוכמה...

 

אאוטלנדר - איפה היית כל הזמן הזה... התגעגענו אליך ולמרכבת האלים שלך... אל תבאס את CEYAL, הוא עוד יעיף את האריה ויחזור אחורה בזמן לאאוטלנדר שלו..

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם היום באתר וואלה רכב - המשומשות המבוקשות ביותר,

בסגמט הגיפונים -

נמכרת הכי לאט מיצובישי אאוטלנדר (49 ימים בממוצע).

 

פשש הצרפתיות עפות.

ימות המשיח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא המשיח, זה רותם, הרב (גוני) החדש של הפורום. בעזרת השם תעשה ותצליח עם הפיז'ו.

אטוטהל'ר

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Screenshot_20190731-192543_Gallery.jpg

 

Screenshot_20190731-192656_Gallery.jpg

 

Screenshot_20190731-192741_Gallery.jpg

 

Screenshot_20190731-192750_Gallery.jpg

 

Screenshot_20190731-192807_Gallery.jpg

 

 

תצלם מסך של התמונה ואז זה יעלה לך

 

למדתי משהו, תודה!

 

בתמונות רואים 3 מזוודות גדולות (לא הענקיות ביותר אבל גדולות) שוכבות על צידן ונשאר עוד מקום יפה בצד. אם משכיבים את המזוודות ניתן להכניס 4 מזוודות, 2 בכל צד, בדיוק עד גובה וילון הגלילה. תא המטען ענק ברוחבו. במצב כזה בין המזוודות נשאר עוד רוחב פנוי. כמובן שמעל גובה וילון הגלילה ניתן להעמיס עוד. המושבים 6,7 המקופלים תופסים כמובן גובה מתא המטען. בפיז'ו ניתן להוציא אותם ולקבל עוד גובה אפילו.

 

אחרי עוד יום נסיעה מהנה בפיז'ו, מה להגיד לכם רכב מצויין.

 

מערכת המולטימדיה ותפעול כל מערכות הרכב דרכה- או ששונאים או שאוהבים אותה, אני מהאוהבים, לא רואה שום בעיה בכך, להיפך, זה הרבה יותר נוח, המסך גבוה וכל הנתונים מולך ולא צריך להתכופף. יש כפתורי קיצור דרך בולטים למעבר בין הפונקציות השונות (מזגן, רדיו, טלפוןכיוצ"ב). אבל אצלי חוץ מכמה ניסיונות המסך נשאר על מצב מזגן כי אנחנו לא שומעים שירי עם צרפתיים :wink: ולא מדברים בטלפון בחו"ל אז אולי לא נתקלתי בבעיות שאחרים נתקלו.

 

מצלמת החניה- יש בה כמה אפשרויות תצוגה ובין היתר מבט מלמעלה אבל ראיתי שהוא לא מזהה את כל המכשולים. לא סומך עליו. אני משתמש רק במצב הרגיל. ואולם משום מה הרזולוציה במסך מאד נמוכה.

 

היום הנסיעות היו רק בתוואי של כבישים הרריים מפותלים, עם אספלט מחוספס ומשובש שראה ימים טובים יותר.

 

הזדמנות נוספת לבחון את ביצועי הרכב, בידוד רעשים, נוחות הנסיעה ואת התנהגות הכביש.

 

הפיז'ו מסמנת וי בכל הפרמטרים.

 

מנוע הדיזל מגלה יכולותיו בתוואי הזה, הרכב מתנהל בנונשלנטיות וללא מאמץ וללא צורך במחשבה או התערבות של הנהג.

 

יש כוח זמין אבל רצועת הכוח לא רחבה ועיקר הכוח הוא בסל"ד נמוך והעלאת סל"ד אינה אפקטיבית במיוחד.

 

רעש המנוע נשמע בעוצמה רגילה בתוואי כזה, מנועי בנזין מתאמצים הרבה יותר בתוואי כזה (בוודאי אטמוספרים) ולכן יש שיוויון למנוע הדיזל שמתאמץ פחות אבל רועש יותר מטבעו.

 

רעשי הכביש גם מיסכו יותר הפעם את רעשי המנוע בניגוד לאתמול שנסעתי בכבישים בינעירוניים משובחים ורעשי הכביש לא נשמעו ולכן רעש המנוע נשמע יותר על רקע השקט הכללי, מה גם שהתוואי אתמול היה מישורי וללא ירידות דבר שהצריך מהמנוע לעבוד כל הזמן ללא הפסקות. (בהמשך אבדוק שוב תוואי נסיעה כזה ואתרשם מחדש מהפרמטר של רעש המנוע).

 

בידוד רעשי הכביש טוב מאד, שומעים רעשי דרך כי לא ניתן להימנע מכך לחלוטין בכבישים במצב כזה כנראה בשום רכב, אבל הם בהחלט על הצד הנמוך.

 

נוחות הנסיעה טובה מאד, הרכב בולם יפה את כל המהמורות, יש רעשי בולמים במפגש עם מהמורות ברמה מקובלת, דבר שאולי מתעתע לחשוב שהנוחות פחות טובה ממה שהיא. רק שקעים רוחבים טופלו פחות יפה (היו ממש מעט כאלה ולא שמתי לב מה היה עומקם.

 

לתנוחה של רגל שמאל על המדרך הסתגלתי.

 

התנהגות הכביש בנסיעה "שובבה" בפיתולים טובה כמו ברכב משפחתי רגיל ולא מרגישים בכלל שזה ג'יפון. הרכב נשאר מאוזן ומוצק לחלוטין. ההגה הקטן והמלבני מרגיש לא מתאים לתוואי כזה.

 

לבעלי משפחות עם 3 ילדים זה נראה אכן הרכב הטוב ביותר בטווח המחיר שלו.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורסם היום באתר וואלה רכב - המשומשות המבוקשות ביותר,

מנתונים שנאספו בשנתיים מרשתות הטרייד אין

הגדולות ביותר בישראל - אוטו דיל" ו-"טרייד מוביל".

 

בסגמט הגיפונים -

נמכרת הכי לאט מיצובישי אאוטלנדר (49 ימים בממוצע).]

 

 

נתונים אפשר להטות בקלות, ע"י חיתוכים שונים. לדוגמא, למיצובישי צורה ישנה (2015 ומטה) יש הרבה פחות ביקוש, כי זה רכב מכוער שאני לא הייתי יורק לכיוון שלו (יש כאלה שאוהבים, שאל את אייל למשל...) כולם מחפשים את הצורה החדשה. בחברה סיפרו לי על כאלה שקנו רכב מהדגם הישן ואחרי חודש כשיצא החדש החליפו לחדש.

 

הלאה, אי אפשר להבין מהכתבה אם מדובר באאוטלנדר 5 מקומות, 7 מקומות או ששקללו את שניהם. הביקוש הגדול הוא לגרסת ה7 מקומות, כי בקטגוריית ה5 מקומות לא חסרים תחליפים ראויים.

 

לצורך חישוב הוגן, הכתב היה צריך ליצור קטגוריה של רכבי 7 מקומות ולהשוות ביניהם.

 

אני דוקא שמתי לב למשפט הזה בכתבה: "על פי נתוני טרייד מוביל פיג'ו נמכרת בממוצע ב-8 אחוזים פחות ממחיר המחירון, סיטרואן ב-12 אחוזים ורנו מפחיתה 14 אחוזים בממוצע".

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לפני שנתיים היה שוק עירני למיצי. היום הוא כאחד האדם, כמו שמשון הגיבור אחרי תספורת. עכשיו כבר יש בשוק גם את האקסטרייל שנותן תמורה הרבה יותר טובה כמשומש, עם מיזוג אחורה ומנוע חסכוני. לא מדבר על הקודיאק או 5008 שעדיין חדשים ומתומחרים גבוה. צר לי לבשר לך אאוטלנדר, But the Mitsi is going down...(;-

 

אני לא מכיר אותך, אבל אם היתה לך משפחה של 7 נפשות, שחלק מהם כבר ילדים גדולים, היית מאוד מעריך שני מקומות ראויים בשורה השלישית (הושבתי שם מבוגרים בכיף), וגם תא מטען גדול.

 

אם האקסטרייל נופל בקטע הזה, אז מיזוג אחורה / מנוע חסכוני כבר לא רלוונטיים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^

למשפחה של 7 נפשות לפיג'ו הזאת יש יתרון גדול על מיצובישי בשורה השניה, במיוחד כאשר מושיבים בה 3 אנשים בוגרים.

וזה עוד לפני כל היתרונות האחרים ( כוח, צריכת דלק בשני המנועים, גימור פנים , מיזוג לאחור).

אבל גם הדגם החדש שלאאוטלנדר מהווה שיפור בחלק מהנושאים ( בידוד רעשים, נוסף מיזוג לשורה השניה, נוסף אבזור בטיחות ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר אותך, אבל אם היתה לך משפחה של 7 נפשות, שחלק מהם כבר ילדים גדולים, היית מאוד מעריך שני מקומות ראויים בשורה השלישית (הושבתי שם מבוגרים בכיף), וגם תא מטען גדול.

 

אם האקסטרייל נופל בקטע הזה, אז מיזוג אחורה / מנוע חסכוני כבר לא רלוונטיים.

 

זה נקרא שני מקומות ראויים בשורה השלישית?

 

צא לי לבשר לך, אבל לא. פשוט לא.

עדיף כבר יונדאי סנטה-פה.

 

ותא מטען גדול כשהמושבים בשורה השלישית פתוחים?

 

פה כבר ממש הגזמת ידידי

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^

למשפחה של 7 נפשות לפיג'ו הזאת יש יתרון גדול על מיצובישי בשורה השניה, במיוחד כאשר מושיבים בה 3 אנשים בוגרים.

וזה עוד לפני כל היתרונות האחרים ( כוח, צריכת דלק בשני המנועים, גימור פנים , מיזוג לאחור)

 

אני לא חולק עליך, בטח לא לפני שבדקתי את הפג'ו בעצמי.

 

אבל אני דיברתי על השוואה לאקסטרייל.

 

ומכאן למה שכתבת, 10avargel,

 

הכל יחס. דיברתי על השוואה בין שתי מיניוואנים קומפקטיים, הסנטה פה יותר גדול וגם המחיר שלו בפעם האחרונה שבדקתי היה 100,000 יותר. הזוי.

 

גם ביחס לתא המטען, דיברתי על מצב ששני המקומות האחרונים סגורים (אצלי זה המצב הקבוע. לא כל יום אתה סוחב את כולם).

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר טוב שלי לפני חודשיים החליף אאוטלנדר 5 מקומות 2016 לאאוטלנדר זהה 2019 ומרוצה מאוד מהשיפור באבזור ואיך שהרכב נוסע .

עדיין מיצובישי יותר זול לקניה ( גם 7 מקומות ), יש מבצעים לחבר, שוטרים, ליסינג 0 קילומטרים ואצל היבואן עצמו. ככה שלא כל כך מהר אנשים פרטיים שמחפשים רכב משפחתי ל 6 נפשות (לפחות) יקנו בכמויות גדולות יותר קודיאק או 5008 בכמה עשרות אלפים שקלים יותר.

כמובן, אם המחיר של תשלום חודשי בליסינג דומה, אין סיבה להעדיף מיצובישי על 5008.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר אותך, אבל אם היתה לך משפחה של 7 נפשות, שחלק מהם כבר ילדים גדולים, היית מאוד מעריך שני מקומות ראויים בשורה השלישית (הושבתי שם מבוגרים בכיף), וגם תא מטען גדול.

 

אם האקסטרייל נופל בקטע הזה, אז מיזוג אחורה / מנוע חסכוני כבר לא רלוונטיים.

 

צודק לגמרי. נעים מאוד, קוראים לי ST ויש לי 4 ילדים. הגדולה עוד מעט בת 12. עוד לפני שהצטרפת לפורום כבר היה לי את הפחלאנדר שאתה נוהג בו. פח, כבר אמרתי? 15 שנה אני מחליף רכב חדש מהחברה כמעט כל שנתיים, והוא הכי גרוע שהיה לי, יותר גרוע מהלאנסר 2007 שבאה מאותו יצרן

על איזה מקום בשורה האחורית אתה הוזה? כבר קראתי לא מעט פוסטים הזויים שלך אז אני לא בהלם. היה לי 5008 החדש והיום אני נוהג בסורנטו. אתה מוזמן להמשיך להנות מהרכב המדהים שלך "עם מכות הכוח האדירות" שאתה מרגיש בזמן קיק, או בשיוט הנינוח והשקט של הגיר הרציף ב 140 קמ"ש בכביש 6.

מזכיר לך שלמיצי המדהימה שלך עברת מכריזמה, שהייתה גם להקת הבית של מאיר אריאל.

בנימה טובה - אם לא היית קיים, היה צריך להמציא אותך (;-

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא עבר מכריזמה, הוא עבר מהונדה frv או משהו כזה

 

וכמובן בל נשכח את הנובירה האגדית (שמהצד דומה למרצדס וחוץ מראש מנוע איזה 3 פעמים ורשימת תקלות מפה עד אוסטרליה היה הרכב הכי אמין בעולם)

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי עכשיו. בזמנו רשם שעבר מכריזמה ומשייט כמו מלך בפחלאנדר...חזק.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(שמהצד דומה למרצדס וחוץ מראש מנוע איזה 3 פעמים ורשימת תקלות מפה עד אוסטרליה היה הרכב הכי אמין בעולם)

 

דוד, אחרי כמעט 2 עשורים ואין-ספור דיונים (עשרות אם לא מאות דיונים) בנושא אמינות רכבים\יצרנים שהיו כאן בפורום, הטרנד החדש בפורום קובע קווים מנחים חדשים להגדרת אמינות.

דע כי: הוא יכול לעשות ראש מנוע גם 5 פעמים, להחליף כל חלק אפשרי לרבות חלקים מתכלים ו/או חלקי מנוע או גיר פנימיים...

כל עוד הוא לא נתקע בצד הדרך - עליך לומר שהאמינות של הרכב היא "ללא רבב".

 

;-)

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה מקום בשורה האחורית אתה הוזה? כבר קראתי לא מעט פוסטים הזויים שלך אז אני לא בהלם. היה לי 5008 החדש והיום אני נוהג בסורנטו. אתה מוזמן להמשיך להנות מהרכב המדהים שלך "עם מכות הכוח האדירות" שאתה מרגיש בזמן קיק, או בשיוט הנינוח והשקט של הגיר הרציף ב 140 קמ"ש בכביש 6. מזכיר לך שלמיצי המדהימה שלך עברת מכריזמה

 

שוב, דובר על השוואה בין אאוטלנדר לאקסטרייל. אם תחפש בפורום, תמצא עוד כמה כאלה שכתבו שהמקומות האחרונים באקסטרייל קטנים מאוד, בהשוואה לאאוטלנדר וגם ללא השוואה כלשהי. כמו כן, תא המטען קטן באופן יחסי לאאוטלנדר. את זה בדקתי וראיתי בעצמי ולא שמעתי מחברים.

 

אני לא קורא לרכב שלי "פחלנדר" כי אני פשוט מרוצה ממנו מאוד. הוא נראה מעולה לטעמי, הוא נוסע מעולה (140 קמ"ש זה שייך לעבר הרחוק... בזמן האחרון אני כמעט תמיד במהירויות לא חוקיות, ולא תמיד הוויז עוזר - לא מזמן חטפתי דו"ח ונקודות), הוא מבודד יפה את המהמורות בכביש (אולי זה גם בזכות צמיגי היוקוהומה החדשים שהרכב נועל), הוא לא רואה מוסך, התחזוקה שלו זולה, המולטימדיה שלו אחלה, באמת שאין לי תלונות בכלל. הדבר היחיד שקצת מפריע לי הוא עיצוב הפנים המיושן.

 

מה שכן, האופציה של נשוא האשכול - הפג'ו 5008 קרצה לי (לא זוכר אם בשעת קניית הרכב, או לאחר מכן). הוא נראה טוב, במיוחד מבפנים, וזה מאוד חשוב לי. מצד שני, הוא לא נראה לגמרי "וואו" בעיני, אז ממש לא בוער לי לשדרג, ככה שאני אפילו לא בודק את האופציה. אני כנראה הולך ליהנות עוד כמה שנים טובות עם האאוטלנדר, אלא אם כן יהיה עוד תינוק מתוק שיצטרך מקום ואז אבדוק אופציות של שמונה מקומות.

 

אם אתה אומר שעברת לסורנטו, הייתי שמח לשמוע ממך על ההבדלים בין סורנטו ל5008, כי אני שללתי את הסורנטו מהרגע הראשון, גם בגלל המחיר המופרז וגם בגלל עיצוב הפנים המשעמם והאפרורי. גם העיצוב החיצוני לא להיט. אפילו הסמל של קיה על ההגה הוא בעיני ההיפך הגמור ממכוניות פאר (לא שאני מצפה ליוקרה של אאודי, אבל בכל זאת משהו). היות ולי מאוד חשוב הקטע של נראות, אז הסורנטו בכלל לא היתה על הפרק. זה היה נראה יותר גרוע מהעיצוב המיושן של האאוטלנדר, שלא לדבר על המחיר שהיה מופרז.

 

נ.ב. החזקתי כריזמה עתיקה בתקופה שמכרתי את ההונדה FRV וחיכיתי לאאוטלנדר שיגיע מהיבואן. אז כתבתי בזמנו בפורום שממש התלהבתי מאיך הרכב הזה נוסע כמו חיה רעה (כשאני נזכר איך הוא היה נראה, יש לי בחילות). זה רכב שהשאלתי מחבר.

 

נ.ב. 2: דייהו נובירה הוא רכב חולני ולא אמין. בזמנו היה לי ויכוח עם החברים, אני חשבתי שלמרות התקלות משתלם להחזיק רכב כזה. טענתי שמלכתחילה הוא עלה לי חצי מחיר מיד שניה, וככה גם אחרי ההוצאות על מליון תיקונים, זה עדיין לא הגיע למחיר של מאזדה 3. אחרי תקופה התפקחתי והבנתי שעדיף לדרדר אותו לוואדי, כי רכב חולה זה אסון.

 

אף פעם לא חשבתי ולא כתבתי שהוא רכב אמין או מומלץ לקניה... והיום, אחרי שהחזקתי רכבים אמינים כמו ההונדה והמיצובישי, ושכחתי מה זה תקלה ברכב, או להיתקע עם הרכב באמצע הדרך לטיול בצפון או בדרום הרחוק, אז אני מסתכל על ההונדה נובירה כחלום רע, משתדל לא לזכור שהחזקתי פעם כזה דבר.

 

פעם כתבתי שהחזית האחורית שלו מזכירה את זו של המרצדס דאז, מה שאכן היה נכון אבל משום מה עד היום זוכרים לי את זה כהזיה. הבאתי אז גם תמונות להמחשה. בכל הרשת יש השוואות כאלה, לא מבין מה ביג דיל שהמעצב של דייהו העתיק פריט כלשהו ממרצדס.

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1714 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...