Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היה שלום אאוטלנדר. ברוך הבא אריה 5008. (וקצת הגיגים)


ceyal
שימו לב! השרשור הזה בן 1728 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Screenshot_20190802-213048_Gallery.jpg

 

Screenshot_20190802-213116_Gallery.jpg

 

 

Screenshot_20190802-213130_Gallery.jpg

 

Screenshot_20190802-213156_Gallery.jpg

 

Screenshot_20190802-213207_Gallery.jpg

 

Screenshot_20190802-213218_Gallery.jpg

 

 

Screenshot_20190802-213227_Gallery.jpg

 

עוד יום נסיעה מוצלח עבר בפיז'ו.

 

זו פעם שניה שנתקלתי "בחסרון" של מערכת המולטימדיה, התחלתי נסיעה אחורנית ללא שהפעלתי את המזגן ואז מצלמת החניה השתלטה על המסך ולא ניתן היה להפעיל את המזגן (גם לחצן קיצור הדרך למסך של המזגן לא עובד במצב זה).

 

הפתרון- להפעיל את המזגן לפני שנוסעים אחורנית :)

 

לרכב יש גם מצלמת חניה קדמית שעובדת אוטומטית כשמתקרבים למדרכה, פיצ'ר נחמד (הרזולוציה מאד נמוכה).

 

היום נסענו בכבישים מאד תלולים ועם הרבה מאד סיבובים, שוב הרכב סוחב מצויין וללא מאמץ, העברות ההילוכים בלתי מורגשות, רק רעש מנוע הדיזל נוכח, בכבישים כאלה יותר ממנוע בנזין לדעתי.

 

הרכב מזהה ירידות ושומר על הילוך נמוך, זה משהו שכבר שכחתי ממנו מאחר שבקורולה בירידות המנוע מכובה לחלוטין ואין בכלל בלימת מנוע והבלימה נעשית רק על ידי לחיצה על דוושת הבלם שממלאת את הסוללה.

 

הרכב מאד נעים לנהיגה ושוב אחזור שהוא פשוט בעל התנהגות כביש ונוחות מצויינים בכל קנה מידה ולא רק לג'יפון.

 

מרווח הרגליים במושב האחורי עצום והריצפה שטוחה.

 

לגבי רעש הדיזל, דווקא בסל"ד סרק בפרקינג המנוע כמעט לא נשמע בפנים ובחוץ, היו פעמים שיצאתי החוצה עם מנוע דולק לאחר שחשבתי שכיביתי אותו (צריך לחיצה ארוכה על הכפתור כדי לכבות את הרכב).

 

בדרייב בעמידה במקום עם דוושת בלם לחוצה יש קצת רעידות לעיתים אם מערכת העצור וסע לא כיבתה את המנוע.

 

המערכת הזאת דרך אגב בלתי מורגשת כמעט בכל המצבים.

 

במבחני וידאו לרכבים שמבוצעים באתר whatcar מסכמים את המבחן באפשרות אחת מתוך שלוש:

 

א. האם עליכם להימנע מרכישת הרכב.

 

ב. האם עליכם לשקול את רכישת הרכב.

 

ג. האם עליכם ללכת ולרכוש אותו באופן מיידי.

 

לא ראיתי את הסרטון על הפיז'ו 5008, אבל אם היו לי 3 ילדים הייתי בוחר ללא היסוס באפשרות ג'.

 

לא נהגתי בגירסת הבנזין אבל הייתי בוחר בה כנראה לאור כך שהיא תהיה שקטה יותר מגירסת הדיזל.

 

לא הייתי בודק אפילו שום אפשרות אחרת מאחר וכל שאר הג'יפונים לא מציעים תצורה של 3 מושבים נפרדים ולאור מה שציינתי לגבי הרכב.

 

לחבר אאוטלנדר- אני כמה וכמה פעמים שקלתי רכישת מיצובישי אאוטלנדר, בחנתי אותו כמה פעמים באולם התצוגה ועשיתי עליו נסיעות מבחן ויכולתי לרכוש אותו בהנחות של מבצע מועדון "חבר" של בין 15 ל- 17 אלף ₪. כל פעם התלבטתי והחלטתי לא לרכוש. המסקנה שלי- אחרי נסיעה בפיז'ו אין מה להשוות בין הרכבים, הפיז'ו הרבה יותר טוב.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

אם אתה אומר שעברת לסורנטו, הייתי שמח לשמוע ממך על ההבדלים בין סורנטו ל5008, כי אני שללתי את הסורנטו מהרגע הראשון, גם בגלל המחיר המופרז וגם בגלל עיצוב הפנים המשעמם והאפרורי. גם העיצוב החיצוני לא להיט. אפילו הסמל של קיה על ההגה הוא בעיני ההיפך הגמור ממכוניות פאר (לא שאני מצפה ליוקרה של אאודי, אבל בכל זאת משהו). היות ולי מאוד חשוב הקטע של נראות, אז הסורנטו בכלל לא היתה על הפרק. זה היה נראה יותר גרוע מהעיצוב המיושן של האאוטלנדר, שלא לדבר על המחיר שהיה מופרז.

 

.

 

 

על טעם ועל ריח אפשר להתווכח, רק שאתך לא ממש יצא מזה משהו מועיל. אף אחד בפורום לא טען מעולם שסורנטו זה רכב פרימיום, גם אני לא וגם לא לגבי הדגם שאני נוהג בו שהוא בכלל מהדגם הקודם.

ה 5008 גם לא פרימיום לטעמי, אך בעל קבינה ברמה גבוהה מאוד עם ניחוח פרימיום. ניחוח.

אם לטענתך הפחלאנדר מתעלה ברמתו על שני אלה, זו דעתך. אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר?

 

ולשאלתך על ההבדלים- יש כאן את שני שרשורי החלפת הרכב שלי עם כל הפרטים.

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?674390-%D7%9E%D7%99-%D7%9B%D7%A4%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%99-%D7%90%D7%95-%D7%A8%D7%9B%D7%A9%D7%AA%D7%99-%D7%A1%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%98%D7%95-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מפעילים את בקרת השיוט בפיז'ו לא הבנתי?

 

יש עוד מוט מצד שמאל להגה שלחצתי על כל הלחצנים שבו.

 

לחיצה על הלחצן שבקצה המוט אמורה להפעיל את בקרת השיוט אבל כל פעם הופיעה לי הודעה שהאפשרות לא זמינה עקב תנאים לא מתאימים.

 

בסוף החלפתי את התצוגה של לוח המחוונים למצב "נהיגה" (נדמה לי "driving") ואז לחיצה על הלחצן הזה הפעילה את בקרת השיוט (אולי במקרה?). ואז לא מצאתי איך מעלים ומורידים מהירות?

 

בינתיים אני מעדכן שנסעתי נסיעות נוספות ביעירוניות בכבישים טובים מישוריים במהירות של 90 עד 110 קמ"ש והגזמתי קצת בהתרשמות הראשונית שלי מרעש מנוע הדיזל בתוואי זה, הרעש בסך הכל חלש מאד, מי שלא רגיש לרעשים זה לא יפריע לו וגם מי שרגיש יסתגל. (אבל לצורך הענין יש רכבים בלי רעש מנוע בכלל בנסיעה כזאת כמו הקורולה שלי, למיטב זכרוני- כבר הספקתי לשכוח קצת:)).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מפעילים את בקרת השיוט בפיז'ו לא הבנתי?

 

יש עוד מוט מצד שמאל להגה שלחצתי על כל הלחצנים שבו.

 

לחיצה על הלחצן שבקצה המוט אמורה להפעיל את בקרת השיוט אבל כל פעם הופיעה לי הודעה שהאפשרות לא זמינה עקב תנאים לא מתאימים.

 

בסוף החלפתי את התצוגה של לוח המחוונים למצב "נהיגה" (נדמה לי "driving") ואז לחיצה על הלחצן הזה הפעילה את בקרת השיוט (אולי במקרה?). ואז לא מצאתי איך מעלים ומורידים מהירות?

 

בינתיים אני מעדכן שנסעתי נסיעות נוספות ביעירוניות בכבישים טובים מישוריים במהירות של 90 עד 110 קמ"ש והגזמתי קצת בהתרשמות הראשונית שלי מרעש מנוע הדיזל בתוואי זה, הרעש בסך הכל חלש מאד, מי שלא רגיש לרעשים זה לא יפריע לו וגם מי שרגיש יסתגל. (אבל לצורך הענין יש רכבים בלי רעש מנוע בכלל בנסיעה כזאת כמו הקורולה שלי, למיטב זכרוני- כבר הספקתי לשכוח קצת:)).

 

במוט הקטן הזה יש כפתור גלילה

גלול למטה כדי להפעיל בקרת שיוט ומעלה כדי להפעיל מגביל מהירות.

כפתור עליון בגב המוט כדי לקבוע מהירות שיוט+ העלאת מהירות

כפתור תחתון הורדת מהירות

הכפתור בקצה הוא חזרה למהירות שנקבעה כאשר יצאת מבקרת השיוט בלחיצה על הבלם.

( ככה ב-3008, מניח שלא שינו ב-5008 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן. בגב המוט (שפונה לפדלים), יש 2 כפתורים. איתם תמיד עבדתי להפעלה או לכיוון מהירות

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה אחלה רכב , תתחדש.

אם זה אותו גיר איסיין 8 הילוכים כמו בוולבו T5 אז זה גיר פנינה... שינה את מה שאני חושב על גירים פלנריים .

בתור פריק של מערכות תאורה - מערכת התאורה נראית מעולה :-)

 

אגב, מה גרם לך לבקר היום במוסך?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-3008 נתקלתי במשהו מוזר במזגן:

בכניסה לרכב ביום חם מאד, כשהמפוח על אוטומט - כיוון הטמפרטורה ל-LO, נתן תפוקת קור משמעותית פחות מבכיוון הטמפ' ל-14 מעלות. הרגיש לי שמשהו בכיוון יציאת האוויר משתנה לרעה ב-LO.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה אחלה רכב , תתחדש.

אם זה אותו גיר איסיין 8 הילוכים כמו בוולבו T5 אז זה גיר פנינה... שינה את מה שאני חושב על גירים פלנריים .

בתור פריק של מערכות תאורה - מערכת התאורה נראית מעולה :-)

 

אגב, מה גרם לך לבקר היום במוסך?

נראה לי שזה אותו גיר רק שפיזו בטח עשו טיונינג משלהם. אולי.

לגבי המוסך, נקישה חלשה בהפניית כל ההגה ימינה.

מאמין שזה כלום אבל בבדיקה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שזה אותו גיר רק שפיזו בטח עשו טיונינג משלהם. אולי.

לגבי המוסך, נקישה חלשה בהפניית כל ההגה ימינה.

מאמין שזה כלום אבל בבדיקה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

ידוע, ככה זה בפיזו/סיטרואן, גם אצלי ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1728 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...