Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היה שלום אאוטלנדר. ברוך הבא אריה 5008. (וקצת הגיגים)


ceyal
שימו לב! השרשור הזה בן 1713 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב פאדיחות :oops:

 

אני בא לתדלק את ה- 5008 היום, מנסה להכניס את פית התדלוק של צינור הסולר לחור המילוי ברכב אבל היא לא נכנסת.

 

אנחנו מוציאים את הניירת של הרכב, ואני רואה שרשום מנוע 1.2 ועוד משהו.

 

אני מתקשה להאמין.

 

אישתי רואה מדבקה על הצד הפנימי של מכסה מיכל הדלק שרשום עליה e10 ו- e5 שאלו האותיות שרשומות על משאבת הדלק לבנזין 98 ו- 95!

 

מכניס את פיית התדלוק של בנזין 95 והיא נכנסת בקלות :brickwall:

 

אז זה מסביר למה לא הרגשתי את תחושת הכוח המאסיבי הזמין שחוויתי ברכבי דיזל אחרים בהם נהגתי לרבות ה- 3008 עם מנוע ה- 1.6 דיזל.

 

זה לא מסביר איך המנוע הקטנטן הזה מזיז את הבהמה הגדלה הזאת בצורה קלילה כזאת (למרות שהרכב יחסית קל לג׳יפון בגודל הזה למיטב זכרוני).

 

זה לא מסביר את הפאקינג רעש של המנוע הזה ביותר מדי מצבים, בשביל מנוע בנזין הוא פשוט רועש מדי, למיטב זכרוני הוא רועש יותר ממנועי הדיזל בהם נהגתי והוא גם מטרטר כמו מנוע דיזל!

 

בשביל מנוע דיזל אפשר לשקול את הרעש הזה כי אתה אתה מקבל חסכון בדלק וכוח גדול יותר, אבל בשביל מנוע בנזין, אני מצטער אבל ביג נו נו.

 

מה שכן צריכת הדלק יוצאת נשכרת מהמנוע הקטן, והיא בכלל לא רעה בכלל בשביל רכב בגודל הזה עם מנוע בנזין, 1 ליטר ל- 13 ק״מ, בבדיקה במשאבה, בנסיעות ללא פקקים כמעט בכלל, בכבישים ביניערוניים מישוריים, הרריים מפותלים וחלקם בכבישים הרריים תלולים ומאד מפותלים. הנסיעה נינוחה ברובה הגדול, חלקה הקטן נמרץ יותר.

 

היום נסעתי בעיר גדולה (עד עכשיו רק בעיירות ובשטחים פתוחים) שיש בה יותר מפגעים ושמתי לב שהפיז׳ו קופצני במהירויות נמוכות במפגש עם פסי רוחב (חיבורים בין שכבות אספלט, רצועות שקועות באספלט, שקעי ביוב) למרות שהבדלי הגובה לעומת הכביש קטנים מאד. גם שומעים את מפגש הצמיג/ים, בולם/מים עם המפגעים הנ״ל והבידוד הזה רק ממוצע. אז גם שמתי לב שגם במהירויות גבוהות בינעירוניות הוא קופצני במפגש עם פסי רוחב. בשאר המפגעים הפיז׳ו מטפל מצויין.

 

כמובן שמבחן נכון צריך להיות מול רכב אחר במקביל זמן קצר לאחר מכן, באותם כבישים ואותן מהירויות כדי לקבל אינדיקציה לתחושות. אבל זאת ההתרשמות שלי מהפיז׳ו כעומד בפני עצמו (ומתוך זכרון שלי לעומת רכבים אחרים בכבישים אחרים דומים. ראיתי שגם אייל כתב דברים דומים על הנוחות במהירויות נמוכות).

 

זה מראה לי שוב, שרכב צריך לבדוק על פני תקופה ממושכת והסיבוב הקצר שעושים לפני רכישת רכב אינו מספיק.

 

לא מצאתי גם כפתור אוטו הולד? האם יכול להיות שאין כפתור כזה בפיז׳ו עם כל האבזור שיש ברכב?

 

את בקרת השיוט הצלחתי להפעיל בעקבות ההוראות שקיבלתי כאן, מאד נוח לשימוש המוט הנוסף הזה, יותר מהכפתורים על ההגה לדעתי.

 

בקרת השיוט האדפטיבית עבדה טוב מאד בקטעים שהשתמשתי בה.

 

לא הצלחתי למצוא איך מפעילים את בקרת הסטייה מנתיב?

 

יש הרבה אפשרויות תצוגה של לוח המחוונים שמוסיפות ופונקציות הגדרות שונות ונוחות במערכת המולטימדיה.

 

התרשמתי שקוטר הסיבוב של הרכב מאד קטן שזה נוח מאד בסיבובי פרסה.

 

דרך אגב, אכן כשמצלמת החניה עובדת, לחיצה על לחצן חץ בצד שמאל למעלה, מחזירה את התצוגה למסך המזגן.

 

טוב אני ממשיך במבחן ארוך הטווח :)

 

(אייל מצטער שהשתלטתי על השרשור שלך, אתה מוזמן להמשיך :wink:)

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש שם מנוע פיורטק 1.2 עם 3 צילינדרים. זה למה הרעש.

את האוטו הולד מפעילים מהמולטימדיה אם אני לא טועה. ואם אין שם, אז הוא עובד תמיד.

לגבי הבולמים, פיז'ו השתמשו בקורת פיתול מאחור. אין לי מושג למה, אולי רצו לחסוך כמה שקלים, אבל זה מה שגורם לאוטו לקפץ כמו עז.

בדוק שלחץ האויר לא עובר את ה 34. (או 2.3 BAR)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצאתי איך מפעילים את בקרת הסטייה מנתיב (אולי אין ברכב שלי? למרות שבקרת שיוט אדפטיבית יש) ולא את פונקציית ״אוטו הולד״ (והיא לא עובדת אוטומטית, אם לא לוחצים על דוושת הבלם כשהרכב עומד במקום הרכב מדרדר).

 

משהו אחר, כאשר אני לוחץ על כפתור p בתיבת ההילוכים (פרקינג) בלם היד החשמלי לא מופעל אוטומטית וצריך להפעיל אותו ידנית (בקורולה הוא מופעל אוטומטית, לא מצאתי אפשרות לשנות את ההגדרה הזאת?)

 

יש בפיז׳ו פונקציית חניה אוטומטית שזה משהו שרציתי לנסות כבר הרבה זמן. מישהו יודע האם בפיז׳ו הרכב רק מסובב את ההגה בעצמו או שהוא גם בולם את עצמו? התחלתי לנסות אבל בלמתי לבד בינתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצאתי איך מפעילים את בקרת הסטייה מנתיב (אולי אין ברכב שלי? למרות שבקרת שיוט אדפטיבית יש) ולא את פונקציית ״אוטו הולד״ (והיא לא עובדת אוטומטית, אם לא לוחצים על דוושת הבלם כשהרכב עומד במקום הרכב מדרדר).

תלחץ על הכפתור שמצוייר עליו רכב

משם תחפש בתפריטים.

asset.php?fid=506169&uid=107&d=1565161572

עריכה אחרונה על ידי ceyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורסם היום באתר וואלה רכב - המשומשות המבוקשות ביותר,

מנתונים שנאספו בשנתיים מרשתות הטרייד אין

הגדולות ביותר בישראל - אוטו דיל" ו-"טרייד מוביל".

 

בסגמט הגיפונים -

נמכרת הכי לאט מיצובישי אאוטלנדר (49 ימים בממוצע).

 

להלן קישור לכתבה -

 

https://cars.walla.co.il/item/3250428

 

כרגע אני בטלפון עם חבר שקנה אאוטלנדר קצת אחריי (בהמלצה שלי), מכר אותו עכשיו כשהוא בן 3 בדיוק, במחיר מחירון: 123,000.

 

כמה זמן מאז שהוא פרסם את המודעה ביד 2 ועד שהתקשרו אליו לסגור?

 

תחזיקו חזק, 7 דקות!!

 

הבנאדם הגיע עוד באותו יום לראות את הרכב, חתם על זכרון דברים, והופ הרכב נמכר...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרט קטן, מה הקילומטראז' של הרכב שנמכר תוך 7 דקות במחירון ומה רמת הגימור שלו?

 

אגב, הידיד שלי קיבל בטרייד אין כלמוביל על הדגם 5 מקומות עם 30 אלף קילומטרים 3000₪ מתחת למחירון המשוקלל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב את מערכת בקרת הסטייה מנתיב הצלחתי להפעיל, העניין הוא שהיא מתקנת את ההיגוי רק כאשר הרכב סוטה ומגיע לשול הימני או השמאלי והיא אינה שומרת את הרכב במרכז הנתיב.

 

דבר שני בקרת השיוט האדפטיבית בולמת עד מהירות אפס אבל לא מזנקת מעצירה, ואז זה אומר שכל עוד שהרכב לפניך ממשיך לנסוע באיטיות מערכת בקרת השיוט ממשיכה לפעול, אבל אם הרכב לפניך עצר לחלוטין, מערכת בקרת השיוט מפסיקה לפעול וצריך ללחוץ על דוושת התאוצה כרגיל כדי להאיץ את הרב ורק ב- 30 קמ״ש ניתן להפעיל אותה שוב, דבר שגם לא ניתן לביצוע בפקק שהמהירות בו נמוכה יותר.

 

חבל החסרונות הנ״ל פוגעים באפשרות לנהוג בנהיגה חצי אוטונומית שמוסיפה מאד לנוחות.

 

כמו כן אין פונקציה של אוטו הולד, ובפקקים וברמזורים אתה צריך להישאר עם הרגל לחוצה על דוושת הבלם. מעייף ולא נוח.

 

נסעתי היום מצרפת לשוויץ, נסיעה של כשעתיים וחצי, כאשר משהו כמו שעה וחצי בפקק אחד ארוך. הרגשתי טוב מאד את החסרונות הנ״ל.

 

פיג׳ו צריכים לבצע עדכון של מפרט הרכב החסר, בשבילי חסרונות כאלו פוסלים רכב, אבל אם הייתי לקוח פוטנציאלי שמחפש רכב ל- 3 ילדים ומעלה, הייתי אולי מתפשר ובוחר בו כי לא נראה לי שיש רכבים אחרים יתר טובים בקטגוריה הזאת מהפיז׳ו (לאו דווקא בהקשר של המפרט הזה, אלא במכלול הכולל).

 

גיליתי היום חוסר בכך כשהמיזוג מופעל על ידי מסך המולטימדיה, חיברנו את האייפון של אישתי למולטימדיה כדי להשתמש בוייז במסך המולטידמיה, אבל אז נוכחנו שכדי לשנות פונקציות במיזוג יש צורך לצאת כל פעם ממסך הניווט למסך המזגן על ידי לחיצה על לחצני קיצור הדרך. התפעול בסדר אבל בזמן שאתה נמצא במסך של המיזוג אתה לא רואה את מסך הניווט ואתה יכול לפספס פניה בדרך.

 

למרות הכל כאמור הרכב מהנה מאד, כיף להיות בתוכו וכיף לנהוג בו, כאמור המנוע הקטן בשילוב עם הגיר ממש מפתיעים, עובדים בצורה מאד יפה, אופי הפעולה דומה ממש לדיזל, כוח זמין מאד שמתקבל בסל״ד נמוך, הילוכים קצרים, שמאפשרים נסיעה מאד נינוחה וזורמת גם בעליות קשות מאד. הרגשה של מנוע גדול בהרבה. כאשר מנסים למצות את מעטפת הביצועים (למשל בעקיפות) מגלים שהביצועים רק ממוצעים.

 

גם רעש הדיזל של המנוע שציינתי בא לידי ביטוי בעיקר בעליות והתרגלתי אליו, ובמצבים אחרים הוא בסך הכל שקט בייחוד שיש רעש רקע מהמשפחה :-). אבל מי שנוסע לבד ברכב ורגיש לרעשים צריך לבדוק את הפרמטר הזה בכל מצבי הנסיעה (ברכבים אחרים בו המנוע מוצע למשל ה- 3008, בישראל המנוע הזה לא מוצע ב- 5008)

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפקקים אתה פשוט יכול ללחוץ על בלם החניה שנכבה ישר בלחיצה על הגז.

לחיצה ב3 אצבעות על המסך תביא אותך לקיצורי דרך מה שנותן במהירות להגיע למיזוג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע אני בטלפון עם חבר שקנה אאוטלנדר קצת אחריי (בהמלצה שלי), מכר אותו עכשיו כשהוא בן 3 בדיוק, במחיר מחירון: 123,000.

 

כמה זמן מאז שהוא פרסם את המודעה ביד 2 ועד שהתקשרו אליו לסגור?

 

תחזיקו חזק, 7 דקות!!

 

הבנאדם הגיע עוד באותו יום לראות את הרכב, חתם על זכרון דברים, והופ הרכב נמכר...

 

 

כל הכבוד לכם שעדיין נשארתם בחברות טובה למרות המלצתך.

מעניין שחברך מיהר להיפטר מאאוטלנדר לאחר תקופה קצרה.

 

בכדי לשמור על החברות הטובה אני מקווה שחברך הטוב

לא ישמע להצעתך ברכישת הרכב הבא.

למרות שנראה שכונתך לפני שלש שנים הייתה כוונה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרט קטן, מה הקילומטראז' של הרכב שנמכר תוך 7 דקות במחירון ומה רמת הגימור שלו?

 

אגב, הידיד שלי קיבל בטרייד אין כלמוביל על הדגם 5 מקומות עם 30 אלף קילומטרים 3000₪ מתחת למחירון המשוקלל.

 

54,000 קילומטר, גימור פרימיום. 7 מקומות.

 

אמר שדרש "מחירון יבש", כי מחירון משוקלל לא נותנים היום. לא התעמקתי יותר מדי בפרטים האלה, מה שהדהים אותי זה הניגוד המוחלט בין מה שנאמר בכתבה לבין המציאות בפועל.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד לכם שעדיין נשארתם בחברות טובה למרות המלצתך.

מעניין שחברך מיהר להיפטר מאאוטלנדר לאחר תקופה קצרה.

 

בכדי לשמור על החברות הטובה אני מקווה שחברך הטוב

לא ישמע להצעתך ברכישת הרכב הבא.

למרות שנראה שכונתך לפני שלש שנים הייתה כוונה טובה.

 

לא רק שנשארנו חברים, בעצם הפכנו לחברים בגלל הרכב... הוא היה מאוד מרוצה.

 

אפרופו המלצות, שמע קטע מצחיק. שאלתי אותו מה הרכב הבא שלו, אמר שעוד לא קנה ולא יודע. אני זוכר שהוא התלהב מהקודיאק. אז אמרתי לו שאולי יבדוק את הפג'ו 5008, כי בדיוק קראתי עליו המלצות, והוא גם נראה טוב.

 

התגובה שלו היתה "נראה לך? זה רכב מכוער לגמרי, האאוטלנדר החדש נראה הרבה יותר טוב, והכניסו בו גם המון שיפורים".. הייתי בהלם, כי הייתי בטוח שהוא מעוניין לנסות משהו אחר. גם אחרי הכל הייתי מושפע מהדעות של החברים כאן, ולא חשבתי שהפג'ו כזה מכוער מול האאוטלנדר. חשבתי שאני עוף מוזר שאוהב את העיצוב של מרכבת האלים שלי... (חוץ מזה שמבחינת עיצוב פנים, הפג'ו באמת הרבה יותר יפה).

 

בקיצור, אז אני המלצתי על פג'ו, והוא בכלל חושב לשדרג לאאוטלנדר חדש, רק הוא עדיין לא סגור על עצמו והבטיח לעדכן.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חייב לבקש מהחבר שלך להרשם לפורום, נשמח לקרוא כל מה שהוא כותב. כמו כן מסקרן יהיה להכיר חברים אחרים שלך, גם אם הם דמיוניים משהו.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1713 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...