Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I20 , מנוע 1400 , שנת 2013 , 40 אלף עדכון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההפרש הכספי זניח כשמדובר במקורי מול OEM, ואז למעשה מדובר בחלק שתואם את דרישות היצרן. חלק חליפי כבר עולה פחות, ומיוצר ללא פיקוח כלשהו. OEM זה מספיק טוב, אבל תחליפי זה כבר קמצנות מיותרת.

פורסם

למה פילטר אוויר חליפי ? מקורי עולה עד 100 ש״ח ביונדאי. חבל.

צמיגים איכותיים אבל רפידות וצלחות סיניות ? למה ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
מה לא תודה?

אם הם מסננים לפי אותו תקן ובאותה דרגה.

הם לא. זה שזה נכנס לאותו ריבוע (או עיגול) לא אומר שזה מסנן אותו הדבר.

וזה לפני שדיברנו על פילטרים סיניים או טורקים שהתפוררו פנימה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
הם לא. זה שזה נכנס לאותו ריבוע (או עיגול) לא אומר שזה מסנן אותו הדבר.

וזה לפני שדיברנו על פילטרים סיניים או טורקים שהתפוררו פנימה.

 

אתה מתעלם לגמרי ממה שרשמתי.

אז אין לי מושג למה התכוונת אם בכלל התכוונת למשהו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לא דובר כאן על איסה סוג חליפי, אבל בדרך כלל מה שיש בארץ זה זבל. כך שעד שפותח שרשור לא יציין איזו חברה נקנתה, אין טעם לדיון.

פורסם
הם לא. זה שזה נכנס לאותו ריבוע (או עיגול) לא אומר שזה מסנן אותו הדבר.

וזה לפני שדיברנו על פילטרים סיניים או טורקים שהתפוררו פנימה.

 

כדי להגיד הינה דפקתי את המערכת.

פורסם (נערך)
היי התפוח הגה בא בנפרד (החיצוני) , ולגבי שמן גיר , חשבתי על זה הרבה זמן , יש את הוויכוח הידוע האם להחליף או לא , עדיין לא החלטתי אם כן, מפחד.

 

 

אצלי החלפתי את התפוחים וזה מגיע כל המשולש. אולי אצלך שינו את זה למרות שקשה לי להאמין.

בדקתי מול כמה מקומות בניהם חבר טוב של המשפחה שיש לו חנות חלקי חילוף.

 

לגביי שמן גיר- אם היצרן אומר, למה לא להחליף? הרי אתה אמרת שהחברות עושות להם לוח טיפולים משל עצמם.

פלגים, שמן גיר, נוזל בלמים, קירור....

 

אז אי אפשר להגיד שהעלויות אחזקה נמוכות אם לא קיימת את מה שהיצרן אומר. מחילה.

 

אני הייתי בעלים של יונדאי כזו במשך 6 שנים ו 150 אלף ק"מ עד שלאוטו היום 240 אלף ק"מ וסיים את חייו אבל תמיד הקפדתי להחליף שמן גיר והמנוע והגיר עבדו חלק לחלוטין עד הרגע האחרון של הרכב.

 

להלן סקירה שלי כולל תקלות:

 

https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/3253/%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%A1%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D---6-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i20

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
אצלי החלפתי את התפוחים וזה מגיע כל המשולש. אולי אצלך שינו את זה למרות שקשה לי להאמין.

בדקתי מול כמה מקומות בניהם חבר טוב של המשפחה שיש לו חנות חלקי חילוף.

 

 

לא שינו, פשוט אתה מדבר על תפוח משולש והוא על תפוח הגה, אלו שני דברים שונים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...