Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רגע אני יכול להיות אחד המרשלים ? אם כן אני רוצה להיות המרשל של הבת/האישה של צביקה פיק.

Dead but dreaming

פורסם
רגע אני יכול להיות אחד המרשלים ? אם כן אני רוצה להיות המרשל של הבת/האישה של צביקה פיק.

מצטער...אתה לא יכול להיות מרשל בזמן שתקח אחת מהן הצידה לתת לה "ניקוד" האחרות "ירכבו" לשקיעה......

פורסם

THE RICH BITCH RACE

 

 

תוכנית מציאות חדשה לנשים העשירות והמשועממות.

 

10 נשים שיצוידו בג'יפים יוקרתיים במחיר של 500,000 שקל כל אחד.

נראה לי שאתה זה שעומד מאחורי הבת-XXX שעשתה לי פרומו לתוכנית שלך לפני 3 ימים ושלחה אותי לעשות מוטוקרוס על אי תנועה עם זאביק (במהלך האקט זאביק אמר שהוא מנתק איתי את היחסים אבל החזקתי אותו חזק בין הרגליים אז הוא ביקש מנוי לזמן הוורוד ואמר לי שאם כבר אז עד הסוף).

כדי להסתיר את תוכניותך היא החליפה את הגיפ ב- BMW סידרה 5 (הגי'פ היה בתיקון על העמוד). הבעל הבן XXX שלה יצא מהאוטו והבטיח עוד לפוצץ לי את הצורה למרוח לי את הפנים וכו'.

בברכת חיים ארוכים (ולא בריאים) לשניהם והשהכסף שלהם יממן תרופות להם ולילדים שלהם.

Machines need love too - Terminator I

×
×
  • תוכן חדש...