Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסה שוב את מזלי, אולי מכאן תגיע הישועה?

יש לי שברולט ספארק 2011 עם כמעט 80K על השעון.

מאז אוקטובר 2018, ישנו רעש שנדמה כאילו אני טס במסוק מאולתר,

רעש כמו של להבי מסוק שמסתובבים בעוצמה בנסיעה במהירות של 60 קמ"ש וצפונה.

הרכב תקין ונוסע נהדר למעט הרעש המעצבן. זה רעש שלא היה קיים בעבר!

חשבתי בתחילה שזה בגלל שהצמיגים החדשים אינם מאוזנים כראוי (נקנו באוקטובר 18) ואכן

כשחזרתי לפנצריה בעל המקום גילה כי הם לא מאוזנים כלל ואיזן שוב. הדבר שיכך מעט את הרעש

אך לאחרונה הוא התחזק עוד יותר ופשוט נהיה בלתי נסבל אפילו לי (שומע רק באוזן אחת :-D)

הרכב נבדק שיטחית במוסך ולא נמצא כלום,

רעיונות למישהו?

הכיוון היחיד שנשאר לי זה להחליף שוב צמיגים ולקוות שזה מהם כיוון שהכל התחיל עם החלפת הצמיגים.

הצמיגים הם של קונטיננטל קונטי 2.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

קצת קשה להבין באיזה רעש מדובר.

האם הרעש מופיע רק בזמן נסיעה או גם כשהרכב עומד?

איזה צמיגים התקנת? אם הבנתי נכון הרעש הופיע מייד לאחר התקנתם אז זה כיוון.

 

במידה ואכן הרעש הופיע מייד לאחר התקנת הצמיגים האלו והרעש קיים רק בנסיעה בדגש על נסיעה מהירה יתכן בהחלט שהצמיגים הם מקור הרעש בעיקר עם מדובר באיזשהו מותג סיני עלום שם.

נתקלתי בעבר בזוג צמיגים סינים שנקראו IRON MAN (לא צוחק) והרעישו בעוצמה בלתי רגילה למרות שהיה להם בשר ולא היו יבשים - בהחלט אפשר לתאר רעש שכזה כרעש מסוקים.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

סתם שאלה בשביל להבין אם מדובר ברעש מהמנוע או רעש שקורה בזמן תנועה.

 

כשאתה עומד בהילוך סרק ולוחץ על הגז (מעלה טורים) - האם הרעש הזה קיים?

 

הרעש הזה רציף כל עוד אתה בתזוזה? במידה ולא קורה בעמידה אז אתה מבחין ברעש ממהירות מסויימת?

תוודא רק שהחלונות האחוריים ברכב סגורים - זה נוטה להוציא רעש מאוד מסויים שיכול להשמע כ"פרופלור".

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הצמיגים שקניתי הם של קונטיננטל קונטי 2 (לא קונה סינים) מצמיגיה ידועה בפ"ת.

הרעש קורה רק כשהרכב נוסע, במהירות של 60 קמ"ש וצפונה, לא בעמידה. לגבי סרק - אבדוק את העניין בהקדם ואחזור לדווח.

החלונות כמובן שסגורים עד הסוף, מכיר את הרעש שנוצר כשהם פתוחים, זה באמת משהו דומה. החלונות זה הדבר הראשון שבדקתי בזמנו.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם
הצמיגים שקניתי הם של קונטיננטל קונטי 2 (לא קונה סינים) מצמיגיה ידועה בפ"ת.

הרעש קורה רק כשהרכב נוסע, במהירות של 60 קמ"ש וצפונה, לא בעמידה. לגבי סרק - אבדוק את העניין בהקדם ואחזור לדווח.

החלונות כמובן שסגורים עד הסוף, מכיר את הרעש שנוצר כשהם פתוחים, זה באמת משהו דומה. החלונות זה הדבר הראשון שבדקתי בזמנו.

 

 

אולי מיסבים בגלגלים ?

פורסם

לגבי רעש של פרופלור.

הורדת את דגלי "יום העצמאות" מהרכב?:lol:

 

עכשיו ברצינות.

יצא לי לנהוג עם כמה רכבי ליסינג ממגרשי המכירות, ובדיוק כזה רעש שמעתי בפנים.

{היו דגלים שהתנוססו בצידי הדלתות, ועל הגג}

תנסה לעלות למחשב את הרעש המדובר.

פורסם

חברה די נו עם דגלים וחלונות פתוחים, אני לא מטומטם.

אני מעלה סרטון של הרעש:

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן חברים,

בסוף אל לובו צדק. הרעש נבע ממיסב שבור בגלגל קידמי שמאלי.

מוזר שמיסב הולך לאחר 80K בלבד.

הרכב נוסע חלק ואינו מרעיש יותר.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...