Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, אחרי שחפרתי בנוגע לאיך לא לקבל דוחות באיטליה - הנה מגיעה החפירה הבאה :)

בעיקרון יש 5 קבוצות שאני מתלבט בינהין,השכרה במינכן, מסודר לפי מחיר, הבדל של 100₪ בין כל אחד לשני, לא קריטי.

1. Audi A5 2.0/BMW 420

2. Audi A6 3.0/MERCEDES E350/BMW 530

3. BMW 430/435

4. Bmw 4er cabrio/Mercedes C Class Cabrio

5. BMW m140/Mercedes A35

אנחנו זוג צעיר שצריכים להעמיס בהלוך ובחזור בלבד 2 מזוודות גדולות (אם נבחר את קבוצה 4 אז במקום אחת המזוודות נקח איזה תיק גדול או משהו ונשים בבגאז׳ עם גג סגור ובנוסף מזוודה במושב האחורי).

יתרונות חסרונות לכל קבוצה מבחנתי:

1. יתרון - הקבוצה הכי זולה, אולי לא ״צריך״ יותר? חסרון - נוחות נסיעה.

2. יתרון - המכוניות הכי נוחות מכל הקבוצות, הכי טכנולוגיות. חסרון - גדולות יחסית. רוצה שיהיה לי סבבה לנהוג בכבישים צרים. ביומיום אני נוהג על מיני אבל נהגתי על C Class בצ׳כיה וגרמניה והיה לי בסדר. כאן מדובר על הרבה נסיעות ארוכות בהרים.

3. יתרון - גם ספורטיבי וגם פרקטי. חסרון - פחות נוחות ממה שראיתי.

4. יתרון - ספורטיבי עם גג נפתח, עוד לא חוויתי נהיגה עם גג נפתח - בטח שלא עם נופים כמו בצפון איטליה. חסרון - תא מטען קטן מאד, הגג נפתח יכול להעיף כל הנסיעה את השיער של הגברת שיושבת לצידי ולכן הוא יהיה סגור ואז עדיף את קבוצה 3. הגג מקטין את התא מטען למרות שנראה לי נסתדר עם המושב אחורי.

5. יתרון - ספורטיביות, המרצדס טכנולוגית בטירוף, קטנות, נראה לי יחסית יהיו נוחות לנסיעה רגועה גם. חסרון - אין (לפחות לא באינטרנט) אפשרות לביטוח שמבטל השתתפות עצמית, רק מקטין ל1500€ אבל אפשר לעשות ביטוח כיסוי השתתפות עצמית בביטוח הרגיל שעושים בנסיעה לחו״ל. הכי יקרות. הב.מ.וו נראה לי קיצונית מידי בשבילי? לא נסעתי בחיים על הנעה אז על אוטו קטן עם 340 כ״ס נשמע לי יותר מידי אלים.

עריכה אחרונה על ידי AsafRS
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שכרתי את ה420 לפני שנתיים.

רכב בסדר גמור,אם אתה מחפש רכב חזק הוא יאכזב.

ה430/435 לדעתי הבחירה הנכונה כפשרה בין נוחות וביצועים.

 

קבריולט עניין של טעם,יש סיכוי שתקבל מנוע חלש כי מתחייבים לך על התצורה ולא המנוע.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איפה בדיוק אתה מתכנן לעבור באיטליה?

 

אם יש לך במסלול כניסה לעיירות/כפרים עתיקים בחר את הרכב הצר ביותר.

 

בסיציליה לדוגמא היו מקומות שפיג'ו 2008 שזה 1.76 אחרי קיפול המראות בקושי עבר ופינות הבתים היו צבועות בכל גווני הקשת של המכוניות שהשתפשפו בהם.

 

אם אתה רק מחוץ לעיר או בערים גדולות זה לא שיקול.

פורסם
איפה בדיוק אתה מתכנן לעבור באיטליה?

 

אם יש לך במסלול כניסה לעיירות/כפרים עתיקים בחר את הרכב הצר ביותר.

 

בסיציליה לדוגמא היו מקומות שפיג'ו 2008 שזה 1.76 אחרי קיפול המראות בקושי עבר ופינות הבתים היו צבועות בכל גווני הקשת של המכוניות שהשתפשפו בהם.

 

אם אתה רק מחוץ לעיר או בערים גדולות זה לא שיקול.

 

בדולומיטים, צפון איטליה. אבל איפה שנמצאים המקומות לינה זה נחשב מה שאתה מגדיר עיירות?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בהחלט. הייתי שם לפני כמה חודשים עם פיאט טיפו. צריך להעלות כאן בהזדמנות תמונה של מסך ה gps....

 

לענייננו, המצב שם טוב מאשר בסיציליה אבל עדין תשתדל לא להגזים ברוחב הרכב.

פורסם
בדולומיטים, צפון איטליה. אבל איפה שנמצאים המקומות לינה זה נחשב מה שאתה מגדיר עיירות?
חזרתי מטיול באיטליה בדיוק באיזורים האלה (הגעתי עד קורטינה וצפונה בכל הפאסים השונים), שלצערי דחפו פיאט 500L מגושמת - לא נתקלתי באף בעיה תחבורתית ובחוסר יכולת לנסוע גם בעיירות הקטנות ביותר.

 

ממליץ בחום לנסוע בכל הפאסים השונים.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

פורסם
חזרתי מטיול באיטליה בדיוק באיזורים האלה (הגעתי עד קורטינה וצפונה בכל הפאסים השונים), שלצערי דחפו פיאט 500L מגושמת - לא נתקלתי באף בעיה תחבורתית ובחוסר יכולת לנסוע גם בעיירות הקטנות ביותר.

 

ממליץ בחום לנסוע בכל הפאסים השונים.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

 

סטלביו 3 שעות מהמקום שאנחנו ישנים בו. שווה את הנסיעה?

פורסם
סטלביו 3 שעות מהמקום שאנחנו ישנים בו. שווה את הנסיעה?
למען האמת לא הגעתי לסטלביו בטיול הזה ספציפית, אבל לפני כמה שנים טובות (כשלא נגעתי בעצמי) היינו שם.

אחד הפאסים המרשימים והמעשירים לנהיגה - להגיד לך ששוה את ה3 שעות נסיעה? תלוי איזה סוג טיול אתה עושה..

אני הייתי עם בת הזוג ולאור זאת לא הגענו למקומות מעצם היותם מהנים לנהיגה, אלא אך ורק אם היו בדרך בצורה כזו או אחרת.

 

בכל מקרה אני הייתי בחלק המזרחי יותר, מצרף תמונה מהמפה - אם אתה מגיע לאיזור נרחיב בפרטי יש לי המלצות למקומות היסטריים.

75466cec46779f1dc69c4a858ce60765.jpg

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

פורסם

מניח שהכל מ Sixt, לפי הרכבים.

כמובן שבמקומך הייתי לוקח את ה A35 שהיא הנעה כפולה.

שים לב שאתה לא יכול לבחור בוודאות בין ה A35 ל M140.

עוד שים לב שאתה מוגבל ל 250 ק"מ ביום (שזה פשוט לא מספיק לטיול שאתה מתכנן).

אופציה נוספת - ביורופקאר יש לך C43AMG עם 300 ק"מ ביום בערך באותו מחיר.

 

לגבי המעבר הרים ששאלת אותי לגביו בדיון האחר (היה לי typo שם), כאן.

 

עוד יכול להמליץ לך את החברה הבאה, מבית AIG לביטוח ביטול השתתפות עצמית, יש לה ביקורות מדהימות ברשת כולל אינסוף אנשים שמעידים שאשכרה תבעו את הכסף וקיבלו בקלות רבה: https://www.direct-carexcess.co.uk/

פורסם (נערך)
מניח שהכל מ Sixt, לפי הרכבים.

כמובן שבמקומך הייתי לוקח את ה A35 שהיא הנעה כפולה.

שים לב שאתה לא יכול לבחור בוודאות בין ה A35 ל M140.

עוד שים לב שאתה מוגבל ל 250 ק"מ ביום (שזה פשוט לא מספיק לטיול שאתה מתכנן).

אופציה נוספת - ביורופקאר יש לך C43AMG עם 300 ק"מ ביום בערך באותו מחיר.

 

לגבי המעבר הרים ששאלת אותי לגביו בדיון האחר (היה לי typo שם), כאן.

 

עוד יכול להמליץ לך את החברה הבאה, מבית AIG לביטוח ביטול השתתפות עצמית, יש לה ביקורות מדהימות ברשת כולל אינסוף אנשים שמעידים שאשכרה תבעו את הכסף וקיבלו בקלות רבה: https://www.direct-carexcess.co.uk/

 

תודה!

אז ככה, בסיקסט זה 300 ליום. ואני הולך להיות בדולומיטים 3 ימים ומשכיר ל4. ככה שיהיה לי 1200 ק"מ ל3 ימים. מתוכם 600 ק"מ הנסיעה הלוך חזור למינכן. אם אני לוקח את הקבוצה של סדרה 5 אז זה ק"מ לא מוגבל ואז אני יכול לקחת ל3 ימים אבל עדיין הייתי מעדיף את הרכב לעוד יום במינכן (לצאת מהעיר שם אולי.. לא יודע לאן).

מה שכן - בA35\m140 כל ק"מ עודף זה 2.8 שקל ובסדרה 4 זה 1.4. זה די משמעותי...

בדקתי ביורופקאר - בתאריכים שלי ומאיפה שאני רוצה לקחת אין C43 וראיתי את הC קבריו עולה יותר יקר מסיקסט. מפתה אותי שם הTTS אבל זה כבר עוד המון כסף... אז אוותר הפעם :)

עריכה אחרונה על ידי AsafRS
פורסם
היי, אחרי שחפרתי בנוגע לאיך לא לקבל דוחות באיטליה - הנה מגיעה החפירה הבאה :)

בעיקרון יש 5 קבוצות שאני מתלבט בינהין,השכרה במינכן, מסודר לפי מחיר, הבדל של 100₪ בין כל אחד לשני, לא קריטי.

1. Audi A5 2.0/BMW 420

2. Audi A6 3.0/MERCEDES E350/BMW 530

3. BMW 430/435

4. Bmw 4er cabrio/Mercedes C Class Cabrio

5. BMW m140/Mercedes A35

אנחנו זוג צעיר שצריכים להעמיס בהלוך ובחזור בלבד 2 מזוודות גדולות (אם נבחר את קבוצה 4 אז במקום אחת המזוודות נקח איזה תיק גדול או משהו ונשים בבגאז׳ עם גג סגור ובנוסף מזוודה במושב האחורי).

יתרונות חסרונות לכל קבוצה מבחנתי:

1. יתרון - הקבוצה הכי זולה, אולי לא ״צריך״ יותר? חסרון - נוחות נסיעה.

2. יתרון - המכוניות הכי נוחות מכל הקבוצות, הכי טכנולוגיות. חסרון - גדולות יחסית. רוצה שיהיה לי סבבה לנהוג בכבישים צרים. ביומיום אני נוהג על מיני אבל נהגתי על C Class בצ׳כיה וגרמניה והיה לי בסדר. כאן מדובר על הרבה נסיעות ארוכות בהרים.

3. יתרון - גם ספורטיבי וגם פרקטי. חסרון - פחות נוחות ממה שראיתי.

4. יתרון - ספורטיבי עם גג נפתח, עוד לא חוויתי נהיגה עם גג נפתח - בטח שלא עם נופים כמו בצפון איטליה. חסרון - תא מטען קטן מאד, הגג נפתח יכול להעיף כל הנסיעה את השיער של הגברת שיושבת לצידי ולכן הוא יהיה סגור ואז עדיף את קבוצה 3. הגג מקטין את התא מטען למרות שנראה לי נסתדר עם המושב אחורי.

5. יתרון - ספורטיביות, המרצדס טכנולוגית בטירוף, קטנות, נראה לי יחסית יהיו נוחות לנסיעה רגועה גם. חסרון - אין (לפחות לא באינטרנט) אפשרות לביטוח שמבטל השתתפות עצמית, רק מקטין ל1500€ אבל אפשר לעשות ביטוח כיסוי השתתפות עצמית בביטוח הרגיל שעושים בנסיעה לחו״ל. הכי יקרות. הב.מ.וו נראה לי קיצונית מידי בשבילי? לא נסעתי בחיים על הנעה אז על אוטו קטן עם 340 כ״ס נשמע לי יותר מידי אלים.

 

אם בת הזוג בקטע של תאוצות ואתה חובב גז גדול, אז M140\A35 יהיו מעניינות למדי, למרות שבטיול ארוך אתה תתרגל לחוויה אבל החסרונות (לא כאלו רבים; בעיקר הגודל) קצת יפריעו יותר. אין לך מה לחשוש מהנעה אחורית חזקה, בקרות האחיזה מצויינות והסיכוי שתוכל לגרום לנזק, בשימוש אחראי, הוא קטן.

יש כאן שאלה של תוואי, אם אתה הולך לעשות קילומטרים רבים באוטוסטרדות, אתה תהנה יותר עם מכונית סאלון. אם אתה לוקח את הטיול לכבישים הרריים במכוון, אז הפוך.

בהתאם לעונה, לאיזור ולמזג האוויר, הייתי דווקא הולך לכיוון של הקבריו (בהנחה שאתה יכול לקבל אותן עם מנועים טובים, נניח 425 ומעלה), כי זו החוויה המרתקת ביותר ולא צריכה התנהגות בלתי סוציאלית בשביל למצות. בכל מקרה, גם ל140 והA35 יהיה קשה להכניס שתי מזוודות גדולות לבגאז'. ההצעה שלך להגיע עם איזשהו תיק גדול וגמיש מאוד פרקטית, זה עדיף על מזוודה למעט אם אתה בטוח שתוכל להכניס את המזוודות לבגאז'.

 

כפי שנאמר כאן, פשרה טובה בין כל המשתנים תהיה 430\440. הן יהיו נוחות להפליא, אין לך מה לדאוג.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

עדכון:

כרגע הורדתי מהאופציות את קבוצות 1 ו-2 (הקופה ה"חלשות" והסלון).

הזמנתי עם אופציה לביטול חינם (ותשלום במקום) את הM140/A35. אם הייתי יכול להבטיח שזה יהיה A35 הייתי סוגר. אמרו לי בSIXT שאני יכול לבקש העדפה וזה יגדיל את הסיכויים. אם זה A35 או סדרה 4 אני מעדיף A35. אם זה M140 או סדרה 4 אני מעדיף את הסדרה 4. גג נפתח או לא.. לא יודע עדיין לא החלטתי אם זה יתרון או חסרון - במיוחד לגבי המנוע, שלא אקבל מנוע חלש שיבאס אותי. יש יתרון לסדרה 4 שהוא ביטול השתתפות עצמית. לM140\A35 אני צריך להזמין בנפרד ביטוח כיסוי השתתפות עצמית (אצטרך לשלם ולקוות שיחזירו לי).

לגבי מה שMORNINGSTAR הציע (direct car excess) - אני לא עומד ב3 תנאים שלהם (רישיון אירופאי,אזרחות בריטית,ורכב שעושה 0-100 ביותר מ- 7.2S)

פורסם (נערך)

אני אחסוך לך את ההתלבטות.

 

קח פולקסוואגן גולף.

 

אם אתה שוכר מרצדס או משהו מקביל בגרמניה אחד מתנאי ההשכרה הוא איסור לעבור אתו לאיטליה (ולעוד שורת מדינות).

 

אז לפני שאתה מוציא הרבה כסף בדוק את תנאי ההשכרה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
אני אחסוך לך את ההתלבטות.

 

קח פולקסוואגן גולף.

 

אם אתה שוכר מרצדס או משהו מקביל בגרמניה אחד מתנאי ההשכרה הוא איסור לעבור אתו לאיטליה (ולעוד שורת מדינות).

 

אז לפני שאתה מוציא הרבה כסף בדוק את תנאי ההשכרה.

 

אולי היה פעם, כתוב:

Zone 1: Andorra, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Portugal, San Marino, Sweden, Switzerland, Spain and Vatican

 

Jaguar, Maserati, Land Rover and Porsche cars as well as all luxury cars may enter only in Zone 1 countries. Audi, BMW, Mercedes-Benz and Volkswagen cars up to group L*** are allowed to enter only in Zone 1 countries as well as Poland and the Czech Republic, while X*** cars are only allowed to enter in Zone 1 countries. Vehicles of all other brands may enter only in the zones 1 and 2.

עריכה אחרונה על ידי AsafRS

×
×
  • תוכן חדש...