Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר תקול - ניסאן ג'וק 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי ניסאן ג'וק 2012 מהחברה הגעתי ל 48000 ק"מ והגיר הלך

ברור לי שהגיר תקול וגם כל איש מקצוע שפניתי אליו ברגע שציינתי ניסאן ג'וק- גיר התגובה הייתה מיד "ברור, ידוע שיש להם בעיה בגיר"

נכנסתי לפורומים שונים בארץ ובחו"ל (בכל השפות התגובות הן אותן תגובות ) יש בעיה ידועה בגיר

 

מישהו מוכן להסביר לי בבקשה איך ייתכן שעד כה הם לא לקחו אחריות בצורה רשמית?

 

פניתי לניסאן והם מוכנים רק לתת הנחה (עדיין תשלום של 7000 ש"ח שאני לא מוכנה לשלם על גיר שגם להם ברור שהוא בעייתי)

 

קראתי גם את כל ההתכתבויות בנושא באתר, וגם את העצומה ראיתי

 

לפני שאני פונה הלאה, אני באמת מנסה להבין למה בכל פעם שזה קורה למישהו (גם ב 20K 25K ) זה פשוט הולך לפי שיטת המצליח ואין לקיחת אחריות.

פורסם

מה התופעות שאת מרגישה בגיר? הרכב חובר למחשב והוכח סופית שזה הגיר? אם אני זוכר לפני כמה זמן חיפשתי גיר כזה להרכיב למישהו ומצאתי כאלה גם ב 5000 שח. ולגבי לקיחת אחריות...אני כבר שבעתי מלהסביר ואת תמצתת את זה יפה מאוד...

×
×
  • תוכן חדש...