Jump to content

Rach

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Rach

  1. http://www.netcar.co.il/forum/forum.php?ix=186969 מסתבר שיש תביעה ייצוגית שמתנהלת בימים אלו....
  2. רכשתי ניסאן ג'וק 2012 מהחברה הגעתי ל 48000 ק"מ והגיר הלך ברור לי שהגיר תקול וגם כל איש מקצוע שפניתי אליו ברגע שציינתי ניסאן ג'וק- גיר התגובה הייתה מיד "ברור, ידוע שיש להם בעיה בגיר" נכנסתי לפורומים שונים בארץ ובחו"ל (בכל השפות התגובות הן אותן תגובות ) יש בעיה ידועה בגיר מישהו מוכן להסביר לי בבקשה איך ייתכן שעד כה הם לא לקחו אחריות בצורה רשמית? פניתי לניסאן והם מוכנים רק לתת הנחה (עדיין תשלום של 7000 ש"ח שאני לא מוכנה לשלם על גיר שגם להם ברור שהוא בעייתי) קראתי גם את כל ההתכתבויות בנושא באתר, וגם את העצומה ראיתי לפני שאני פונה הלאה, אני באמת מנסה להבין למה בכל פעם שזה קורה למישהו (גם ב 20K 25K ) זה פשוט הולך לפי שיטת המצליח ואין לקיחת אחריות.
  3. הדורות הבאים כבר כאן, ניסאן ג'וק 2012 עם 48000 ק"מ והגיר מת! מה קורה עם ניסאן? למה הם לא לוקחים אחריות כמו חברות אחרות על גיר שברור לכולם כולל להם שהוא בעייתי.
×
×
  • תוכן חדש...