Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא עדיף לקנות בזוקה עם הגברה פנימית חמודה..?

עדיף גם עדיף,

 

במיוחד אם אתה לא מחפש עוצמה אדירה זה יהיה מצויין בשבילך.

פורסם
יש פאנלים אם חיבור לסאב אני לא יודע איך זה נשמע

בכל מקרה, אני לא חושב שזה יתן מספיק ..

 

רועי

אני חושב שאתה טועה ומתכוון HU שיש להם שליטה על הסאב ולא הגברה.

פורסם
יש פאנלים אם חיבור לסאב אני לא יודע איך זה נשמע

בכל מקרה, אני לא חושב שזה יתן מספיק ..

 

רועי

גם אם יש פאנלים עם חיבור לסאב אין סיכוי בעולם שהסאב יורגש! (אם תיגע בו אולי תרגיש קצת רטט..)

בקיצור האופציה הזאת מיותרת לגמרי, חייב מגבר כדיי להפעיל סאב.

פורסם

יש כמה מכשירים של פיוניר שאפשר בעזרת שני ערוצים אחוריים של יציאת ה"היי"שיכולות לעמוד בהתנגדות של 2 אוהם ואפשרי לחבר בכמה דגמים......אתן כמה דוגמאות:רוב הדגמים משנת 1999-2001 כגון9250,8250,8950,7950,9050,8050,7050,6050,7350,6350,4350,DEH

דגמים משנת 2002:DVH-P7050

DEH-7450

8450

דגמים משנת 2004:DEH-P7650

5650

דגמים משנת 2005:DEH-P7750

6750

5750

בקיצור זה מה שמופיע ואולי יותר ואפשר בקיצור להפוך את היציאות האחוריות על מנת לדחוף סאב (אל תשאלו אותי אם זה דוחף.ממש לא ניסיתי)ואפשר להעזר בחיתוחים של תדרי הסאב.

יש אפשרות לחבר לשני אוהם(סאב 1 ) או ארבעה אוהם (2 סאבים)

**********************************************************

ההצעה שלי..........קנו מגבר טוב והוא יעשה את העבודה אין טעם לאמץ את המכשיר הוא לא יפיק וייתן לסאב לעשות את מה שהוא יכול לבצע בצורה טובה!

**********************************************************

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

×
×
  • תוכן חדש...