Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם,

אני מתבלט בין רכישת 2 הרכבים שבכותרת.

שאלתי היא:

1.מה ההבדלים הטכניים בין 2 הרכבים?

2.האם למישהו מהקוראים יש את הרכב הנ"ל ויכול לספר על מחלות באיזור ה100 אלף קילומטר?

3.למרות שמחיר רכישת סנדרו חדשה הינו ממש זול (64 אש"ח), האם הייתם ממליצים בכל"ז לקנות יד 2 מהשנתיים האחרונות בגלל שהשוק קטן וקיימת ירידת ערך דרסטית לרכב?

 

אופי הנסיעה שלי הינו 40% עירוני 60% בין עירוני עם נסיעות לרוב קצרות שמסתכמות בכ-12 עד 14 אלף קילומטר בשנה.

פורסם

סנדרו רגילה יד שנייה מהשנתיים האחרונות רוב הסיכויים שתהיה ידנית ועם ה1.2 האטמוספרי (לי יש כזו).

לדעתי חובה לבצע נסיעת מבחן על הגיר הרובוטי החד מצמדי מאחר והוא לא הכי נעים לשימוש, וזה מה שיש בסנדרו המחודשת ובסטפווי האוטומטיות.

פורסם

תודה רבה על התשובה. אתה מרוצה מהרכב?

האם ישנם תקלות או מחלות ילדות שנתקלת בהם ונדרשת לגשת למוסך בגללם?

פורסם

במידה ואתה מתכנן לרכוש סנדרו חדשה, ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן ולחוות את הגיר הרובוטי.

 

אחרי 2 דקות החזרתי את הרכב.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

לגבי הדאציה סטאפוואי:

מכיוון שהעדת ש60% מהנסועה שלך הולכת להיות בינעירונית הייתי שוקל לקחת רכב עם התנהגות בטוחה יותר וכן ציון ריסוק טוב יותר.

מבחנית התנהגות הרכב מציג תגובות לא צפויות ולא בטוחות בתמרון "התחמקות ממכשול".

 

 

הערוץ יוטיוב הזה בוחן מגוון אדיר של רכבים, והדאציה סטאפוואי הציג את אחת ההתנהגויות הפחות טובות שנאו. לגבי הסנדרו הרגילה המצב כנראה מעט יותר יציב אך כנראה עדין לא מדובר ברכב יציב.

פורסם

הבדלים

הסנדרו מגיעה רק עם גיר רובוטי, אתה חייב לעשות עליו נסיעת מבחן ולראות אם אתה יכול לחיות איתו בשלום.

אם כן, יופי, אם לא, תוותר.

בסטפוויי יש לך גם אפשרות לבחור בדיזל ידנית ובמשומשות גם טורבו בנזין ידנית.

 

לדעתי האישית, הקניה הטובה ביותר היא סטפוויי דיזל/ בנזין ידנית משומשת קלות, לאחר מתיחת הפנים של 2017.

 

אני עם סטפוויי 0.9 טורבו בנזין ידנית (אין היום כבר כזה דגם בהיצע) עם קרוב ל 70 אלף ק"מ ובינתיים באמינות מופתית.

 

 

לגבי הדאציה סטאפוואי:

מכיוון שהעדת ש60% מהנסועה שלך הולכת להיות בינעירונית הייתי שוקל לקחת רכב עם התנהגות בטוחה יותר וכן ציון ריסוק טוב יותר.

מבחנית התנהגות הרכב מציג תגובות לא צפויות ולא בטוחות בתמרון "התחמקות ממכשול".

 

 

הערוץ יוטיוב הזה בוחן מגוון אדיר של רכבים, והדאציה סטאפוואי הציג את אחת ההתנהגויות הפחות טובות שנאו. לגבי הסנדרו הרגילה המצב כנראה מעט יותר יציב אך כנראה עדין לא מדובר ברכב יציב.

 

במילה אחת...שטויות.

 

ובקצת יותר פרטים, התגובות של בהרכב בהפניית הגה חריפה, הם אומרים שנתקלו בהתנהגות זהה בניסן ג'וק , האם היית כותב את אותה הערה למי שפותח יעוץ לפני קניה לג'וק?

 

בתגובות של נהג שלא אידיוט בפאניקה הם השלימו את מבחן המוס ב 75 קמש, מהירות זהה ל C3, שים לב, C3 זה לא SUV מודבהה. האם היית כותב על ה C3 שהיא לא בטוחה?

 

הם מציינים ש 75 קמ"ש זה איטי משמעותית מהמהירות שקליאו ופיאסטה השלימו את המבחן הזה. צריך להיות גאון בשביל להבין ש SUV מוגבהה יהיה פחות יציב מרכב דומה נמוך?

 

הערכה שלי, ראית בסירטון שקישרת את ה 20 שניות הראשונות והחלטת מה שהחלטת.

אם רואים את מלוא הסירטון, ההתנהגות של הרכב דווקא מרשימה לסגמנט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה רבה על התשובה המפורטת. ברמת העיקרון רוב הסיכויים שאלך על הגיר הרובוטי, מכיוון שלבת זוגתי אין רישיון על ידני.

אני אקבע נסיעת מבחן בדאצ'יה וארגיש את הנסיעה עם הגיר הנ"ל (שמעתי הרבה הערות על זה).

פורסם

אני לא יודע להגיד איך הסנדרו הנמוכה (או הג'וק) על הכביש אבל ביליתי שנתיים וכמעט 40K על הסטפוויי בנזין ידנית והיא לא מכונית יציבה.

היא רכה ונהדרת בדרכי כורכר או כבישים משובשים של מדינות מתפתחות אבל סובלת מרכינות עמוקות בסיבובים, היגוי מומנט משמעותי, תת היגוי "מכובד" גם במהירויות נמוכות ותחושה כללית של חוסר חיבור לכביש במהירויות בינעירוניות. החלפתי אותה אחרי שקיבלתי ממנה כמה "כמעטים" לא רצוניים במקומות בלתי סבירים ודיסקסנו את זה כאן בעבר. היא מכונית לא בטוחה גם דינאמית וגם פאסיבית.

פורסם

אכן דיסקסנו רק שלא הסכמנו וניתן לראות בוודאות שאתה טועה, עפ"י הסירטון שצרפת.

 

מה שכן, היא רגישה לתנועות היגוי חדות ופתאומיות וגם אז, היא מגיבה אולי לא כ"כ טוב אבל לא מסוכנת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה,

למען האמת אני מאוד חובב את הערוץ המדובר ומשתדל לעקוב אחרי המבחנים פעם לתקופה. כדובר השפה אין לי קושי להבין את הנאמר בהם. אסביר לך מדוע הדברים רלוונטים. המבחן לא בודק איזה רכב יסיים ראשון מירוץ מכוניות אלא בודק איך הרכב יגיב כאשר אתה תצטרך לבצע היגוי חד ולא צפוי.

 

את החלק של התחמקות ממכשול הסרטונים מחלקים את המבחן ל3:

א. נסיון ראשוני לביצוע המבחן - המבחן הזה נותן אינדיקציה לא רעה להתנהגות הרכב מכיוון שאמנם מדובר בנהג מקצועי אך עדין לא מנוסה בריאקציות הספציפיות של הרכב ולכן עדין לא מבצע את הנגיעות הקטנות הרלוונטיות לרכב הזה ספציפית. בדומה, בחיים האמיתיים תקבל הזדמנות יחידה להתחמק ממכשול מסוים, ואצל מרבית הנהגים סיכום האירוע יסתיים כתלות ביכולות וסלחנות הרכב.

 

ב. נסיון הכי מוצלח - הנהג מבצע את המבחן פעמים רבות עד שמצליח להשיג תוצאה מירבית. דבר זה רלוונטי בחשיבות פחותה מהסיבה שהדיון שלנו עוסק בתקרית ארעית.

אם כבר לנסות לקחת משהו זה רק לראות את ריאקציות הרכב במבחן. המהירות עצמה מספרת רק קמצוץ מהסיפור.

 

ג. מה קורה במהירות גבוהה במעט מהמהירות המוצלחת ביותר - נותן חיווי לסלחנות ולצפיות התגובה של הרכב כאשר חורגים מיכולותיו.

 

בכל אופן התגובות שהרכב הציג אינן צפויות ואינן נחשבות לבטוחות. אמנם לא מדובר במבחן הכי גרוע שראיתי בערוץ, אבל הוא בהחלט נמצא נמוך ברשימה.

מקווה שלא תצטרך לבדוק תמרונים כאלה בעצמך, ואם כן מקווה שהרכב יתנהג בצורה צפויה יותר.

פורסם

למכונית יש שטח מת במרכז ההגה שמכסה את כל הטריטוריה בין סאטו מארה לקונסטנצה. צריך מאוד להתכוון בשביל לגרום לה לשינויי כיוון חדים.

פותח השרשור יקבע נסיעת מבחן ויבדוק אם היא מתאימה לו. כרגע הוא מודע לדברים שהוא צריך לשים אליהם לב וזה כל מה שחשוב.

×
×
  • תוכן חדש...