Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אז הגיע הזמן להחליף צמיגים לרכב.

המידה היא 205/15516R 91V.

קראתי המון המלצות על ה-Goodyear EfficientGrip Performance, הבעיה היא שלא מצאתי אותם במלאי באף מקום ב-91V, אלא רק ב-94W.

 

נאמר לי שאם אני מחליף את כל הארבעה, אין בעיה לשים 94W

 

השאלה היא מה קורה עם הצמיג הרזרבי? הוא 91V. במידה ואני שם אותו במקרה חירום, האם זה תקין?

 

יש המלצה לצמיג אחר באותו מחיר עם אותם ביצועים?

 

תודה!

פורסם

אין בעיה לעלות בקוד המהירות והעומס. ברישיון הרכב כתובה המידה המקורית של הצמיגים שהותקנו ברכב שלך עם קוד המהירות של הצמיגים אותם התקין יצרן הרכב על קו הייצור. קוד המהירות שמופיע ברישיון הוא "דרישת מינימום" וכל קוד מהירות ועומס גדול או שווה לו מותר להתקנה.

באופן חוקי, בישראל מותר להתקין על רכב אחד 5 צמיגים מיצרנים שונים ומדגמים שונים כל עוד מידתם וקוד המהירות והעומס תואמים לרשום ברישיון הרכב.

היות והגלגל החילופי מיועד לשימוש זמני בלבד, אין בעיה להותירו בקוד המהירות "הישן".

פורסם

למיטב הבנתי קוד העומס צריך להיות זהה בכל הצמיגים, קח את זה בחשבון שאולי בהחלפה הבאה של צמיג/זוג יהיה לך קשה למצוא 94 ותרצה להחליף את כל ה-4.

ממה שהבנתי מההנחיות של משרד התחבורה שינוי בקוד עומס צריך שינוי ברשיון. אין לי מושג אם מישהו עושה או בודק את זה.

 

בצמיג שבחרת יש תוצרת טורקית ואירופאית, מהמידע שיש כאן בפורום הטורקי הוא צמיג אחר ולא מומלץ. אם אתה מתקין כאלה תוודא שלא מטורקיה.

 

תבדוק את המחיר של מישלין פרימסי 4.

פורסם

אכן, במידה ואלך על ה-94W זה אולי יסבך אותי בהמשך.

 

איפה אני יכול לוודא שזה עומד בדרישות החוק?

 

הציעו לי כחלופה Continental EcoContact 6 במעט יותר

×
×
  • תוכן חדש...