Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי סטיישן I3O-CW ,מודל 2013, 50K ק"מ, המוכר הוא יד ראשונה מליסינג 0 ק"מ (00 ברישיון).

הרכב נראה במצב טוב, כמה סביר לשלם עליו? המוכר מבקש 48 אלף שקל-מחירון יד2 משוקלל.

אני מתכוון להחזיק את הרכב 5 שנים.

בכמה סביר להפחית את המחירון של יד2 במצב כזה?

פורסם

לא יודע מה מחיר השוק, רק אציין שזה או 00 ברישיון או מליסינג 0 ק"מ. או זה או זה.

 

לא יכול להיות גם וגם.

 

 

או שהרכב יד 00 נקנה מכלמוביל ישירות או שהוא נקנה מליסינג עם 0 ק"מ ואז הוא יד 01.

 

 

פורסם

אוקיי,אם ברישיון רשום השכרה/החכר ובבעלים קודמים 00, מזה אומר וכמה מפחיתים על זה בפועל בשוק?

פורסם
אוקיי,אם ברישיון רשום השכרה/החכר ובבעלים קודמים 00, מזה אומר וכמה מפחיתים על זה בפועל בשוק?

 

אז הרכב הוא לא 0 ק"מ.

 

הורדה היא 24% לרכב השכרה/ליסינג או 15% אם זה ליסינג נהג יחיד.

 

אין לך פה שום הוכחה שמדובר ברכב ליסינג נהג יחיד ובכלל אם הרכב עדיין רשום על שם חברת הליסינג, סיכוי יפה שנפלת על סוחר.

פורסם

כמו שכתב נקצמיצ'י, רכב יד 00' עם רישום "החכר/השכרה עדיין רשום על שם חברת ליסינג.

 

מי מכור אותו?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...